Çox yaşamağın sirri açıldı - Hər axşam
Ağır şam yeməyindən imtina etsəniz və ümumi kalori qəbulunu azaltsanız, uzun yaşamaq ehtimalınız artır.
Publika.az xəbər verir ki, alimlərin bu barədə araşdırma nəticələri "Science" jurnalında dərc olunub. Məqalədə deyildiyi kimi, 35% daha çox yaşamaq şansı əldə etmək üçün yemək cədvəlinizi yenidən nəzərdən keçirməlisiniz. Səhər yeməyi və naharı bol etmək, axşam yeməyini daha kiçik porsiya və vaxtından əvvəl yemək lazımdır. Tədqiqatçılar hesab edirlər ki, bu, orqanizmin iltihabi proseslərə qarşı mübarizə qabiliyyətini artıracaq.
Məqalədə deyilir: "Kalorinin məhdudlaşdırılması ömrü uzadır, lakin bunun baş vermə mexanizmləri hələ də yaxşı başa düşülməyib".
Alimlərin qənaətinə görə, bu təsirlər bədən çəkisindən asılı deyil.









Qadınları orqazma çatdıran 7 seks pozası
Əkiz uşaq doğmaq üçün MÜTLƏQ OXUYUN
İdeal Dieta: 1 həftəyə 5 kq arıqla!
Qara zirə (Çörək otunun) faydaları
Qarazirə hər dərdin çarəsi olan bitki
Ən güclü təbii antibiotik: Udi hindi bitkisinin faydaları
Yuxuda nar görmək görün nələrə işarə edirmiş?! İNANILMAZ!
Gözümüzü günəş şüasından necə QORUYAQ?
Buzun üzə faydaları: Bioloji əsasları, doğru istifadəsi və diqqət edilməli məqamlar
Bu şəxslərin beyni daha gec YAŞLANIR
Hər toydan-şabaşdan pul ayırıb Rəşada göndəririk
10 məşhurun narkotik testi müsbət çıxdı
Ərim məndən icazəsiz tətilə gedə bilməz
Toyumuza gəlməyənlər də oldu, hər şey qarşılıqlıdır' - Tacir