Uşaqlarda seçmək bacarığı
Seçmək bacarıqdır. Bu bacarığı uşaq anadan olan zamandan inkişaf etdirmək lazımdır. Uşağın seçimlərinə hörmət etmək vacibdir. Bu seçimlə razılaşmasanız belə hörmətlə yanaşmaq seçmə bacarığını təkmilləşdirəcək. Gənc ailələrə, xüsusilə gənc analara yönəlik tərbiyə metodları haqda kitablar yazılmalı, tərcümə olunmalıdır. Hamımızın "İctimai müqavilə" əsəri ilə tanıdığımız J.J. Russonun ən məhşur əsəri Emil təlim tərbiyə haqqındadır.
Bu milləti yeni başdan yaratmaq lazımdır. İnsanlarda fərdi xüsusiyyətləri və fərqlilikləri təşviq etdirməliyik. Biz məktəbdən öncə ailəmizin məhsuluyuq. Ailələrimiz isə qismən homosovetikus, qismən də "müsəlman" (dini baxımdan deyil) təfəkküründə yetişiblər. Və bu ailələr də bir qəlibdən çıxmış kimi fərdlər formalaşdırır.
Uşaq oyuncağını və paltarını özü seçməlidir. Dostlarını seçməlidir.
Məktəb bu istiqamətdə ciddi pedaqoji islahatlara getməlidir. Bir misal çəkim. Ədəbiyyat fənni oxuyan zaman hansısa bir yazıçının əsərinin haqqında yazı olur. Bu səhv yanaşmadır. Əslində o yazını, əsəri oxuyan şagirdlər yazmalıdır. Şagirdlərə hazır məhsul vermək deyil, məhsul istehsal etməyi öyrətmək lazımdır. Şagirdlərə müəllif və müəllimi dəyərləndirmək imkanı verilməlidir.
Gələcəklə bağlı planlamanı uşaqlar özləri etsə, oxuyacaqları institutu, fakültəni özləri seçsə həm özü üçün, həm də cəmiyyət üçün faydalı olacaqlar.
Gənclərin evlilik məsələlərinə isə ümumiyyətlə qarışılmamalıdır.
Bəs valideynin rolu nə olmalıdır sualına gəlincə, valideyn uşağın seçimlərini nəinki qəbul etməli, həm də onun planlarına maddi, mənəvi dəstək olmalıdır.
Özünə ayaqqabı seçə bilməyən, həyat yoldaşı seçə bilməyən insanlar dövlət idarəçilərini necə seçəcək? Əgər seçsə belə bu seçim nə qədər uğurlu olacaq?
Toplumu top-yekun dəyişdirməliyik.
hurriyyet.org