Bağırsaq xərçənginə qarşı pəhriz

Bağırsaq xərçənginə qarşı pəhrizKişilərdə son zamanla yoğun bağırsaq xərçəngi daha çox aşkar olunmağa başlayıb.
"Medicina" xəbər verir ki, koreyalı alimlər 80.000 kişinin məlumatlarını təhlil edərək, daha çox bitki qidaları yeyənlərin xərçəng riskinin yeməyənlərdən 22 faiz az olduğunu aşkar ediblər.
Kyung Hee Universitetinin tədqiqatçısı Jihye Kim tədqiqat barədə deyib:
"Biz hesab edirik ki, meyvə, tərəvəz və dənli bitkilər kimi qidalarda olan antioksidanlar xərçəngə səbəb ola biləcək xroniki iltihabı boğaraq bağırsaq xərçəngi riskini azaltmağa kömək edə bilər".
Milli.Az / news.milli.az

Xəbərlər     Baxılıb: 1343   Tarix: 07 dekabr 2022
f Paylaş

Oxşar xəbərlər

.

Yuxuda sevişmək nəyə yozulur?

Yuxular hələ də sirri açılmayan qaranlıqla dolu dünyadır. Yuxu əsrlərdən bəri araşdırılan, həm alimlərin, həm də mistika ilə məşğul olanların cavabını tapmaq istədiyi tapmacadır. Fərqli və rəngarəng yuxular bəzən də cinsəlikl

.

Yundan istifadə edərək sümüklərimizi bərpa etmək mümkündür: Tibdə inqilabi kəşf

Elm adamları yundan əldə edilən keratin zülalı vasitəsilə sümük sağalmasını sürətləndirən və bərpa edən yeni bioloji material hazırlayıblar. Heyvanlar üzərində aparılan sınaqlarda bu keratin membranların zədələnmiş nahiyələrd

.

Yaşıl çay sevənlərə ŞAD XƏBƏR

Yaşıl çayın müntəzəm istehlakı sağlamlıq üçün faydalıdır. xəbər verir ki, dietoloqların fikrincə, yaşıl çay tərkibindəki kofein qəfil enerji artımı yaratmadan gümrahlığı və diqqəti artırır. Mütəxəssislər bildirirlər ki, antioksidantlarl

.

Gözümüzü günəş şüasından necə QORUYAQ?

Yay aylarında günəş şüalarının təsiri artdıqca göz sağlamlığının qorunması daha da vacib olur. Mütəxəssislər xəbərdarlıq edirlər ki, uzun müddət güclü günəş işığına məruz qalmaq gözlərdə müxtəlif problemlərin yaranmasın

.

Bu cür öskürək ürək xəstəliklərindən xəbər verirmiş

"Əgər kimsə quru öskürəkdən əziyyət çəkirsə, mütləq ürəyini yoxlatdırmalıdır". . qafqazinfo-ya istinadən xəbər verir ki, bunu həkim Aleksandr Umnov deyib. O, bildirib ki, ağciyərlər qan dövranı sistemi ilə əlaqəlidir

.

Bu meyvəni səhər yeyin, ürəyiniz sağlam olacaq

Kardioloq Sara Aleksander ürək sağlamlığını qorumaq üçün səhər yeməyinə avokado əlavə etməyi məsləhət görüb. Həkimin sözlərinə görə, avokado xolesterinin səviyyəsini azaltmağa və arterial təzyiqi normada saxlamağa kömək edir

.

Qulaqdakı bu xətt infarkt riskini göstərir

Ürək sağlamlığı ilə qulaqda görünən xətt arasında əlaqə aşkar edilib. xəbər verir ki, tədqiqatçılar qulaqda əmələ gələn və "Frank əlaməti" kimi tanınan bu xəttin ürək tutması riskinin artması ilə yüksək dərəcəd

.

Kilosu 10 manata olan kartof - Batat hansı xəstəliklərdə faydalıdır?

Batat - şirin kartof kimi tanınan tərəvəz adi kartofa bənzəsə də, daha incə, iri və şirin dadı ilə seçilir. bildirir ki, son zamanlar ölkədə bazar və marketlərdə çox görünən, amma qiyməti dodaq uçuqlatan şirin kartof insa

.

Hər gün etdiyiniz səhv ürək xəstəliklərinə səbəb ola bilər

Xörək duzu maddələr mübadiləsinin normal gedişində, sinir və əzələ fəaliyyətində, həmçinin orqanizmdə maye balansının qorunmasında mühüm rol oynayır. xəbər verir ki, həkimlərin sözlərinə görə, yetkin insanların gündəlik minimu

turlar.az

toy makiyajlari kosmetoloq geymler 2026 salat reseptləri şəfalı otlar dirnaq pilkalamaq hicab bağlamaq kosmetika atalar sozu novruz bayramina aid intim burclər tapmaca