Qadınların sinəsini kiçildən içki
İsveçin şimalında yerləşən Lund Universitetinin professoru onkoloq Helena Jernstrom apardığı araşdırmada məlum olub ki, həddən artıq çox qəhvə içən qadınların sinəsində dəyişiklik baş verir. Professorun iddialarına görə, bu qadınların sinələri getdikcə balacalaşır.
O, bu vəziyyətin yalnız qadınlarda mövcud olan bir genin təsiri nəticəsində olduğunu söyləyib. O bildirib ki, gündə 3 fincan qəhvə içmək xərçəng riskini azaldır. Pofessor Helena Jernstrom bununla yanaşı çox qəhvə içdikdə döşlərin kiçilməsi ilə nəticələndiyini də bildirib.
Qeyd edək ki, bu araşdırma 270 qadın üzərində aparılıb və "British Journal of Cancer" jurnalında dərc olunub.
f Paylaş








8 mart – Beynəlxalq Qadınlar günü münasibətilə təbrik
Yuxuda sevdiyin insanı görmək
Kişiləri ehtiraslandıran sözlər
Öd kisəsi ağrıyanda nə etməli? - 5 MƏSLƏHƏT
Məşhur müğənni barədə istintaq başladıldı
100 yaşa qədər yaşamaq istəyənlər qəhvəni nə vaxt içməlidir? – Mütəxəssisdən tövsiyə
Türkiyəli aktrisa 9-cu dəfə əməliyyat olunacaq
Bu qidalar prostat xərçəngi riskini artırır
Dietoloqdan sərnişinlərə xəbərdarlıq: Təyyarədə bu içkiləri qəbul etməyin
Həsən Osmanov vəfat etdi