Qanda şəkəri salmaq üçün içki

Qanda şəkəri salmaq üçün içkiRusiyada şəkər xəstələri yeni içkini şəkəri salmaq üçün istifadə etməyə başlayıblar. Ruslar buna "çay göbələyi" deyir.
Milli.Az xəbər verir ki, kombuçanın tərkibində bağırsaq sağlamlığını yaxşılaşdıran laktik turşu bakteriyaları, həmçinin sirkə turşusu bakteriyaları var.
Sonuncu qlükoza mübadiləsinə təsir göstərə bilər. Eyni zamanda, mütəxəssislər şəkərsiz içki variantlarını seçməyi məsləhət görürlər.
Tədqiqatda 2-ci tip diabetli 12 könüllü 4 həftə ərzində kombuça içib. Nəticə qanda qlükoza səviyyəsinin azalmasını göstərib. Bununla belə, tədqiqatçılar vurğulayırlar ki, bu kəşfi təsdiqləmək üçün daha böyük tədqiqatlara ehtiyac var. (Medicina.az)
Milli.Az

Xəbərlər     Baxılıb: 1530   Tarix: 09 fevral 2025
f Paylaş

Oxşar xəbərlər

.

Bu sadə vərdişlərlə beyniniz CAVAN QALACAQ

ABŞ-nin Florida Universitetinin alimləri sadə gündəlik vərdişlərin beyni təxminən on il "cavanlaşdıra" biləcəyini sübut ediblər. -a istinadən bildirir ki, "ScienceDaily" nəşrinə istinadən məlumat verir

.

Ağırlıq qaldıranlar daha uzunömürlü olur

Dərc olunmuş bir araşdırmanın nəticələrinə görə, həftədə 1,5-2 saat müntəzəm ağırlıq məşqləri ömrü uzatmaqda təsirlidir. Mütəmadi məşqlər həmçinin yıxılma riskini də azaldır.  xəbər verir ki, həftədə 90 dəqiqədən iki saat

.

Eyni vaxtda iki telefon işlətmək zərərlidir – yeni araşdırma

İki smartfondan eyni vaxtda istifadə sağlamlığa mənfi təsir göstərə və əl ilə bilək xəstəliklərinin yaranması riskini artıra bilər. Trend-ə istinadən xəbər verir ki, bu barədə Amerikanın Uayt-Pleynsdəki İxtisaslaşmış Cərrahiyy

.

Hər gün etdiyiniz səhv ürək xəstəliklərinə səbəb ola bilər

Xörək duzu maddələr mübadiləsinin normal gedişində, sinir və əzələ fəaliyyətində, həmçinin orqanizmdə maye balansının qorunmasında mühüm rol oynayır. xəbər verir ki, həkimlərin sözlərinə görə, yetkin insanların gündəlik minimu

.

Diabet necə yaranır? - Həkimlər əsas səbəbləri açıqladı

Vərdişlər diabeti birdən-birə formalaşdırmır, əksinə, qlükoza mübadiləsində pozuntular zamanla yığılaraq xüsusilə 2-ci tip diabetin yaranmasına gətirib çıxarır. xəbər verir ki, bu barədə Rusiya Dövlət Maarif Universitetini

.

Faydası qabığındadır

Qreypfrut 1650-ci ildə Karib dənizindəki Barbados adasında aşkar edilib. Qanda xolesterinin miqdarını aşağı salan qreypfrutun tərkibində damarların tutulmasının qarşısını alan pektin kimi faydalı maddə var. Yüksək qan təzyiqində

.

Hər gün 2 qaşıq yeyin, görün nə olur

Araşdırmalar göstərib ki, xüsusilə bir qida hər il milyonlarla insanın ölümünə səbəb olan ürək xəstəliyi riskini azalda bilər. Hətta xolesterol kimi bir bəlanı qida vasitəsiylə aradan qaldırmaq mümkündür. xəbər verir ki

.

Bu balıq növünü yeməyin - Yaşlı insanlara xəbərdarlıq

Balıq sağlam qidalanmanın vacib hissəsi hesab olunsa da, mütəxəssislər bəzi növlərinin xüsusilə yaşlı insanlar üçün risk yarada biləcəyini bildirirlər. xəbər verir ki, həkimlər yaşlı şəxslərə hisə verilmiş skumbriya və digə

.

DİQQƏT ! Yuxuda pişik görmüsüzsə ..Ağır xəstəlik gözləyir

Yuxusunda pişik görən adamın, qadın və kişi cinsiyyətinə malik olmasına görə yuxunun təbirləri dəyişir. Əgər bu yuxunu görən adam bir kişisə, bu kişinin normal həyatında diqqətsiz bir şəxsiyyətə sahib olduğu, ətrafındak

turlar.az

kosmetik vasiteler maskalar donlar 2026 atalar sözləri sağlamlıq haqqında muslim somen beautiful qutab xemiri kosmetika haxisda insan haxista usaq geyimleri əqrəb