Təzyiqi aşağı salan qidalar - Həkim məsləhəti

Təzyiqi aşağı salan qidalar - Həkim məsləhəti"Tədqiqatlar göstərir ki, göyərti qan təzyiqini aşağı salmağa kömək edir".
Milli.Az oxu.az-a istinadən bildirir ki, bu barədə Rusiyanın "DocMed" klinikasının kardioloqu və terapevti Yaroslav Aşıxmin məlumat verib.
"Birincisi, hipertoniya (yüksək qan təzyiqi) üçün çox faydalı qidalara giləmeyvələr daxildir. Həftədə 150-200 qram giləmeyvə antioksidant ehtiyacını ödəyir. İkincisi, taxıl məhsulları, yəni cilalanmamış qarabaşaq yarması, qəhvəyi düyü, çörək və makaron yemək vacibdir. Üçüncüsü, göyərtilərin qan təzyiqini aşağı salmağa kömək edə biləcəyinə dair elmi sübutlar var. Onlar həm də parkinson və alzheymer xəstəlikləri riskini azaldır", - deyə Aşixmin bildirib.
Həkim qeyd edib ki, ən sağlam pəhrizlərdən biri Aralıq dənizi pəhrizidir. Buraya çoxlu meyvə, tərəvəz, taxıllı məhsullar, az yağlı süd məhsulları və yağlı balıq daxildir. Bu, əlavə olaraq qidada duzun məhdudlaşdırılması və göyərti istehlakının artırılmasını nəzərdə tutur.
"Qırmızı ətin ümumi sağlamlığa və hipertoniyaya necə təsir etdiyi ilə bağlı mübahisələr var. Emal olunmuş ət, yəni kolbasa mütləq ki, qan damarlarına zərərlidir. Pendir, süd məhsulları və quş əti isə hipertonik xəstələr üçün zərərli deyil", - kardioloq bildirib.
Milli.Az

Xəbərlər     Baxılıb: 1694   Tarix: 15 iyul 2024
f Paylaş


Kurslar.az kurslar

Oxşar xəbərlər

.

Bu yerlərdə saxlanılan dərmanlar ZƏHƏRƏ ÇEVRİLİR

Səyahət zamanı dərmanların düzgün saxlamaması onların təsir gücü azalda və sağlamlıq üçün risk yarada bilər. Mütəxəssislər bildirirlər ki, temperatur, rütubət və günəş işığı bəzi preparatların görünüşünə təsir təsir göstərir

.

İnsanlar 150 ​​ilə qədər yaşaya biləcəklər

Yaxın gələcəkdə insan ömrü 150 ilə qədər uzadıla bilər və bu prosesdə bioloji saatların öyrənilməsi və cavanlaşma sahəsində əldə edilən elmi irəliləyişlər həlledici rol oynayacaq. xəbər verir ki, bu proqnozu qocalma tədqiqatlar

.

Diabet necə yaranır? - Həkimlər əsas səbəbləri açıqladı

Vərdişlər diabeti birdən-birə formalaşdırmır, əksinə, qlükoza mübadiləsində pozuntular zamanla yığılaraq xüsusilə 2-ci tip diabetin yaranmasına gətirib çıxarır. xəbər verir ki, bu barədə Rusiya Dövlət Maarif Universitetini

.

Eşşək dişləməsi insan ölümünə səbəb ola bilərmi? - ARAŞDIRMA

Xəbər verdiyimiz kimi,Xaçmaz rayonunda 70 yaşlı kişi ölüb. Kənd sakininin ölümü eşşək dişləməsi ilə əlaqələndirilir. Məlumata görə,o, bir müddət ev şəraitində müalicə alıbmış. Bəs uzunqulaq dişləməsi nəticəsində insan ölüm

.

Bu sadə vərdişlərlə beyniniz CAVAN QALACAQ

ABŞ-nin Florida Universitetinin alimləri sadə gündəlik vərdişlərin beyni təxminən on il "cavanlaşdıra" biləcəyini sübut ediblər. -a istinadən bildirir ki, "ScienceDaily" nəşrinə istinadən məlumat verir

.

Səhərlər etdiyimiz bu səhv sağlamlığa təsir edir

"Acqarına soyuq su içmək həzm prosesini poza və mədəyə zərər verə bilər". xəbər verir ki, bu barədə terapevt Anna Furqal TASS-a açıqlamasında səhərlər geniş yayılmış bu vərdişin sağlamlığa mənfi təsir göstərə biləcəyin

.

Ürək üçün ən faydalı 10 QİDA

Bəzi meyvə və içkilərin damar sağlamlığına daha əhəmiyyətli təsir göstərə bilir. xəbər verir ki, tədqiqatçılar tək bir qidaya diqqət yetirmək əvəzinə, balanslı və müxtəlif pəhrizin hələ də ən etibarlı yanaşma olduğunu vurğulayırlar

.

Diş qıcama bu problemlərə səbəb olur

Diş qıcama vərdişi təkcə ağız və diş sağlamlığını deyil, ümumi həyat keyfiyyətini də mənfi təsir altına alır. xəbər verir ki, xüsusilə yuxu zamanı fərq edilmədən baş verən bu problem səhərlər baş ağrısı, çənə ağrıları v

.

Bayram günü qoyun ətini belə yesəniz xəstəxanalıq olacaqsınız

Qurban bayramında süfrələrin əsas bəzəyi olan qoyun ətinin normadan artıq və ya yanlış şəkildə istehlak edilməsi ciddi sağlamlıq problemlərinə yol aça bilər.  xəbər verir ki, mütəxəssislər xüsusilə bayram günlərində qoyu

turlar.az

geymler 2026 gozel gorunmek hamiləlik zirinc faydalari qadın döşü kəpək yeni geyimler 2026 kosmetika novruz bayramı sirniyatlar dolça tərəzi burclerin uygunlugu