Hansı içkilər kökəlməyə səbəb olur?

Hansı içkilər kökəlməyə səbəb olur?Mayelərin daha sürətli udulduğunu bilirdinizmi? Bədən onları həzm etmək üçün praktiki olaraq heç bir enerji sərf etmir, yəni bəzi içkilər əlavə kalori əldə etməyinizə səbəb olur.
Milli.Az lent.az-a istinadən xəbər verir ki, mütəxəssislər artıq çəkiyə səbəb olan 5 içkini açıqlayıblar.
Südlü kofe
Şəkərsiz qəhvə bir neçə kalori ehtiva edir. Əlavələr nə qədər çox olarsa, kalori miqdarı bir o qədər də artır. Məsələn, kapuçinonun tərkibində təxminən 55 kkal var, iki çay qaşığı şəkər əlavə etdikdə isə 60 kalori olur. 
Şirələr
Mütəxəssislər əmindirlər ki, təzə sıxılmış olsa belə, bir stəkan şirə içməkdənsə, bütöv bir meyvə (sağlam lifli) yemək daha yaxşıdır. Bu cür içkilərin faydaları minimaldır. Bir stəkan şirə, şəkər əlavə edilməsə belə, təxminən 90-100 kkal ehtiva edir.
Alkoqol
Alkoqoldan tamamilə imtina etmək daha sağlamdır. 100 ml konyakda kkal, eyni miqdarda quru şərabda təxminən 66, pivədə isə 45 kkal var.
Süd
Süd nə qədər sağlam içki kimi görünsə də, əksinə onun tərkibində həddindən artıq kalori var. Bəzi insanlar səhər yeməyində südə bir qaşıq bal da əlavə edir. Bu süd istehlak edən şəxsin iki qat kalori almasına səbəb olur.
Milli.Az

Xəbərlər     Baxılıb: 1749   Tarix: 11 fevral 2024
f Paylaş


Kurslar.az kurslar

Oxşar xəbərlər

.

Yayda buzlu su içmək həmişə faydalıdırmı?

İsti havalarda buz kimi soyuq su içmək insanı dərhal rahatlaşdırsa da, mütəxəssislər bunun hər zaman ən yaxşı seçim olmadığını bildirirlər. xəbər verir ki, çox soyuq su susuzluq hissini tez azaldır və insanın kifayət qədə

.

Xərçəng peyvəndi ilk xəstədə ümidverici nəticə göstərdi

Rusiyada sınaqdan keçirilən yerli istehsal "Neoonkovak" xərçəng peyvəndi ilk xəstədə müsbət immunoloji reaksiya yaradıb. xəbər verir ki, bu barədə Rusiyanın Milli Elmi-Tədqiqat Epidemiologiya və Mikrobiologiya Mərkəzini

.

Diş əti xəstəliyi diabet riskini artıra bilər - ARAŞDIRMA

Diş həkiminə müraciət zamanı müəyyən edilən diş əti problemləri insanın gələcəkdə 2-ci tip diabetə tutulma riski barədə də məlumat verə bilər. xəbər verir ki, "The Lancet Public Health" jurnalında dərc olunan v

.

Alimlər uşaqlarda boy artımının ləngiməsinin gizli səbəbini aşkar ediblər

Uşaqlarda boy artımının ləngiməsi təkcə qeyri-kafi qidalanma ilə bağlı olmaya bilər. ABŞ-li alimlərin yeni araşdırması göstərib ki, bağırsaq mikrobiomundakı bəzi bakteriyalar hələ ana bətnində olarkən körpənin inkişafın

.

Sümükləri möhkəmləndirən qidalar

60 yaşdan yuxarı insanların təxminən 30 faizi bud-çanaq sınığından sonra bir il ərzində həyatını itirir. xəbər verir ki, bu səbəbdən sümüklərin möhkəmliyini qorumaq və sınıq riskini azaltmaq üçün kalsium, D vitamini, zülal

.

10 dəqiqə içində yuxuya gedirsinizsə, sağlamsınız

Yuxuya getmə müddəti insanın sağlamlığı haqqında vacib məlumat verə bilər. Mütəxəssislərin fikrincə, ideal vaxt 10-20 dəqiqədir. xəbər verir ki, davranış yönümlü yuxu təbabəti üzrə mütəxəssis Mişel Drerupun sözlərinə görə

.

Xərçəng əlaməti ola biləcək 3 simptom - Tez-tez nəzərdən qaçırılır

Dünya miqyasında xərçəng hallarının sayının artması bir daha erkən diaqnozun və bədənin incə xəbərdarlıq əlamətlərinin düzgün şərh edilməsinin vacibliyini vurğulayır. Məşhur inancın əksinə olaraq, xərçəng növləri həmişə ağı

.

Virtual oyunlar uşağa zərər verirmi? – Səhiyyə Nazirliyinin psixoloqundan tövsiyələr

Virtual oyunlar uşaqlara həm müsbət, həm də mənfi təsir göstərə bilər. Onlardan düzgün rejimdə istifadə edildikdə zehni inkişafı dəstəkləsə də, həddindən artıq oynanılması fiziki və psixoloji problemlərə səbəb ola bilər

.

İsti havalarda nə yeməli, nə içməli?

Yüksək temperatur və rütubət orqanizmdə maye və mineral itkisini artırır. xəbər verir ki, güclü tərləmə nəticəsində yaranan su və mineral çatışmazlığı huşun itirilməsinə, başgicəllənmə və ürəkbulanma kimi hallara səbəb ol

turlar.az

qis geyimləri 2026 qadin sayti toy gecesi qadın muslim somen beautiful günün kombini zeytun yağının faydaları kosmetika novruza aid hakista haxisdalar qurd xəstəliklərinə qarşı mualicə haxista oğlan evine aid hakisda