Bunu edən hamilələrin uşaqları balacaboy olur - Araşdırma
Amerika alimləri hamiləlikdə çox qəhvə içməyin doğulacaq uşağa təsirini araşdırıb.
Milli.Az medicina.az-s istinadla xəbər verir ki, hamiləliyin ilk 3 ayında hətta normal dozada qəhvə içən qadınların uşaqların boyu orta boy hündürlüyündən daha az olur.
8 yaşa çatdıqda bu uşaqlarda boy 2 sm geri qalır.
ABŞ Mİlli Sağlamlıq İnstitutunun alimləri 2 elmi tədqiqatı analiz edərək, bu nəticəyə gəliblər.
Onlar eksperimentdə 300-dən çox hamilə qadını və onların uşaqlarını 8 yaşa kimi müşahidə edib.
Alimlər hesab edir ki, kofein anadan dölə keçir, amma döl hələ böyük insan orqanizmi kimi onu bədənindən özü çıxara bilmir.
Bu səbəbdən kofein dölün müxtəlif vəz və toxumalarında toplanaraq, boy hormonunu pozur. Ona görə bu qadınların uşaqları qəhvə içməyənlərə nisbətdə 2-3 sm boyca geri qalır.
Milli.Az / news.milli.az









Qadınları orqazma çatdıran 7 seks pozası
Əkiz uşaq doğmaq üçün MÜTLƏQ OXUYUN
İdeal Dieta: 1 həftəyə 5 kq arıqla!
Qara zirə (Çörək otunun) faydaları
Qarazirə hər dərdin çarəsi olan bitki
Yuxuda nar görmək görün nələrə işarə edirmiş?! İNANILMAZ!
Gözümüzü günəş şüasından necə QORUYAQ?
Buzun üzə faydaları: Bioloji əsasları, doğru istifadəsi və diqqət edilməli məqamlar
Bu şəxslərin beyni daha gec YAŞLANIR
Hər toydan-şabaşdan pul ayırıb Rəşada göndəririk
10 məşhurun narkotik testi müsbət çıxdı
Ərim məndən icazəsiz tətilə gedə bilməz
Toyumuza gəlməyənlər də oldu, hər şey qarşılıqlıdır' - Tacir