Nənələrimizin bəh-bəhlə verdiyi bu qida ürək-damar xəstəliklərini artırırmış

Nənələrimizin bəh-bəhlə verdiyi bu qida ürək-damar xəstəliklərini artırırmışAlimlər açıqlayıb ki, inək südü, o cümlədən yağsız süd, tərkibindəki iltihabı və hüceyrə zədələnməsini təşviq edən laktoza səbəbindən təhlükəlidir. Tədqiqatçılar qeyd edirlər ki, bu risk qadınlarda daha çox olur, çünki kişilər bu şəkəri daha yaxşı qəbul edirlər.
Milli.Az lent.az-a istinadən bildirir ki, 101.000 insan üzərində apardığı araşdırmada qrup, gündə 400 mililitr süd içməyin koroner ürək xəstəliyi riskini 5 faiz artırdığını müəyyən edib. "Səssiz qatil" kimi tanınan xəstəlik Böyük Britaniyada 2,3 milyon insana təsir edən əsas ölüm səbəblərindən biri hesab olunur.
Araşdırmaya görə, daha çox süd içən qadınlarda ürək xəstəliyi riski artıb: gündə 600 mililitr istehlak etdikdə 12 faiz, gündə 800 mililitr istehlak etdikdə isə 21 faiz. Böyük Britaniya sakinləri orta hesabla həftədə təxminən 1,2 litr süd istehlak edirlər.
Tədqiqatçılar sağlamlığı yaxşılaşdırmaq üçün südü qatıqla əvəz etməyi məsləhət görürlər.
Tədqiqatın müəllifi Karl Mişelson, "Sağlam qidalanma ürək-damar xəstəliklərinin qarşısının alınmasında əsas rol oynayır. Bizim təhlilimiz gündə 300 ml-dən çox süd istehlakı ilə koroner ürək xəstəliyi və miokard infarktı riskinin artması arasında əlaqəni təsdiqləyir, xüsusən qadınlarda, lakin kişilərdə deyil", deyə bildirib.
Alim vurğulayıb ki, qadınlar üçün artan risk südün yağlılığından asılı olmayaraq müşahidə olunur və turş olmayan südün orta dərəcədə istehlak edilən mayalanmış süd məhsulları ilə əvəzlənməsi bu riski azaltmağa kömək edə bilər.
Fermentasiya edilmiş süd məhsullarına həmçinin qatıq, ayran və xama daxildir. Britaniya Ürək Fondu deyir ki, süd yaxşı bir protein və kalsium mənbəyinə çevrilib. İnsanlar ondan tamamilə imtina etməməlidirlər, lakin kalori qəbulunu azaltmaq üçün az yağlı qidalara keçə bilərlər. 
Milli.Az
Xəbərlərimizi WhatsApp kanalımızdan da oxuyun

Xəbərlər     Baxılıb: 1219   Tarix: 11 noyabr 2024
f Paylaş

Oxşar xəbərlər

.

Dəriyə necə qulluq etməliyik?

Son dövrlərdə dəriyə qulluq məhsulları arasında "duş geli" və "bədən skrabı" ən çox istifadə olunan vasitələrdən hesab olunur. Görünüşcə oxşar təsir bağışlasa da, bu iki məhsulun funksiyası fərqlidir

.

Yundan istifadə edərək sümüklərimizi bərpa etmək mümkündür: Tibdə inqilabi kəşf

Elm adamları yundan əldə edilən keratin zülalı vasitəsilə sümük sağalmasını sürətləndirən və bərpa edən yeni bioloji material hazırlayıblar. Heyvanlar üzərində aparılan sınaqlarda bu keratin membranların zədələnmiş nahiyələrd

.

Hər gün etdiyiniz səhv ürək xəstəliklərinə səbəb ola bilər

Xörək duzu maddələr mübadiləsinin normal gedişində, sinir və əzələ fəaliyyətində, həmçinin orqanizmdə maye balansının qorunmasında mühüm rol oynayır. xəbər verir ki, həkimlərin sözlərinə görə, yetkin insanların gündəlik minimu

.

Hansı şəxslərə kolbasa-sosis OLMAZ?

Kolbasa, sosis, vetçina damarlarda qan laxtalanması və tromblara səbəb olur.  xəbər verir ki, kardioloq Oleq Varfolomeyev bəzi xəstələri xəbərdar edib. Qan laxtaları bir növ jeləyə çevrilmiş kiçik laxtalardır. Ağciyərlə

.

Faydası qabığındadır

Qreypfrut 1650-ci ildə Karib dənizindəki Barbados adasında aşkar edilib. Qanda xolesterinin miqdarını aşağı salan qreypfrutun tərkibində damarların tutulmasının qarşısını alan pektin kimi faydalı maddə var. Yüksək qan təzyiqində

.

Ev heyvanı ilə yatanların nəzərinə

Pişik və ya itlə eyni yataqda yatmaq sağlamlıq və yuxu keyfiyyəti baxımından müəyyən risklər yarada bilər. xəbər verir ki, araşdırmalara görə, Niderlandın Utrext Universitetində aparılan tədqiqat ən böyük təhlükənin mikrobla

.

100 yaşa qədər yaşamağın sirri bu İMİŞ

Uzunömürlülüyü ilə tanınan İtaliyanın Sardiniya adasında sağlam həyatın sirri kimi qidalanma vərdişləri və güclü sosial əlaqələr göstərilir. xəbər verir ki, "Mavi Zona" kimi tanınan Sardiniyada yaşayan insanları

.

Eyni vaxtda iki telefon işlətmək zərərlidir – yeni araşdırma

İki smartfondan eyni vaxtda istifadə sağlamlığa mənfi təsir göstərə və əl ilə bilək xəstəliklərinin yaranması riskini artıra bilər. Trend-ə istinadən xəbər verir ki, bu barədə Amerikanın Uayt-Pleynsdəki İxtisaslaşmış Cərrahiyy

.

Hər gün 2 qaşıq yeyin, görün nə olur

Araşdırmalar göstərib ki, xüsusilə bir qida hər il milyonlarla insanın ölümünə səbəb olan ürək xəstəliyi riskini azalda bilər. Hətta xolesterol kimi bir bəlanı qida vasitəsiylə aradan qaldırmaq mümkündür. xəbər verir ki

turlar.az

qadin sayti sade makiyaj sekilleri reseptler bürclər 2026 sizanaqlara qarsi resept xolesterini azaldan qidalar illik bürclər kosmetika cinsi əlaqə zəhmət gunay vətən həsrətinə aid bayatılar bayraq