sebet.az onlayn maqazin

Dizləri gücləndirməyin 7 təsirli yolu

Dizləri gücləndirməyin 7 təsirli yolu"Bir il yarımdan çox davam edən Covid-19 pandemiyası fiziki hərəkətlərimizdə böyük bir məhdudiyyət yaratsa da, bədənimizin bütün ağırlığını götürən dizlərimizə də təsir etdi. Vacib və ümumi problemlər Ayaqda, pilləkənlərdə və təpələrdə enmədə, oturanda və çömelmədə əhəmiyyətli rol oynayan diz eklemlerinde. Acıbadem Kozyatağı Xəstəxanası Fiziki Terapiya və Reabilitasiya Mütəxəssisi Prof. Dr. Halil Koyuncu, "Diz şikayətlərinin çox artdığını görürük. Diz eklemlerinin forması pisləşərkən, əzələlər, tendonlar və bağlar qısalmağa başladı, əzələlərin büzülmə gücü azaldı və kifayət qədər işləməyən əzələlər daha incə oldu. quruluş, erkən dejenerasyona başladı, mövcud xəstəlik sürətləndi.
Aşınma və ya aşınma dediyimiz kalsifikasiya dərəcəsi artmışdır. Diz ağrısı, sərtlik,dizÇox vaxt səs -küy və oynağın qəfil kilidlənməsi kimi problemlərlə qarşılaşırıq "deyir. Fiziki Terapiya və Reabilitasiya Mütəxəssisi Prof. Dr. Halil Koyuncu, diz meydana gətirən quruluş olan əzələləri, sümükləri və oynaqları gücləndirmək üçün 7 sadə, lakin təsirli üsulu izah etdi və əhəmiyyətli xəbərdarlıq və təkliflər verdi.

Əzələlərin gücünü artırın

Əzələlərinizi məşq etməyi unutmayın. Bunun üçün sadə məşqlər faydalı olacaq. Məsələn; Squats etmək diz əzələlərini gücləndirməkdə əhəmiyyətli rol oynayır. Gündə 2-3 dəfə; Çömbəlin və 5-10 dəfə qalxın. Velosiped sürmək, koşu bandında çətinliklə gəzmək və ya müxtəlif vasitələrlə məşqlər etmək də dizlərinizin əzələlərini gücləndirməyə və şikayətlərinizi azaltmağa kömək edəcək.

Dizlərinizi həmişə əyilmiş vəziyyətdə saxlamayın

Oturarkən dizlərinizi hər zaman əyilməyin. Ayaqlarınızı keçməyin, ayağınızın altına gücləndirici tabure qoyaraq uzatın. Bu mövqelər diz ekleminin qığırdaqlarında aşınmaya səbəb olur. Diz ekleminin qığırdağında sinir, damar və limfa quruluşu olmadığı üçün qidalanma və lazımlı məhsulların alınması yalnız əzələlərin işi ilə əldə edilə bilər. Ayaqları irəli uzanaraq əyilmənin qarşısını ala bilər, əzələlərdə və tendonlarda qısalma riskini ortadan qaldıra bilərsiniz.

Diz əzələlərini uzatın

Hərəkətsizlikdən çəkinin. Xüsusilə 'dizlərim ağrıyır' demək hərəkətsiz qalmaq ən böyük səhvlərdən biridir. Çünki hərəkətsizlik diz əzələlərinin ən böyük düşmənidir. Əzələlərinizi gücləndirmək üçün masada işləyərkən lazımi məşqləri də edə bilərsiniz. Ayaqlarınızı irəli uzadın və sıxın və sonra diz əzələlərinizi rahatlayın. Gün ərzində bu məşqi nə qədər çox etsəniz, bir o qədər yaxşıdır. Hər daralma və uzanma 5-10 saniyə arasında olmalıdır.

Hər iki saatda 15 dəqiqə evə gedin

Kompüterin qarşısında uzun saat oturmayın. Hər iki saatda masadan uzaqlaşmaq mütləqdir. Çölə çıxa bilməsəniz də, gün ərzində ətrafınızda 15 dəqiqə gəzməyi laqeyd yanaşmayın.

çox su üçün

Gündə iki litr su içməyi vərdiş halına gətirin. Qığırdaqların 80 faizi sudur. Qalan tərkibində həm protein, həm karbohidratlar, həm də minerallar var. Pəhriz pozulursa və bu əsas maddələr alınmırsa, əsas müalicəyə əlavə olaraq qlükozamin, kondroitin sulfat, hialuron turşusu və digər maddələrin qida əlavələri şəklində verilməsi məqsədəuyğundur. Bütün bunlar həkim tövsiyələri və mütəxəssislər tərəfindən verilməlidir.

Hər gün bir fincan qatıq yeyin

Sağlam yemək də güclü dizlər, xüsusən də sümüklər baxımından çox əhəmiyyətlidir. Kalsium və D vitamini ilə zəngin qidalar qəbul etmək lazımdır və bunlar kifayət deyilsə, həkimin tövsiyəsi ilə dərmanlarla əlavə olunmalıdır. Hər gün 1 fincan qatıq istehlak etməyinizə diqqət edin.

Günəşdən faydalanın

D vitamini güclü sümüklər və diz sağlamlığı üçün son dərəcə vacibdir. Bu səbəblə günəş şüalarının dik olduğu saatlarda hər gün 15-25 dəqiqə ərzində günəşdən faydalanın. Beləliklə, D vitamini istehsalı təmin edilir.

Sağlamlıq     Baxılıb: 923   Tarix: 20 avqust 2021
f Paylaş

Kurslarim.az kurslar


DİGƏR XƏBƏRLƏR

Əməliyyat olmadan rinoplastika necə edilir?

Estetika dedikdə ağla gələn ilk şey burun estetikasıdır. Burunlarından doymayan, lakin bıçağın altına girmək istəməyənlər üçün cərrahi olmayan rinoplastika mümkündürmü? Kim əməliyyatsız rinoplastika edə bilər? Əməliyyatsı

7 Məşq sonrası ağrılar üçün inanılmaz qidalar

Heç bir şey sıx bir məşq kimi yaxşı hiss etmir. İstər koşu bandı sprintlərini sevirsinizsə, istərsə də yoqaya üstünlük verin, vücudunuzu endorfinlərlə doldurduğunuzda, sonrakılar üçün təlaş yaratmağa başlayacaqsınız. Klassi

10 il daha uzun yaşamağın sirləri

Tədqiqatçılar, pəhriz, idman və orta bədən çəkisini qorumaq da daxil olmaqla, uzun yaşamaq üçün beş həyat tərzi faktorunu təyin etdilər. Qaçınılması lazım olan ən vacib iki şey; siqaret və artıq çəki. Ümumi ömrümüzü və xronik

Bədəndə hansı vitaminin çatışmadığını necə başa düşmək olar? Vitamin çatışmazlığının əlamətləri nələrdir?

Bədəndə hansı vitaminin çatışmadığını necə başa düşmək olar? Vitamin çatışmazlığının əlamətləri nələrdir? Vitamin çatışmazlığının əlamətləri nələrdir? Bədəndə hansı vitaminin əskik olduğunu bilmək üçün lazım olan budur

Şəkər dərini necə yaşlandırır?

Xırtıldayan cips, tünd şokoladlı tortlar, sərinləşdirici qazlı içkilərdən ibarət böyük bir çanta… Gün ərzində sağlam qida seçimi etmək həmişə asan olmur. Sizinlə eyni şeyi yaşamağımıza baxmayaraq, həqiqəti söyləmək məcburiyyətindəyik

Əl və Ayaq Tərləmə Bilinməyən Risk!

Əl və ayaq tərləməsi cəmiyyətdə çox yayılmış tərləmə problemidir. Ümumiyyətlə genetik və ya qidalanma tərləmə problemi olaraq görülsə də, bəzən bilinməyən xəstəliklərin xəbərçisi ola bilər. Vücudumuz fərqli şeylərə fərql

Diş ətinə qulluq necə aparılır?

Gündə neçə dəfə, necə və nə ilə dişlərimizi fırçalamalı olduğumuzu çox yaxşı bilirik. Bəs diş ətlərimiz? Diş ətinə necə qulluq edilir, necə təmizlənir? Diş ətləri və onlara qulluq haqqında bütün məlumatları tapa biləcəyini

Daxili ayaq dırnaqlarına nə səbəb olur, iltihab necə yaranır?

Əllərdə batmış dırnaqlar da görülə bilər, amma ən çox görülən yer ayaq dırnaqlarıdır. Ümumiyyətlə dar və ya kiçik ayaqqabı geyinmədən qaynaqlanan və ayaq dırnaqlarını düzgün şəkildə düzəltməməyiniz nəticəsində yaranan bataqlı

Bu geyimlər qadın sağlamlığına zərər verir - SİYAHI

Qələm ətək. Qələm ətək dizləri bir-birinə yaxınlaşdırdığından bədən tarazlığını qoruyaraq yeriməyə çalışmaq çətindir. Dizlərin hərəkət qabiliyyəti azaldığından bu vəziyyət zamanla əzələlərin yığılmasına, hətta disklərdə problemlər


sebet.az onlayn maqazin mp3 yukle
Mp3 yukle sayti


vizalar.az
viza desteyi


biletler.az
avia biletler


turlar.az

sonxeber.az kosmetika mehsullari reseptler yaz geyimleri 2021 bulka reseptləri qarazire faydalari bolqar biberinin faydasi masqalar kosmetika iple baglanan qizlar hamilelik qan testu