Uzunömürlü olmaq üçün necə qidalanmalı?

Uzunömürlü olmaq üçün necə qidalanmalı?Mütəxəssislər uzun ömür yaşamaq üçün necə qidalanmaq lazım olduğunu öyrənmək üçün eksperiment aparıblar. Onlar eksperimentdə iştirak etmək istəyən 3 ailəni təbii şəraitdə, təbiətin qoynunda və yalnız özlərinin yetişdirdiyi qidalarla yaşamağını təmin etmiş və sonda onların sağlamlıqlarını yoxlamışlar. Həkimlər eksperimentin nəticələrinə əsaslanaraq belə şəraitdə və bu cür qidalanma ilə yaşayan adamların 140-160 il yaşaya biləcəyini vurğulamışlar. Çünki eksperimentdə iştirak edənlərin qanının, iliyinin və daxili orqanlarının analizlərinin cababı həkimlərə bu fikrin doğru olduğunu sübut etmişdir.
Bəs insanlar uzun ömür yaşamaq üçün necə qidalanmalıdır və hansı qidalardan istifadə etməlidir?
1. Sağlam həyat yaşamaq istəyən adam süzülmüş su içməlidir. Bunu əldə edə bilməyənlər suyu dondurub, yenidən əvvəlki temperaturuna çatdırıb sonra içməlidir. Tarix boyu dünyanın ən məşhurları bu cür su ilə qidalanıblar. Suyu ya yeməkdən yarım saat əvvəl, ya da yeməkdən 2-3 saat sonra içmək lazımdır. Bu qaydaya əməl edildikdə həzm normal gedir. Həkimlər müxtəlif qatqılarla əldə edilmiş sirələri, limonadları içməyi məsləhət bilmir. Çünki bu cür içkilər ürək yanğısını azaltmır, əksinə artırır.
2. Ən sağlam qida maddələrinin siyahısına ikinci yeri taxıl məhsulları tutur. Taxıl məhsulları vitamin və minerallarla zəngindir, orqanizmə enerji verir. Bu siyahıya buğda, qarğıdalı, darı, arpa və s. aiddir.
3. Ləpəli bitkilər siyahıda üçüncü yeri tutur. Buraya fındıq, günəbaxan, araxis və digər bu kimi meyvələr daxildir. Mütəxəssislər bu cür meyvələrin qəbulunu qarışdırmamağı məsləhət bilir.
4. Xaşxaş, kətan, küngüt toxumlarının orqanizmə olan faydasını heç nə ilə müqayisə etmək olmaz. Çünki onların tərkibində olan kalsiumun miqdarı süddəkindən 10 dəfə artıqdır.
5. Göyərtilərlə qidalanan və yoqa ilə məğul olanların 100-150 il yaşadığını hamı bilir. Buna gərə də mütəxəssislər göyərtilərdən bol istifadə etməyi məsləhət bilir.
6. Dəniz kələmi ilə qidalanan adam qidanın hər qəbulunda orqanizminə 40 cür mineral qəbul etmiş olur.
7. Arı məhsullarının insana verdiyi faydanı saymaqla qurtarmaq olmaz. Bu səbəbdən də arı məhsullarından istifadə etməkdə fayda var.
8. Çiy tərəvəzlər (kələm, yer kökü, çuğundur, turp və s.bostan məhsulları)hər gün mütləq qəbul edilməlidir.
9. Gün ərzində 150-200 qram qoz yemək orqanizmin yağa, proteinə, zülala olan təlabatını ödəyir. Dünyanın bir çox alimləri qozu orqanizm və onun sağlamlığı üçün vacib saymış və onun haqqında çoxlu müxtəlif fikirlər söyləmişdir.
10. Siyahının sonunda düyü, qarabaşaq durur. Mütəxəssislər düyünün zəif odun üstündə 20 dəqiqədən çox bişirməyi məsləhət bilmirlər. Qarabaşağın tərkibindəkilər itməsin deyə onu özünün 2 misli qədər qaynar suya töküb saxlamağı və yeyərkən istiməyin faydalı olduğu qeyd edilir.
Milli.Az /news.milli.az

Xəbərlər     Baxılıb: 966   Tarix: 15 mart 2021
f Paylaş

Ustalar.az ustalar sayti

Digər yazılar

Qız uşaqlarını hər gun sabunla yumayın - Pediatrdan XƏBƏRDARLIQ

Körpə yaşdan qız uşaqlarını gündəlik gigiyena təmizləməsi zamanı istənilən sabundan istifadə etməklə yumaq olmaz. xəbər verir ki, pediatr Tərlan Eyyubov valideynlərə vacib informasiya çatdırıb. O, anaları körpələrdə inti

Paşinyan erməniləri öldürür və gülür

Cənubi Qafqaz ölkələri arasında Ermənistan yeganə dövlətdir ki, hələ də COVİD-19 koronavirusuna qarşı kütləvi peyvəndləmə prosesinə başlamayıb. Ermənistan səhiyyə nazirliyinin mətbuat xidmətinin rəhbəri Ripsime Xaçatryanı

Fruktozanın daha bir zərəri açıqlandı

Alimlər yüksək miqdarda fruktoza istehlakının immunitet sisteminin düzgün işləməsinə mane ola biləcəyini aşkar ediblər. xəbər verir ki, tədqiqat "Nature" jurnalında dərc edilib. Siçanlar üzərində aparılan tədqiqatla

Bunları bilmək lazımdır…

* Tərləyən ayaqları 10%-li formalin məhlulu ilə silirlər. Formalin məhlulunu  həftədə 2-3 dəfə ayaqları yuyub quruladıqdan sonra çəkirlər. * Yayda saçlara çoxlu toz qonur. Bunun üçün baş şotkasına köhnə kapron corab dolayır

Ayaqlara qulluq

Ayaqları hər gün yatmamışdan əvvəl ilıq su və sabunla yumaq lazımdır. Bədəni möhkəmləndirmək üçün ayaqları gah isti, gah da soyuq vanna etmək məsləhətdir. Ayaqları yuduqdan sonra qurulamaq lazımdır. Xüsusilə də barmaqları

Qadınların dərdi – Qırışmış dəri

Yaş ötdükcə üzün dərisi qocalır, yağlılığı gedir, dəridə olan suyun miqdarı azalır, dəri boşalır və sallanır. Qırışların tez və ya gec əmələ gəlməsi orqanizmin ümumi vəziyyətindən, dərinin xüsusiyyətindən asılıdır. Gözü

Müdriklər demişlər…

Dözüm gücün, tərslik isə zəifliyin övladıdır. Bağlı qapıları açmaq üçün son açar səbrdir. Nəyinsə uğursuz olduğunu düşünmədən, o iş uğursuz hesab edilə bilməz. Mənəviyyat insanlar arasında olan münasibətlər və bu münasibətlərdə

Bunları oxumasanız, illər sonra çox peşman ola bilərsiniz

"Quora" saytınının 50 yaşlı insanlar arasında apardığı araşdırma nəticəsində bəlli olub ki, bu yaşa çatanda təəssüflənməmək üçün gənc yaşlarında insanlar aşağıdakılara diqqət etməlidirlər:. 1. Siqaret çəkməyin

Hörmət sahibi olmaq istəyirsənsə….

Həyatı duyar-duymaz özündə yaxşı xüsusiyyətlər tərbiyə et. Öyrən gör yaxşı nədir, pis nədir. Hörmətli olmağı yaxşı adamlardan öyrən. Bilik öyrənməyə çalış, çünki bilikli adamlar hörmətli olar. Oxuyub öyrəndiklərinlə kifayətlənmə

turlar.az

sonxeber.az makiyaj etmek qaydalari makiyaj instagram aksessuarlar 2022 qadın ayaqqabı modelləri kartof qizartmasi hazirlanmasi badimcan kartof hamiləlik və doğuş kosmetika oglan ev’i haxistalari qoğalın nağlı