Qəhvənin heç vaxt məlum olmayan faydası
Qəhvə içənlərə şad xəbər. Son tədqiqatlar kofeinin miqdarının ürək çatışmazlığı və insult kimi xəstəliklərlə əlaqəli olmadığını aşkar etsə də, qəhvə içməyin yeni bir faydası da ortaya çıxıb.
Milli.Az lent.az-a istinadən bildirir ki, yeni bir araşdırma, qandakı kofein səviyyələrinin orqanizmin yağ faizinə təsir edə biləcəyini və bu, tip 2 diabet və ürək-damar xəstəlikləri riskini təyin edə biləcəyini tapıb.
İsveçdəki Karolinska İnstitutundan və İngiltərədəki Bristol Universitetindən və London İmperial Kollecindən olan tədqiqat qrupu yüksək kofein səviyyələrinin orqanizm yağını və 2-ci tip diabet riskini azaltdığını göstərib.
Araşdırmada kofein səviyyələri ilə bədən kütləsi indeksi (BMI) və tip 2 diabet riski arasında əhəmiyyətli bir əlaqə tapılıb, kofeinin miqdarı isə atriyal fibrilasiya, ürək çatışmazlığı və insult kimi ürək-damar xəstəlikləri ilə əlaqəli olmadığı ortaya çıxıb.
"Qısamüddətli təcrübələr göstərir ki, kofeinin qəbulu çəki və yağ kütləsinin azalmasına gətirib çıxarır, lakin kofeinin uzunmüddətli təsiri hələ məlum deyil", - tədqiqatçılar bildirib.
Milli.Az









Hər toydan-şabaşdan pul ayırıb Rəşada göndəririk
10 məşhurun narkotik testi müsbət çıxdı
Ərim məndən icazəsiz tətilə gedə bilməz
Toyumuza gəlməyənlər də oldu, hər şey qarşılıqlıdır' - Tacir
Dünyada tanınan azərbaycanlılar arasında Tünzalə Ağayevanın adı var - FOTO
Sevdiklərimizi itiririk
Qulaqdakı bu xətt infarkt riskini göstərir
Ece mərhum həyat yoldaşının birinci xanımına təzminat ödəyəcək - SƏBƏB
Səhərlər etdiyimiz bu səhv sağlamlığa təsir edir
Yayın vazkeçilməzidir, faydaları saymaqla bitmir
"Dost bildiyim insanlar haqqımda danışdılar..." - Zamiq
Türkiyədə azana hörmətsizlik edən müğənni səhnədən QOVULDU
40 yaşının yaxtada qeyd etdi - Fotolar
Aybəniz Haşımovanın paylaşımı sevənlərini qorxutdu - FOTO
Məşhur cütlük ayrıldı: üç illik münasibət bitdi