Kofenin inanılmaz FAYDASI ÜZƏ ÇIXDI - Gündə 1 fincan içsəniz...

Kofenin inanılmaz FAYDASI ÜZƏ ÇIXDI - Gündə 1 fincan içsəniz...Kofe çoxumuzun əvəzsiz içkisidir. Hətta bəzilərimiz səhər oyanar-oyanmaz bir fincan qəhvə içməsək, günümüz sönük keçir.
Neyrologiya üzrə mütəxəssis Mehmet Yavuz hər gün kofe içməyin faydalarından danışıb.
Publika.az xəbər verir ki, kofe ən qədim tarixi olan içkilərdən biridir. Günlərin bir günü misirli çoban kofe çəyirdəkləri yeyən qoyunlarının daha fəal olduğunu sezir. Beləcə, özü də enerji bəxş edən bitkini dəmləyib içib. Güman olunur ki, kofe dünyaya bu yolla yayılıb.
Kofenin tərkibində olan maddələr beyinə xəbərdarlıq verir. Beyin oyaq qaldıqca orqanizmdə adenozin adlı maddə artmağa başlayır. Adenozinin miqdarı artdıqca, insan özünü daha yorğun hiss edir. Kofenin tərkibindəki kafein isə qan dövranı ilə beyinə nüfuz edir. Beləcə, adenozinin fəaliyyəti zəifləyir, və özümüzü daha gümrah hiss edirik. Dünyada neftdən sonra ən çox istifadə olunan kofenin də əsas sirri yəqin ki, bu xüsusiyyətidir.
Kofenin inanılmaz FAYDASI ÜZƏ ÇIXDI - Gündə 1 fincan içsəniz...Bəs kofenin yaddaşı gücləndirdiyini bilirdiniz?
Son zamanlar Alzeymerlə bağlı aparılan araşdırmalar kofenin növbəti özəlliyini üzə çıxarıb. Lakin unutmayın ki, burada yaş faktoru da önəmlidir. Məsələn, uşaq vaxtı içilən kofe beyin hüceyrələrinin sayını azaldırsa, yaş artdıqca yaddaşı gücləndirir. Alzeymerin inkişafında güclü rolu olan beta amilioid kafeinlə düşməndir. Çünki qəhvə amilioidin inkişafına nəzərəçarpacaq dərəcədə mane olur.
Mütəxəssislər kofenin yaddaşa təsirini sübut edən araşdırma aparıblar. Kofe içən və heç qəbul etməyən insanları iki qrupa ayırıblar. Hər iki qrupa şəkillər göstəriblər. Sonra birinci dəstəyə kafein tərkibli tabletlər, digərinə isə heç bir təsiri olmayan həb veriblər. Ertəsi gün fotolarda çox kiçik dəyişiklik edib yenidən komandalara göstəriblər. Kafein qəbul edən, kofe içən qrup bu fərqi daha rahat çözüb. Odur ki, alimlər güclü yaddaşa sahib olmaq üçün hər gün bir fincan kofe içməyi tövsiyə edirlər.
Kofenin inanılmaz FAYDASI ÜZƏ ÇIXDI - Gündə 1 fincan içsəniz...Gün ərzində bir fincan kofe həmçinin beyin fəaliyyətini gücləndirir. Depressiya riskini azaldıb ruhu sağaldır. Metabolizm sistemini gücləndirir. Yorğunluğu aradan qaldırır.
Amma xatırladaq ki, mağazalarda satılan ədədi kofe paketləri yalnız və yalnız kimyəvi maddələrdən ibarətdir.
Leyla Sarabi /publika.az

Sağlamlıq     Baxılıb: 3051   Tarix: 22 avqust 2019
f Paylaş

Oxşar xəbərlər

.

Bunu etməyən kişilərdə cinsi problemlər yaranır

Mütəxəssislər gündə iki dəfə dişlərini fırçalamayan kişilərdə erektil disfunksiya riskinin artdığını bildirirlər.  xəbər verir ki, bunu son aparılan tədqiqatlar sübuta yetirib. Araşdırmalar göstərib ki, ağız gigiyenasın

.

Səhər günəşinin depressiyada olan qadınlara faydası

Habertürk saytının məlumatına görə, Ankara Universitesi Tibb Fakültəsi Psixi Sağlamlıq və Xəstəlikləri Fundamental Elm sahəsi üzrə tədris üzvü, prof. dr. Oğuz Erkan Berksun mövsümi keçid dövrlərində biloji saatın pozulmas

.

3 təbii çarə ilə cinsi istəksizliyə - SON

Bu vasitələr potensiyanızda olan problemləri aradan qaldırmaqla yanaşı həm də orqanizminizə ümumi şəkildə müsbət təsir göstərəcək. Bal və qoz.  . Mütəxəssislər tərəfindən bu qarışığın "Viaqra"dan da güçlü olmas

.

Cəfərinin insan orqanizminə inanılmaz faydaları

Cəfərinin insan orqanizminə inanılmaz faydaları. Cəfəri bədəni təmizləmək üçün çox gözəl qidadır. 15-16 dənə cəfərini saplağı ilə birlikdə havanda(blender)yaxşıca əzirik, üzərinə, yarım limon sıxırıq yaxşıca qarışdırırıq

.

Qızlıq pərdəsi haqqında hər şey - 12 MƏLUMAT

1. Qızlıq pərdəsi nədir?. Qızlıq pərdəsi uşaqlıq yolunun girişinə yaxın yerdə, adətən 2-4 sm dərinliyində yerləşən nazik arakəsmədir. Qızlıq pərdəsinin aybaşılar zamanı menstrual ifrazatların orqanizmi tərk edə bilməsi üçü

.

Seksoloq Ləman Telmanqızıdan qadınlar və kişilərə məsləhət - Cinsi istək bitibsə

"Cinsi arzunun itirilməsi həm kişilərdə, həm də qadınlarda cinsi istəyin azalması kimi müəyyən edilir. Fiziki və psixoloji yorğunluq, həyat keyfiyyətindəki dəyişikliklər də cinsi istəyin dəyişməsinə səbəb ola bilər"

.

Partladılmış Qarğıdalının xeyri və zərəri haqqında

Partladılmış Qarğıdalının faydaları və zərərləri haqqında məlumat olduqca azdır.Maraqlı haldır ki, bağlama halında satılan bu qidalar üzərində olan reklam mətnləri isə insanı haradasa bu qidanın hava, su qədər vacibiyyətin

.

Dəri niyə qaşınır? 15 ƏN YAYILMIŞ SƏBƏB

Dərinin qaşınması bir çox xəstəliklərin və pozulmaların əlaməti ola bilər. Bəzən bu simptom çox ciddi xəstəliyin ilk simptomu kimi meydana çıxır. Bu səbəbdən əgər sizi "səbəbsiz" qaşınma narahat edirsə, mütləq həkim

.

İsladılmış badamın FAYDALARI - qan təzyiqi, infarkt

Faydaları saymaqla bitməyən badamın təsirini çoxaltmaq və bir dərman deposu halına gətirmək üçün sadəcə suda gözlətmək lazım olduğunu bilirdiniz?. 1. İsladılmış badam E vitamini, maqnezium, kalsium, Omeqa 3 kimi vitamin v

turlar.az

yay kolleksiyasi gelinlikler sac duzumleri 2026 yay donlari ilk tibbi yardim eroziya xesteliyi stresin elametleri kosmetika qiz adlari pehriz qardasa aid haxistalar arxadan olmaq sirniyatlar