Dünyanın ən böyük bakteriyası aşkar edildi

Dünyanın ən böyük bakteriyası aşkar edildiAlimlər Qəraib dənizindəki manqrov bataqlığında dünyanın ən böyük bakteriyasını aşkar ediblər. Bakteriyaları görmək üçün həmişə mikroskopdan istifadə edilib, lakin bu kəşflə aydın olub ki, sən demə onları gözlə də görmək olar.
Publika.az bunu xarici KİV-lərə istinadən xəbər verir.
Dəniz bioloqu Jan-Mari Volland təxminən insan kirpikləri ölçüsündə olan bakteriyanın bu günə qədər elmə məlum olan ən böyük bakteriya olduğunu bildirib.
Kəşflə bağlı məqalə cümə axşamı "Science" jurnalında dərc olunub. Dəniz bioloqu və kəşfi edən Olivier Gros 2009-cu ildə bu böyük bakteriya ilə bataqlıqda rastlaşıb.
Olivier Gros və həmkarları əvvəlcə "möhtəşəm kükürd mirvarisi" adını verdikləri 0,9 santimetr uzunluğundakı sapvari quruluşu böyük olduğu üçün bakteriya olduğunu anlamayıblar.
Gros və həmkarları çürüyən manqrov yarpaqları üzərindəki bu uzun saplı quruluşun lazımi genetik analizlərini tamamlandıqdan çox sonra əslində onun bakteriya olduğunu başa düşüblər. Ətraflı genetik analiz nəticəsində orqanizmin tək bakteriya hüceyrəsi olduğu üzə çıxıb.

Maraqlı     Baxılıb: 1757   Tarix: 24 iyun 2022
f Paylaş

Digər yazılar

Amerikalıların tərbiyə üsullarından bəziləri sizi təəccübləndirəcək

Amerika həmişə başqalarının həsədlə baxdığı ölkə olub: həyat səviyyəsi, biznes, əyləncə və digər cəhətdən. Bəs uşaq tərbiyəsi məsələsində necə, ABŞ nə qədər irəli gedib? . oxucuları okeanın o tayında uşaqların tərbiyə üsullar

"Netflix"in filmində "Alov qüllələri" və Azərbaycan bayrağı - FOTO - VİDEO

"Yadınızdadırsa, 2021-ci ildə "Netflix" platforması ilə əməkdaşlıq nəticəsində ABŞ istehsalı olan blokbasterin çəkilişlərinin bir hissəsinin Bakıda aparılması barədə məlumat vermişdik. Nəhayət, həmin layihəni

"Nüvə çamadanı" ilə bağlı ŞOK FAKTLAR: Çantadakı "qara kitab"

Nüvə silahlarına sahib ölkələrin dövlət başçıları bir sıra önəmli görüşlərə gedərkən köməkçilərində xüsusi bir çanta olur. Həmin əliçamadanlı şəxs bütün səfərlərdə prezidenti müşayiət edir. Onun əlindəki çanta isə "nüv

"Love is" saqqızını sevdik, bəs onun kədərli hekayəsini bilirsizmi?

Bir çoxumuz uşaqlıq dövründə və hətta indi də "Love is" saqqızından çıxan şəkilləri heç olmasa bir dəfə görmüşük. Bu şəkillərdə "Sevgi." yazılır və ardınca bu anlamın nə olduğunu izah edə biləcək kiçi