sebet.az onlayn maqazin

İdman edənlərin qida rasionu necə olmalıdır? - Mütəxəssislərin tövsiyələri

İdman edənlərin qida rasionu necə olmalıdır? - Mütəxəssislərin tövsiyələriİdman etmək həm həyat səviyyəsini yaxşılaşdırır, həm də orqanizmin immun sistemini qüvvətləndirir.
Milli.Az xəbər verir ki, bəzən çəki atmaq, bəzənsə sağlam bədənə sahib olmaq üçün idman etməklə yanaşı, nizamlı və düzgün qidalanmaq da böyük əhəmiyyət kəsb edir.
Mütəxəssislər idman edənlərin qida rasionunda yer verəcəyi və verməyəcəyi məhsulların siyahısını hazırlayıb.
İdman edən şəxslərin performansı qlikogen depolarının dolu olması ilə yaxından əlaqədardır. İdman və aktivlik üçün kifayət qədər karbohidrat almaq son dərəcə önəmlidir.
Bu enerji qaynaqları həzm sistemində parçalandıqdan sonra qan dövranında sovrulur və hədəf orqanlara (əzələ, beyin və s.) çatır. İdmana bağlı olaraq planlaşdırılacaq qidalanmada karbohidrat tərkibinin 55-60% olmalıdır. Yəni 75 kq çəkisi olan bir idmançı gündə 450-750 qr karbohidrat qəbul etməlidir.
Yüksək enerji dəyəri olan doyumlu qidalara üstünlük verilməli
İdman edərkən qəbul edilən qidalar aşağı qlisemik indeksə sahib kompleks karbohidratlar olmalıdır. Xüusilə, idmandan sonra karbohidrat qəbul etməyə fikir verilməlidir.
Tam taxıllı qidalar, süd və süd məshulları, paxlalılar kimi doyma hissi verənlər və yüksək enerji dəyərinə malik qidalar idman edənlərə uyğundur. Aşağı qlisemik indeksə sahib vitamin və mineralların metabolizmə faydası da unudulmamalıdır.
Karbohidratla zəngin və nişastalı qidalar idmançıların qidalanma proqramında yer almalıdır. Məsələn:
1.Tam taxıl məhsulları: yulaf, buğda, paxlalılar, kartof, düyü və makaron
2.Təzə və dondurulmuş meyvələr: armud, alma, banan, sitrus meyvələri, çiyələk, böyürtkən, ananas və kivi
3.Təzə və dondurulmuş tərəvəzlər: qırmızı kələm, gül kələm, kök və mövsümündə yetişəm pomidor, bibər, xiyar.
4.Süd və süd məhsulları
5.Ət, balıq, yumurta kimi proteinlə zəngin qidalar
Fabrikat qidalarından uzaq durulmalı
Şəkər və tərkibində şəkər olan qazlı içkilərdən uzaq dayanmaq vacibdir.
1. Turşulu içkilər, hazır limonadlar, piştaxta ömrü uzun olan hazır dondurma, mürəbbə və kekslər
2. Hazır üyüdülmüş undan hazırlanan çörək, ağ undan hazırlanan çörək, biskvit və peçenyelər
3. Əzələ kütləsini və idman performansını birbaşa aşağı salan spirtli içkilər
Bədənin ağırlığına görə hər kiloqrama uyğun gündəlik protein kifayətdir. Yəni 85 kq çəkiyə sahib insan gündəlik 85 qr protein qəbul edə bilər. Yaşlı və xroniki xəstəliyi olan insanlar əzələnin hərəkətliliyini və performansını qorumaq üçün hər kq üçün 1,2 və 1,5 qr proteinə ehtiyac duyar. (publika.az)
Milli.Az /news.milli.az

Xəbərlər     Baxılıb: 688   Tarix: 02 avqust 2020
f Paylaş


DİGƏR XƏBƏRLƏR

Bu qidalar viruslardan qoruyur

Həkim-dietoloqlar viruslara qarşı təsirli olan qidaları açıqlayıblar. -a istinadən bildirir ki, onlar qeyd edib ki, immuniteti viruslara qarşı gücləndirən element sinkdir. Bu mineralsız immun hüceyrələri, xüsusən leykositlə

Məşhur həkim xəstəliklərin yaranma səbəblərini GÖSTƏRDİ: "Xaricdən gətirilən ət, banan və portağal..."

Biologiya üzrə fəlsəfə doktoru, fitoterapevt, üç Avropa konqresinin iştirakçısı, 40 illik iş təcrübəsi olan təbib - Lidiya Surina hesab edir ki, xəstəlik sayının artması yediyimiz məhsullarla bağlıdır. xəbər verir ki, bitkiləri

Beli 10 günə incəldən zülal pəhrizi

Canlı orqanizmdə rast gəlinən çoxlu sayda müxtəlif üzvi birləşmələrin içərisində zülallar mühüm əhəmiyyətə malikdir. Onlar mühüm funksional element olaraq bütün canlıların tərkibində var. Maddələr mübadiləsini idarə edə

Tez-tez turşu yeyənlər MÜTLƏQ OXUSUN: Yeməkdən əvvəl...

Demək olar ki, turşunu əksər insan xoşlayır və müntəzəm istifadə edir. Ancaq bəziləri aşırı dərəcədə turşu qəbul edir ki, bu da orqanizm üçün həddindən artıq ziyanlıdır. turşların ziyanları barədə məlumatı təqdim edir:. 1

Mikrobları öldürən ƏLA VASİTƏ - 5 dəqiqə ərzində hazır olur

Araşdırmalar kəklikotunun orqanizm üçün çox faydalı olduğunu sübut edib. Güclü antioksidant olan kəklikotu iltihabları aradan qaldırır, ağrıları azaldır, bəlğəmi sökür, immuniteti gücləndirir. Həmçinin həzm sisteminə yaxş

Qadınlarda ani ölüm riskini azaldan çay

Çobanyastığı çayı ömrü uzadır, xüsusilə, qadınlarda ani ölüm riskini azaldır. xəbər verir ki, bu fakt Texas Universitetinin professorlarının apardıqları araşdırma nəticəsində ortaya çıxıb. "Gerontolog" adlı jurnald

Stresdən xilas olmağın ən mükəmməl yolu

Alimlərin könüllülər üzərində apardıqları eksperimentlər göstərir ki, hətta gündə cəmi iki səhifə oxumaq nəbzi normallaşdırır, əzələləri boşaldır, insanı üst-üstə yığılmış əsəbi gərginlikdən xilas edir. "Healthvesti"

Ofisdə dezodorant istifadə etmək zərərlidir - Səhhəti məhv edir

Qapalı iş şəraitində, ofislərdə işçilərin, xüsusən qadınların dezodorantlardan istifadə etməsi, eləcə də havanı ətirləndirən dezodorantlar otaqda havanı çirkləndirir, zərərli maddələrlə doldurur və işçilərin səhhətinə təhlük

Yüksək qan təzyiqindən xilas olmağın ASAN YOLU

Yüksək qan təzyiqi bir çox insanı narahat edən problemdir. xəbər verir ki, qəhvə ilə təzyiqinizi normal hala sala bilərsiniz. Bunun üçün 10 qram qəhvə dənəsinin üzərinə 1 stəkan qaynamış su əlavə edin və 15 dəqiqə dəmlənməsin


sebet.az onlayn maqazin mp3 yukle
Mp3 yukle sayti


vizalar.az
viza desteyi


biletler.az
avia biletler


turlar.az

sonxeber.az maskalar toy makiyaji sekilleri kosmetik vasiteler qadın geyimi insani ariqladan qidalar çanta toy donlari 2021 kosmetika novruz bayrami hakisda sozleri güc birlikdedir atalar sözü