Dünyada xərçəng niyə sürətlə cavanlaşır? - Alimlər XƏBƏRDARLIQ EDİR

Dünyada xərçəng niyə sürətlə cavanlaşır? - Alimlər XƏBƏRDARLIQ EDİRDünyada xərçəng niyə sürətlə cavanlaşır? - Alimlər XƏBƏRDARLIQ EDİR
Bir çox xərçəng mədə-bağırsaq traktının fəaliyyəti ilə əlaqələndirilir, bu da mikroplastiklərə məruz qaldığını göstərə bilər.
Milli.Az lent.az-a istinadən bildirir ki, gənclər arasında bir neçə növ xərçəngə yoluxma nisbəti daha sürətlə artır.
Amerika Xərçəng Cəmiyyətinin alimləri bu tendensiyanı təsdiqləyiblər. Qeyd edilir ki, X nəslinin nümayəndələri valideynlərinə nisbətən müəyyən növ xəstəliklərə daha çox meyllidirlər. Məsələn, 1990-cı il təvəllüdlü insanlar arasında mədəaltı vəzi və böyrək xərçənginə tutulma halları 1955-ci il təvəllüdlülərlə müqayisədə iki-üç dəfə çoxdur.
Keçən həftə Lancet İctimai Sağlamlığında öz nəticələrini dərc edən elm adamları bunun "xərçəng riskində nəsil dəyişikliyi" olduğunu söyləyiblər. Bu dəyişikliklərin dərin nəticələri var. Gənc xəstələrin dalğası xərçəng müalicəsinin gələcəyi üçün problem yaradır. Tədqiqatçılar eyni dövrdə 24 növ xərçəngdən 7 milyondan çox ölümü qeyd edən reyestrlərdən də istifadə ediblər.
Xəstələr doğum illərinə görə 1920-ci ildən 1990-cı ilə qədər beş illik fasilələrlə qruplaşdırılıb. Tədqiqat 50 yaşından əvvəl bağırsaq, mədəaltı vəzi, böyrək, öd kisəsi və testis xərçəngi də daxil olmaqla bir neçə növ xərçəngin rastlanmasının artdığına dair sübutlar tapıb.
Gənc nəsillər arasında artmaqda davam edən inkişaf edən xəstəliklərə kolon xərçəngi, qadınlarda qaraciyər xərçəngi və kişilərdə anal xərçəng daxildir. Bəzi hallarda, xüsusilə bağırsaq və qaraciyər xərçəngindən (qadınlarda) ölüm nisbəti insidansla birlikdə artmışdır.
Bu tapıntılar düşündürücüdür, çünki onlar göstərir ki, gənc nəsillərdə xərçəng riskinin artması sadəcə xərçəngin aşkarlanması və diaqnozunun artmasının artefaktı deyil. Bu, əhali səviyyəsində xərçəng riskinin həqiqi artımına işarə edir. sağ qalmağın yaxşılaşmasını üstələmək üçün kifayətdir.
Mütəxəssislərin fikrincə, gənc xəstələrə təsir edən xərçənglərin çoxunun mədə-bağırsaq traktına aid olması bir ipucu verə bilər. Harvard Universitetinin Dana-Farber Xərçəng İnstitutunun klinik tədqiqat direktoru Jeffrey Meyerhardt deyir ki, naməlum risk faktorları olsa da, oturaq həyat tərzi, pəhriz dəyişikliyi, piylənmə və diabet kimi məlum olanlar da var.
Bu amillər bağırsaq mikrobiomunu, sağlamlığa və toxunulmazlığa təsir etdiyi düşünülən daxili bakteriyaların tarazlığını poza bilər.
Bir çox gənc xərçəng xəstəsi yaxşı vəziyyətdə idi, müntəzəm idman edir və sağlam qidalanırdı. Bu, bütün nəsillərə təsir edə biləcək kanserogenlərin axtarışına təkan verir. Keçən il Yeni Zelandiyalı tədqiqatçılar indi hər yerdə olan və uşaqlıqdan istehlak edilən mikroplastiklərin bağırsaqların selikli qişasına zərər verə biləcəyini göstəriblər.
Milli.Az

Xəbərlər     Baxılıb: 1266   Tarix: 10 avqust 2024
f Paylaş


Turlar.az

Oxşar xəbərlər

.

Ev heyvanı ilə yatanların nəzərinə

Pişik və ya itlə eyni yataqda yatmaq sağlamlıq və yuxu keyfiyyəti baxımından müəyyən risklər yarada bilər. xəbər verir ki, araşdırmalara görə, Niderlandın Utrext Universitetində aparılan tədqiqat ən böyük təhlükənin mikrobla

.

Eyni vaxtda iki telefon işlətmək zərərlidir – yeni araşdırma

İki smartfondan eyni vaxtda istifadə sağlamlığa mənfi təsir göstərə və əl ilə bilək xəstəliklərinin yaranması riskini artıra bilər. Trend-ə istinadən xəbər verir ki, bu barədə Amerikanın Uayt-Pleynsdəki İxtisaslaşmış Cərrahiyy

.

Faydası qabığındadır

Qreypfrut 1650-ci ildə Karib dənizindəki Barbados adasında aşkar edilib. Qanda xolesterinin miqdarını aşağı salan qreypfrutun tərkibində damarların tutulmasının qarşısını alan pektin kimi faydalı maddə var. Yüksək qan təzyiqində

.

Bu cür öskürək ürək xəstəliklərindən xəbər verirmiş

"Əgər kimsə quru öskürəkdən əziyyət çəkirsə, mütləq ürəyini yoxlatdırmalıdır". . qafqazinfo-ya istinadən xəbər verir ki, bunu həkim Aleksandr Umnov deyib. O, bildirib ki, ağciyərlər qan dövranı sistemi ilə əlaqəlidir

.

Həmin qidaların müntəzəm istifadəsi xərçəng riskini artırır - XƏBƏRDARLIQ

Gündəlik 50 qram emal olunmuş ət məhsullarının - kolbasa, sosiska və bekonun qəbulu kolorektal xərçəng riskini təxminən 18 faiz artırır. xəbər verir ki, bu barədə terapevt və qastroenteroloq Olqa Suxareva sosial şəbəkələrd

.

Bu meyvəni səhər yeyin, ürəyiniz sağlam olacaq

Kardioloq Sara Aleksander ürək sağlamlığını qorumaq üçün səhər yeməyinə avokado əlavə etməyi məsləhət görüb. Həkimin sözlərinə görə, avokado xolesterinin səviyyəsini azaltmağa və arterial təzyiqi normada saxlamağa kömək edir

.

Gecələr qatıq yeməyin faydaları və zərərləri

Qatıq sağlam qidalar sırasında xüsusi yer tutur. Xüsusilə gecə saatlarında qatıq yeməyin orqanizmə təsiri uzun illərdir müzakirə olunur. xəbər verir ki, mütəxəssislərin fikrincə, düzgün miqdarda və uyğun vaxtda qəbul edilə

.

Bu şəxslərin beyni daha gec YAŞLANIR

27 Avropa ölkəsində aparılan elmi tədqiqatlara əsasən, ən azı iki dil bilən insanların beyni daha gec yaşlanır. -ın məlumatına görə, araşdırmaya 86 min nəfər qatılıb və məlum olub ki, çoxdilli insanlarda beyin yaşlanmas

.

Bu mürəbbələr şəfa qaynağıdır

Yay aylarında evdar xanımlar qışa hazırlıq üçün mürəbbə tədarük edirlər. Hazırlanan mürəbbələr içərisində moruq, heyva və zoğal mürəbbəsi şəfaverici xüsusiyyətlərinə görə seçilir. Onu da qeyd edək ki, xroniki qaraciyər v

turlar.az

hamiləlik geyim şəkilləri yaz geyimleri 2026 balıq yağı dolma reseptleri evde manikur nece edilir lasyon hazirlanmasi kosmetika vətənə aid bayatılar cantalar qadin saglamlig intim 8 mart