Qarabaşaq yemək üçün 5 ƏSAS SƏBƏB

Qarabaşaq yemək üçün 5 ƏSAS SƏBƏBQarabaşaq sağlamlıq üçün çox faydalıdır və qlütenə qarşı dözümsüzlükdən əziyyət çəkənlər üçün əla seçimdir. 
Milli.Az lent.az-a istinadən bildirir ki, bu qida bədənin ümumi vəziyyətini yaxşılaşdırır və hətta sizin daha da gözəl görünməyinizə şərait yaradır. 
Qarabaşaq yarması zəngin vitamin və mineral mənbəyidir. Taxılın özündən əlavə, qarabaşaq yarması unu da adi buğda ununun əvəzi kimi istifadə oluna bilir.
Qarabaşaq yeməyinin faydaları aşağıdakılardır:  
Arıqlamağa kömək edir
Dünya şöhrtəli müğənni Adele arıqlamasında qarabaşağın böyük rolunun olduğunu bildirib. Belə ki, dieta üçün ən ideal yemək növü qarabaşaqdır. Bu ferment arıqlamağa kömək etməklə yanaşı, qaraciyər, böyrək və mədə kimi daxili orqanlara da faydalı təsir göstərir.
Hüceyrələri qoruyur
Qarabaşaq yarması rutin kimi flavonoidlərlə, eləcə də antioksidant olan və orqanizmi sərbəst radikallardan qoruyan, qocalmanın və xəstəliklərin qarşısını alan E vitamini ilə zəngindir. Eyni flavonoidlər qan dövranını yaxşılaşdırmağa kömək edir.
Əzələləri və sümükləri gücləndirir
Zülalla zəngin olan qarabaşaq yarması bədənin ehtiyac duyduğu səkkiz vacib amin turşusunun hamısını ehtiva edir. Lizin amin turşusu xüsusilə vacibdir. Çünki o, birləşdirici və əzələ toxumasını qorumağa kömək edir, sümükləri gücləndirir və yağ metabolizmasında iştirak edir.
Şəkərli diabetin qarşısını alır
Kanadada aparılan tədqiqatlar göstərib ki, qarabaşaq yarmasının müntəzəm istehlakı diabet inkişaf riskinin azalması ilə əlaqələndirilir. Aparılan araşdırmalara görə, qarabaşaq yeyən siçovullarda qan şəkərinin səviyyəsi 12-19% azalıb.
Saç və dırnaqları yaxşılaşdırır
Kalsium, maqnezium, kalium, dəmir və silisium kimi minerallarla zəngin olan qarabaşaq yarması saç və dırnaqları gücləndirərək onları daha güclü, sağlam və parlaq edir.
Milli.Az

Xəbərlər     Baxılıb: 1499   Tarix: 02 aprel 2024
f Paylaş

Oxşar xəbərlər

.

Hər gün 2 qaşıq yeyin, görün nə olur

Araşdırmalar göstərib ki, xüsusilə bir qida hər il milyonlarla insanın ölümünə səbəb olan ürək xəstəliyi riskini azalda bilər. Hətta xolesterol kimi bir bəlanı qida vasitəsiylə aradan qaldırmaq mümkündür. xəbər verir ki

.

Cistka trendinə aldanmayın: Prosedurun riskləri də az deyil

Son illərdə kosmetoloji xidmətlər arasında dəriyə təmizləmə (cistka) proseduru xüsusilə populyarlaşıb. Bir çox insan bu üsuldan sızanaqların azaldılması, məsamələrin təmizlənməsi və daha "təmiz görünən" dəri əld

.

Ev heyvanı ilə yatanların nəzərinə

Pişik və ya itlə eyni yataqda yatmaq sağlamlıq və yuxu keyfiyyəti baxımından müəyyən risklər yarada bilər. xəbər verir ki, araşdırmalara görə, Niderlandın Utrext Universitetində aparılan tədqiqat ən böyük təhlükənin mikrobla

.

Hər gün etdiyiniz səhv ürək xəstəliklərinə səbəb ola bilər

Xörək duzu maddələr mübadiləsinin normal gedişində, sinir və əzələ fəaliyyətində, həmçinin orqanizmdə maye balansının qorunmasında mühüm rol oynayır. xəbər verir ki, həkimlərin sözlərinə görə, yetkin insanların gündəlik minimu

.

Qurban ətini dərhal yeməyin - Mütəxəssisdən XƏBƏRDARLIQ

Qurban bayramı günlərində təzə kəsilmiş ətin dərhal istehlakı sağlamlıq üçün ciddi problemlər yarada bilər. xəbər verir ki, mütəxəssislər bildirirlər ki, ətin düzgün saxlanılması və müəyyən müddət dincəldilməsi həm həzm

.

Saxta xamanı necə tanımaq olar?

Mağazadan xama alan istehlakçılar bəzən keyfiyyətsiz və ya saxta məhsulla qarşılaşa bilirlər. İstehsalçılar süd yağının çatışmazlığını müxtəlif kimyəvi əlavələr və aromatizatorlarla gizlətməyi bacarırlar. xəbər verir ki

.

Omeqa-3 həqiqətən faydalıdır?

Çinli alimlər omeqa-3 əlavələrinin beyin üçün faydası ilə bağlı şübhələr yaradan araşdırma aparıblar. xəbər verir ki, tədqiqata görə, omeqa-3 qəbul edən yaşlı insanlarda yaddaş, diqqət və digər idrak funksiyalarının dah

.

Bu meyvəni səhər yeyin, ürəyiniz sağlam olacaq

Kardioloq Sara Aleksander ürək sağlamlığını qorumaq üçün səhər yeməyinə avokado əlavə etməyi məsləhət görüb. Həkimin sözlərinə görə, avokado xolesterinin səviyyəsini azaltmağa və arterial təzyiqi normada saxlamağa kömək edir

.

İnsanlar 150 ​​ilə qədər yaşaya biləcəklər

Yaxın gələcəkdə insan ömrü 150 ilə qədər uzadıla bilər və bu prosesdə bioloji saatların öyrənilməsi və cavanlaşma sahəsində əldə edilən elmi irəliləyişlər həlledici rol oynayacaq. xəbər verir ki, bu proqnozu qocalma tədqiqatlar

turlar.az

qis geyimləri 2026 həkim məsləhəti gozel gorunmek geyim və ayaqqabılar paxla cigirtmasi azerbaycan haqqinda heyvanlarin cinsi elaqesi kosmetika masqalar fitat usaq seirleri salam kondom nedir