Ürəyi qoruyan ən yaxşı vasitə

Ürəyi qoruyan ən yaxşı vasitəABŞ alimləri geniş əhatəli araşdırma nəticəsində ürək-damar sistemini ən yaxşı qoruyan vasitəni təyin ediblər.
Saglamolun.az bildirir ki, araşdırmanın nəticələri American Journal of Clinical Nutrition jurnalında dərc olunub.
Alimlərin fikrinə görə, ürək və damarlar üçün ən qiymətli və faydalı məhsul qozdur.
Mütəxəssislər qozu hətta "sağlamlıq kapsulları" adılandırıb. Qoz xolesterinin səviyyəsini aşağı salır və həmçininürək-damar sistemi sağlamlığının digər markerlərinə müsbət təsir edir.
Alimlər qeyd edir ki, gün ərzində 2-4 qoz ləpəsinin istehlakı insult və işemiya xəstəliyinin riskini azaldır, yaddaş və beyinin vəziyyətini yaxşılaşdırır, həyatı uzadır.
Lakin nəzərə almaq lazımdır ki, hətta qoz kimi faydalı məhsuldan sui-istifadə ziyanlı ola bilər.
Digər elmi araşdırma göstərib ki, müntəzəm olaraq çoxlu qoz yemək qaraciyər üçün ziyanlıdır və hətta bu orqanda xərçəngin inkişafına təkan verə bilər. Bunun səbəbi qozda tez-tez təsadüf edilən aflotoksindir. Aflotoksin güclü kanserogen maddədir. Bu toksin Aspergillus göbələyi tərəfindən ifraz olunur.
Milli.Az

Xəbərlər     Baxılıb: 1533   Tarix: 14 avqust 2022
f Paylaş


Ustalar.az ustalar sayti

Oxşar xəbərlər

.

Çətin yuxuya gedənlərdə insult riski çox artır - Diqqət

Yuxu problemləri insult riskini 16% artırır. xəbər verir ki, nevroloq Aleksandra Alekhina beş və ya daha çox yuxu pozğunluğu simptomundan əziyyət çəkən insanlarda insult riskinin ikiqat artdığını deyib. İnsult ciddi və həyat

.

Bu qidalar stresi azaldır

Gündəlik həyatın gərginliyi ilə mübarizə aparmaq üçün düzgün qidalanma da mühüm rol oynayır. axşam.az-a istinadən bildirir ki, orqanizmin kifayət qədər vitamin və mineral alması stressin təsirlərini azaltmağa kömək edə bilər

.

Sümükləri möhkəmləndirən qidalar

60 yaşdan yuxarı insanların təxminən 30 faizi bud-çanaq sınığından sonra bir il ərzində həyatını itirir. xəbər verir ki, bu səbəbdən sümüklərin möhkəmliyini qorumaq və sınıq riskini azaltmaq üçün kalsium, D vitamini, zülal

.

Kondisionerdən istifadə edənlərə xəbərdarlıq: 17 dərəcə

Yay aylarında istidən qorunmaq üçün geniş istifadə olunan kondisionerlər ürək-damar xəstəlikləri olan şəxslər üçün ciddi risk yarada bilər. xəbər verir ki, kardioloqların bildirdiyinə görə, tərli halda qəfil çox soyuq otağ

.

100 yaşa qədər yaşamaq istəyənlər qəhvəni nə vaxt içməlidir? – Mütəxəssisdən tövsiyə

Uzunömürlülük üzrə mütəxəssis Den Byuttner qəhvə istehlakı ilə bağlı maraqlı məsləhətlər verib. xəbər verir ki, onun sözlərinə görə, qəhvədən maksimum fayda əldə etmək istəyənlər bu içkini günün ilk yarısında qəbul etməlidirlər

.

Günvurmadan necə qorunmaq olar?

Yay aylarında havaların həddindən artıq isti keçməsi günvurma riskini artırır. xəbər verir ki, xüsusilə uşaqlar, yaşlılar, xroniki xəstəliyi olan şəxslər və açıq havada çalışanlar daha diqqətli olmalıdırlar. Günvurmadan qorunma

.

Diş əti xəstəliyi diabet riskini artıra bilər - ARAŞDIRMA

Diş həkiminə müraciət zamanı müəyyən edilən diş əti problemləri insanın gələcəkdə 2-ci tip diabetə tutulma riski barədə də məlumat verə bilər. xəbər verir ki, "The Lancet Public Health" jurnalında dərc olunan v

.

Yayda buzlu su içmək həmişə faydalıdırmı?

İsti havalarda buz kimi soyuq su içmək insanı dərhal rahatlaşdırsa da, mütəxəssislər bunun hər zaman ən yaxşı seçim olmadığını bildirirlər. xəbər verir ki, çox soyuq su susuzluq hissini tez azaldır və insanın kifayət qədə

.

Qarın piyinin səbəbi çox yemək deyilmiş

Yeni araşdırma yaş artdıqca piyin niyə əsasən bel və qarın nahiyəsində toplandığını üzə çıxarıb. Bir çox insan yaşlandıqca çəkisi demək olar ki, dəyişməsə də, qarın nahiyəsinin böyüdüyünü müşahidə edir. Bu isə təkcə esteti

turlar.az

sac duzumleri hamiləlik kosmetik vasiteler nişan və evlilik hamilələrin qidalanması cadudan qorunma capiq ucun maz kosmetika qiz burcu qizlar rəksanə porno qiz evi haxista