Pomidorun tərkibindəki bu maddə xərçəng yaranmasının qarşısını alır

Pomidorun tərkibindəki bu maddə xərçəng yaranmasının qarşısını alırElm adamlarının apardığı tədqiqatlara görə, pomidorun tərkibindəki "likopen" adlı piqment ümumi xərçəngə tutulma riskini və xüsusilə ağciyər xərçəngindən ölmə ehtimalını azaldır. Bu təbii maddə pomidora qırmızı rəngini verən və güclü antioksidant xüsusiyyətləri olan bir piqmentdir.
Milli.Az xəbər verir ki, tədqiqatlar göstərir ki, "likopen" hüceyrə zədələnməsini azaldaraq orqanizmi xərçəngə qarşı qoruyur və xərçəng hüceyrələrinin inkişafını ləngidir. Xüsusilə, tütün istifadəçilərində və ağciyər xəstəliyi riski yüksək olan insanlarda pomidor və digər "likopen"-lə zəngin qidaların müntəzəm istehlakı xərçəngin qarşısını almağa kömək edə bilər.
Pomidorun tərkibindəki bu güclü maddə həmçinin ürək-damar sağlamlığını qorumağa, dəriyə fayda etməyə və ümumi immuniteti gücləndirməyə də kömək edir. Araşdırmalar göstərir ki, pomidor və pomidor əsaslı məhsulların müntəzəm istifadəsi xərçəngin bir çox növünün inkişaf riskini azaldır.
Buna görə də, gündəlik pəhrizdə pomidorun və pomidor məhsullarının yer alması sağlam həyat tərzini dəstəkləmək üçün tövsiyə olunur. Təbii və sağlam qidalarla zəngin bir pəhriz xərçəngdən qorunmağın ən təsirli yollarından biridir.
Tehran Tibb Elmləri Universitetinin alimləri pomidorun tərkibindəki "likopen" adlı piqmentin xərçəng riskini azaldan terapevtik təsirlərini müəyyən ediblər. Alimlər bu mövzu ilə bağlı əvvəlki dövrlərdə dərc edilmiş 121 araşdırmanı təhlil edərək "likopen"in terapevtik effektivliyini qiymətləndiriblər.
Tədqiqat nəticəsində məlum olub ki, likopenin yüksək istehlakı ümumi xərçəng riskinin əhəmiyyətli dərəcədə azaldılması ilə əlaqələndirilir. Pəhrizlərində yüksək miqdarda likopen olan iştirakçılar xərçəngdən ən yaxşı şəkildə qorunublar. Alimlər likopen istehlakı ilə prostat xərçəngi riskinin azalması arasında güclü bir əlaqə tapıblar. Bundan əlavə qanda likopenin yüksək səviyyədə olması ağciyər xərçəngindən ölüm riskini də azaldır.
Tədqiqatçılar bildiriblər ki, pomidor və digər "likopen"-lə zəngin qidaların müntəzəm istehlakı xərçəngin qarşısını almağa və orqanizmi qorumağa kömək edir. Bu nəticələr xüsusilə xərçəngə qarşı mübarizə aparan insanlara və sağlam həyat tərzi yaşamağa çalışanlara böyük tövsiyə edir. Pomidoru gündəlik pəhrizdə artırmaq təkcə xərçəngin qarşısını almağa deyil, həm də ümumi sağlamlığı yaxşılaşdırmağa kömək edə bilər.
Asya
Milli.Az 

Xəbərlər     Baxılıb: 1346   Tarix: 13 mart 2025
f Paylaş

Oxşar xəbərlər

.

Eyni vaxtda iki telefon işlətmək zərərlidir – yeni araşdırma

İki smartfondan eyni vaxtda istifadə sağlamlığa mənfi təsir göstərə və əl ilə bilək xəstəliklərinin yaranması riskini artıra bilər. Trend-ə istinadən xəbər verir ki, bu barədə Amerikanın Uayt-Pleynsdəki İxtisaslaşmış Cərrahiyy

.

Yuxuda sevişmək nəyə yozulur?

Yuxular hələ də sirri açılmayan qaranlıqla dolu dünyadır. Yuxu əsrlərdən bəri araşdırılan, həm alimlərin, həm də mistika ilə məşğul olanların cavabını tapmaq istədiyi tapmacadır. Fərqli və rəngarəng yuxular bəzən də cinsəlikl

.

Dəriyə necə qulluq etməliyik?

Son dövrlərdə dəriyə qulluq məhsulları arasında "duş geli" və "bədən skrabı" ən çox istifadə olunan vasitələrdən hesab olunur. Görünüşcə oxşar təsir bağışlasa da, bu iki məhsulun funksiyası fərqlidir

.

Qurban ətini dərhal yeməyin - Mütəxəssisdən XƏBƏRDARLIQ

Qurban bayramı günlərində təzə kəsilmiş ətin dərhal istehlakı sağlamlıq üçün ciddi problemlər yarada bilər. xəbər verir ki, mütəxəssislər bildirirlər ki, ətin düzgün saxlanılması və müəyyən müddət dincəldilməsi həm həzm

.

Hər gün etdiyiniz səhv ürək xəstəliklərinə səbəb ola bilər

Xörək duzu maddələr mübadiləsinin normal gedişində, sinir və əzələ fəaliyyətində, həmçinin orqanizmdə maye balansının qorunmasında mühüm rol oynayır. xəbər verir ki, həkimlərin sözlərinə görə, yetkin insanların gündəlik minimu

.

Yundan istifadə edərək sümüklərimizi bərpa etmək mümkündür: Tibdə inqilabi kəşf

Elm adamları yundan əldə edilən keratin zülalı vasitəsilə sümük sağalmasını sürətləndirən və bərpa edən yeni bioloji material hazırlayıblar. Heyvanlar üzərində aparılan sınaqlarda bu keratin membranların zədələnmiş nahiyələrd

.

Banan qabığının faydaları: evdə istifadə etməyin 10 üsulu

Banan qabığı sadəcə meyvə qalığı deyil. O, kulinariya, dəriyə qulluq və hətta məişətdə gizli "silaha" çevrilə bilər. Gəlin bu gözlənilməz "mətbəx qəhrəmanı"na necə ikinci həyat verməyin mümkün olduğun

.

Həmin qidaların müntəzəm istifadəsi xərçəng riskini artırır - XƏBƏRDARLIQ

Gündəlik 50 qram emal olunmuş ət məhsullarının - kolbasa, sosiska və bekonun qəbulu kolorektal xərçəng riskini təxminən 18 faiz artırır. xəbər verir ki, bu barədə terapevt və qastroenteroloq Olqa Suxareva sosial şəbəkələrd

.

Hansı şəxslərə kolbasa-sosis OLMAZ?

Kolbasa, sosis, vetçina damarlarda qan laxtalanması və tromblara səbəb olur.  xəbər verir ki, kardioloq Oleq Varfolomeyev bəzi xəstələri xəbərdar edib. Qan laxtaları bir növ jeləyə çevrilmiş kiçik laxtalardır. Ağciyərlə

turlar.az

donlar 2026 maskalar reseptler qan qruplari haqqinda melumat dil haqqinda atalar sozu məlhəmlər müsabiqələr kosmetika hakisda porno lakonizm xeyanet hakistalar