Yuxuda yıxılma hissinə nə səbəb olur?

Yuxuda yıxılma hissinə nə səbəb olur?Yuxuya gedərkən və ya yuxu zamanı yıxılma hissi ilə bir çox insan tez-tez üzləşir.
Milli.Az medicina.az-a istinadən xəbər verir ki, dünya əhalisinin 70%-nin bunu hansısa formada yaşadığı təxmin edilir.
Bəs yuxuda yıxılma hissinə nə səbəb olur?
Birdən sarsılma və ya yıxılma hissi adətən yuxuya gedəndə baş verir. Yuxu zamanı qeyri-iradi əzələ hərəkətinin bu fenomeni yuxu miyoklonusu (həmçinin hipnik miyoklonus) adlanır. Bir yuxu mərhələsindən digərinə keçərkən baş verməsi ehtimalı daha çoxdur. Nəticədə meydana gələn spesifik əzələ hərəkətləri hipnaqogik sarsıntılar (və ya hipnik sıçrama) adlandırılır.
Nəzəriyyələrdən biri budur ki, hadisənin yuxuya getməyə başlayanda baş verməsinin səbəbi yuxunun bu mərhələsinin kifayət qədər yüngül olmasıdır. Beyin həmin dövrü səhvən oyaqlıq kimi qəbul edə bilər. Ancaq əzələlərinizin hərəkət etmədiyinin də fərqindədir. Bu, beynin əzələlərə bir nəzarət forması olaraq mesaj göndərməsinə, onları oyandırmasına və ya qorunma vasitəsi kimi aktiv saxlamasına səbəb olur.
Nörotransmitterlər sərbəst buraxılır və sinir hüceyrələrindən mesaj daşıyaraq əzələ zülal hüceyrələrinə bağlanır. Bu bağlanma alıcı hüceyrələrə xüsusi bir şəkildə hərəkət etmələri, yəni əzələləri hərəkət etdirmələri üçün siqnal verir.
Yuxu pozğunluqları üzrə mütəxəssis Mehra deyir ki, əzələlərə çatan bu siqnal hərəkət, yıxılma və ya titrəmə hissi yarada bilər.
Həkim yuxuda yıxılma hissinə səbəb olan bəzi amilləri belə sıralayıb:
Stress
Stressli olduğunuz zaman zehniniz aktiv fəaliyyətinə davam edir və bu da gecələr sizi ehtiyac duyduğunuz istirahətdən məhrum edəcək. Bu hal yuxu tsiklinə təsir edə, yuxunun pozulma ehtimalını artıra bilər.
Stres səviyyənizi azaltmaq üçün əlinizdən gələni etsəniz, daha rahat və keyfiyyətli yuxuya qovuşa bilərsiniz.
Kofein
Həddindən artıq kofein istehlakının əzələlərin səyirməsinə səbəb olduğu bilinir. Kofein həmçinin ümumilikdə yuxu rejiminə pis təsir edir. İnsanı oyaq saxlayır və gecə yuxusunun keyfiyyətini azaldır.
Yuxusuzluq
Ehtiyacınız olan yuxunu ala bilmədiyiniz zaman bütün yuxu tsikli pozulur. Bu da yuxu miyoklonusu yaşamağınız ehtimalını artırır.
Milli.Az

Xəbərlər     Baxılıb: 680   Tarix: 28 may 2024
f Paylaş

Oxşar xəbərlər

.

Dəmir çatışmazlığını aradan qaldıran ədviyyatlar

Anemiya bir çox insanın yaşadığı problemlərdən biridir. Bəzi ədviyyatlar dərman və əlavələrlə müalicə olunan anemiyaya son qoya bilər.   -a istinadən əsasən də dəmir çatışmazlığı zamanı tövsiyə edilən ədviyyatları təqdi

.

COVID-19 bizə təxminən 14 trilyon dollara başa gəlib - Hande Harmancı

COVID-19 bizə elə böyük sarsıntı yaşatdı ki, bu, bizdə çox primitiv bir şeyi, yaşamaq instinktini işə saldı.  Trend-ə istinadən xəbər verir ki, bu barədə Ümumdünya Səhiyyə Təşkilatının Azərbaycandakı Ofisinin rəhbəri Hand

.

Diabet xəstələri üçün möcüzəvi "qızıl çay"

2-ci diabet bir çox insanın həyatını çətinləşdirən xəstəliklərdən biridir. Xüsusilə qan şəkərinin yüksəlməsi bu xəstələr üçün olduqca narahatedici haldır.   -a istinadən xəbər verir ki, elmi araşdırmalar yeməkdən sonra qa

.

Psixi sağlamlığa zərər vermədən məzuniyyətdən qayıtmağın yolu

"Ağır stress yaşamamaq üçün məzuniyyətdən işə qayıtma prosesi tədricən olmalıdır". -a istinadən bildirir ki, bunu rusiyalı psixoloq Pavel Javnerov deyib. Onun sözlərinə görə, bu taktika fiziki və psixoloji vəziyyət

.

Plov yeyən kişilərə PİS XƏBƏR

Son illərdə kişilərin mühüm problemlərindən biri keçəlləşmədir. -a istinadən xəbər verir ki, professor Canan Karatay buna düyü yeməyin səbəb ola biləcəyini bildirib. Onun sözlərinə görə, tez-tez plov yeyən kişilərdə keçəlli

.

Qəhvə dənəcikləri ağacdan fincanınıza belə gəlir - FOTOLENT

Dünyanın hər yerində insanların sevimlisi olan qəhvə, çətin şərtlər altında yığılır və yığılan qəhvə dənəcikləri qurudulduqdan sonra üyüdülüb süfrələrimizə gəlir.   -a istinadən xəbər verir ki, Şərqi Afrika ölkəsi olan Efiopiy

.

Saç və göz rənginin ən nadir birləşməsi hansıdır?

Saç və göz rəngi hər bir insanın xarici görünüşünü və şəxsiyyətini müəyyən edən unikal xüsusiyyətlər adlandırmaq olar. Bu iki parametrin birləşməsi müxtəlif ola bilər, lakin bəzi birləşmələr digərlərindən daha az yayılıb

.

Orqanizmdə xolesterinin səviyyəsini aşağı salmaq üçün nə yeyək?

Kinoa, brokoli, yerkökü, şirin kartof, alma və böyürtkən kimi lif və digər kompleks karbohidratlarla zəngin bitki mənşəli qidalar orqanizmdə xolesterinin səviyyəsini aşağı salır və həzmi yaxşılaşdırır. -a istinadən bildiri

.

Sağlamlıq üçün bu qidalardan imtina edin

Endokrinoloq Maria Elesina bildirib ki, insan sağlamlığı əsasən qalxanabənzər vəzinin düzgün işləməsindən asılıdır. -a istinadən xəbər verir ki, həkim bu orqanın işini dəstəkləmək üçün bəzi qidalardan imtina etməyə çağırıb

turlar.az

sonxeber.az qadın geyimi geyim necə seçməli qadin dunyasi hamilə qadın nə yeməli qrip xəstəliyi qadın və texnologiya cizgi filmləri kosmetika gunay video baldiza aid nağıllar uzeyir