Tez-tez düyü yeyənlər MÜTLƏQ OXUSUN! - "Dövrün vəbası"

Tez-tez düyü yeyənlər MÜTLƏQ OXUSUN! - "Dövrün vəbası"Diabet xəstəliyi "dövrün vəbası" adlanır.
Milli.Az xəbər verir ki, sağlam olmayan pəhriz bu xəstəliyin ortaya çıxmasında aktiv rol oynayır. Ağ düyü (Plov) dünyanın bir çox mütəxəssisini diabetlə mübarizədə narahat edən qidalardan biridir.
Harvard Xalq Sağlamlığı Məktəbində 350 mindən çox insanın yemək vərdişinə nəzarət edilib. Tədqiqatlarda, asiyalılar və çinlilər gündə 4 dəfə, amerikalılar və avstraliyalılar isə həftədə cəmi 5 dəfə bişən düyü yeyiblər.
Nəticələrə görə, düyünün hər qabı şəkər xəstəliyi riskini 11 faiz artırdığı ortaya çıxıb.
Araşdırmanın nəticələrini qiymətləndirən Sinqapur Sağlamlıq İnkişafı Şurasının baş direktoru Zee Yoong Kang "Biz düyü yeməyi dayandırın" demirik. Ancaq diyetimizə diqqət etməliyik. Bəzi qidalardan istifadəni tənzimləməliyik. (publika.az)
Milli.Az /news.milli.az

Xəbərlər     Baxılıb: 1734   Tarix: 05 iyul 2020
f Paylaş

Oxşar xəbərlər

.

Qaraciyər sağlamlığı üçün ən faydalı 4 qida

Qaraciyər orqanizmin əsas filtrasiya orqanlarından biridir və hər gün toksinləri, dərman qalıqlarını və maddələr mübadiləsi nəticəsində yaranan tullantıları emal edir. "Euroonco" federal ekspert onkologiya klinikalar

.

Xərçəng əlaməti ola biləcək 3 simptom - Tez-tez nəzərdən qaçırılır

Dünya miqyasında xərçəng hallarının sayının artması bir daha erkən diaqnozun və bədənin incə xəbərdarlıq əlamətlərinin düzgün şərh edilməsinin vacibliyini vurğulayır. Məşhur inancın əksinə olaraq, xərçəng növləri həmişə ağı

.

Yayda ən təhlükəli spirtli içki hansıdır?

Yay aylarında bir çoxları sərinlənməyin ən təhlükəsiz yolunun soyuq pivə, sidr və ya şirin kokteyl içmək olduğunu düşünür. Güclü spirtli içkilərdən istidə uzaq durmağa çalışsalar da, az alkoqollu içkilər çox vaxt zərərsi

.

Arıqlama məhsullarında təhlükəli maddələr aşkar edilib - AQTA

Arıqlama məhsullarının tərkibində insan sağlamlığı üçün ciddi təhlükə yaradan maddələr aşkar edilib. xəbər verir ki, bunu Azərbaycan Respublikasının Qida Təhlükəsizliyi Agentliyinin (AQTA) Qida təhlükəsizliyi şöbəsinin müdir

.

Bu bitki yağı bədəndə iltihabı azaldır

İltihabı azalda və ürək və bağırsaq sağlamlığını yaxşılaşdıra bilən yağlar az da olsa var. xəbər verir ki, kətan yağı ənənəvi olaraq işlədici və yara sağalması üçün istifadə edilən üyüdülmüş və preslənmiş kətan toxumlarında

.

Sümükləri möhkəmləndirən qidalar

60 yaşdan yuxarı insanların təxminən 30 faizi bud-çanaq sınığından sonra bir il ərzində həyatını itirir. xəbər verir ki, bu səbəbdən sümüklərin möhkəmliyini qorumaq və sınıq riskini azaltmaq üçün kalsium, D vitamini, zülal

.

Kişi beyni 32 yaşına qədər inkişaf edə bilər – Yeni araşdırma

"Nature Communications" jurnalında dərc olunan yeni araşdırma kişilərdə qərarvermə, impulsların idarə olunması və risk qiymətləndirilməsinə cavabdeh olan beyin nahiyələrinin orta hesabla 32 yaşına qədər inkişa

.

Yayda buzlu su içmək həmişə faydalıdırmı?

İsti havalarda buz kimi soyuq su içmək insanı dərhal rahatlaşdırsa da, mütəxəssislər bunun hər zaman ən yaxşı seçim olmadığını bildirirlər. xəbər verir ki, çox soyuq su susuzluq hissini tez azaldır və insanın kifayət qədə

.

Qarpız bu şəxslərə olmaz

Qarpızın həddindən artıq qəbulu bəzi insanlar üçün sağlamlıq riski yarada bilər. xəbər verir ki, rusiyalı diyetoloq Olqa Yamilovanın sözlərinə görə, xüsusilə böyrək və şəkərli diabet xəstələri bu meyvəni ehtiyatla istehla

turlar.az

toy gecesi geyim seçimi gozel gorunmek ulduzlar əli əmirli kesmikli blincik qız bürcü kosmetika haxisda vetene aid bayatilar seksual xanim.az terezi