Düz qarın, incə bel üçün 5 QIZIL QAYDA

Düz qarın, incə bel üçün 5 QIZIL QAYDAİdman salonuna getməyə, fitneslə məşğul olmağa vaxtınız yoxdur? Həkim professor Gamze Şenbursa, tərəfindən hazırlanan hərəkətlərlə qarın əzələlərini işlətmək üçün masanızın tərk etməyinizə belə ehtiyyac yoxdur. İşdən-gücdən vaxt ayıra bilmirsinizsə, düz bir qarına sahib olmaq üçün bu məşqləri edin.

Sizlər üçün gündə 30 dəfə təkrar etməklə , 5 önəmli hərəkəti təqdim edirik;

1. İki ayaq və əl dartılaraq yuxarı vəziyyətdə! Hazır vəziyyət alın!

Düz qarın, incə bel üçün 5 QIZIL QAYDAArxa üstə uzanın!

Arxa üstə yatın. Dizlərinizi 90 dərəcə büküb ayaqlarınızı qaldırın.

Qollarınızı ovuc içləri ilə bir-birinə baxacaq şəkildə tavana doğru uzadın.

Nəfəs alarkən hərəkət etməyə hazırlaşın.

Nəfəs verərkən kürək sümüklərinizin xəttinə qədər qalxın.

Əllərinizin budunuzda olduğunda ayaqlarınızı dizləriniz düz olana qədər uzadın!

Nəfəs alarkən əvvəlki vəziyyətə geri qayıdın!

Düz qarın, incə bel üçün 5 QIZIL QAYDADüz qarın, incə bel üçün 5 QIZIL QAYDADüz qarın, incə bel üçün 5 QIZIL QAYDA2 Abdominal Bükülmə

Düz qarın, incə bel üçün 5 QIZIL QAYDAArxa üstə yatıb dizlərinizi bükün.

Qollarınızı ovuc içləri bir-birinə baxacaq şəkildə tavana doğru uzadın.

Nəfəs alarkən hərəkət etməyə hazırlaşın.

Nəfəs verərkən kürək sümükləriniz xəttinə qədər qalxın. Qollarınızı bir qədər aşağı salın!

Nəfəs alarkən başlanğıc mövqeyinə geri dönün!

Düz qarın, incə bel üçün 5 QIZIL QAYDA3. Dəniz Ulduzu

Düz qarın, incə bel üçün 5 QIZIL QAYDAArxa üstə yatın.

Dizlərinizi 90 dərəcə büküb, ayaqlarınızı qaldırın.

Nəfəs alarkən hərəkətə hazırlaşın.

Nəfəs verərkən qollarınızı başınızın iki yanına qulaqlarınızın xəttinə gətirərkən qıçlarınızı irəli doğru V şəklində açaraq uzadın.

Nəfəs aldıqda isə əvvəlki vəziyyətə qayıdın!

4. Tək Ayaq!

Düz qarın, incə bel üçün 5 QIZIL QAYDAArxa üstə yatın. Dizlərinizi 90 dərəcə büküb və ayaqlarınızı qaldırın.

Kürək sümüklərinizə qədər qalxıb bir dizinizi özünüzə doğru çəkin.

Digər diz qıçınızı irəli uzadın.

Nəfəs alarkən hərəkət etməyə hazırlaşın.

Nəfəs verərkən, ayaqlarınız yer dəyişdirsin!

Siz başınız və qollarınızın vəziyyətini dəyişməyin!

Düz qarın, incə bel üçün 5 QIZIL QAYDA5. Yana əyilmə

Yan yatın. Bir qolunuz başınızın altında digər qolunuz yerə təmas halında olsun.
Nəfəs alarkən başınızın altındakı qolunuz ilə gövdənizi yuxarı qaldırın.
Nəfəs verərkən qolunuzu və gövdənizi yavaşca aşağı salın.

img]uploads/news/15444500955.jpg[/img]Düz qarın, incə bel üçün 5 QIZIL QAYDADüz qarın, incə bel üçün 5 QIZIL QAYDADüz qarın, incə bel üçün 5 QIZIL QAYDADüz qarın, incə bel üçün 5 QIZIL QAYDAÜlviyyə Mirzəyeva

Sağlamlıq     Baxılıb: 821   Tarix: 10 dekabr 2018
f Paylaş
Şərh yazmaq üçün sayta daxil olun.


DİGƏR XƏBƏRLƏR

mp3 yukle
Mp3 yukle sayti


turlar.az
avia biletler