Uşağa ev tapşırığı ilə bağlı məsuliyyəti necə vermək olar?
Uşaqları ev tapşırığı ilə məşğul etmək ailələrin ən vacib problemlərindən biridir. Mütəxəssislər, uşağa ev tapşırığının verilməsini və ev tapşırığını yerinə yetirmək məcburiyyətində qalmaq əvəzinə, ev tapşırığı vaxtının birlikdə planlaşdırılmasını tövsiyə edirlər. Mütəxəssislərin fikrincə, uşağa ev tapşırığının öyrənmənin möhkəmləndirici mərhələsi olduğunu izah etmək lazımdır.
Ev tapşırığını yerinə yetirmək öyrənilən biliklərin davamlılığını təmin etməkdir.
Ev tapşırığının "müəllimlərinin şagirdlərə verdiyi və şagirdin tək başına və ya ailənin dəstəyi ilə etməsi planlaşdırılan bir öyrənmə fəaliyyəti" olduğunu ifadə edən Ayşe Şahin, ev tapşırığının uşağın öyrəndiyi biliklərin qalıcılığını artırdığını söylədi. , uşağın öyrənməyə davam etməsinə və mövzuya fərqli prizmadan baxmasına imkan verir.
Həm şagirdlərin, həm də ailələrin ev tapşırığının bir öyrənmə üsulu olduğunu bilmələrinin lazım olduğunu vurğulayan Ayşe Şahin, "Valideynlərin və tərbiyəçilərin rolu ev tapşırığını yerinə yetirməkdir. uşaqUşağa uşağın faydaları haqqında danışmaq olacaq. Uşağa ev tapşırığını yerinə yetirməyin akademik müvəffəqiyyəti artıracağını, fərdin məsuliyyət hissini inkişaf etdirəcəyini, vaxt idarəçiliyini, prioritetləşdirmə və planlaşdırma bacarıqlarını dəstəkləyəcəyini və uşağın öz davranışına nəzarət edəcəyi izah edilməlidir.
Ev tapşırıqlarının vaxtı birgə qərarla müəyyən edilməlidir
Ailələrin uşaqlara ev tapşırığı mövzusunda məlumatlılığı artırmağa çalışmaları lazım olduğunu ifadə edən Ayşe Şahin, ev tapşırığı vaxtının uşaqla birgə alınmış bir qərarla təyin edilməsi lazım olduğunu söylədi. Çocuğun yemək və istirahət kimi fiziki ehtiyacları ödənildikdən sonra bu saatı planlaşdırmağın daha uyğun olacağını izah edən Ayşe Şahin, "Ailələr, uşağın təyin olunmuş vaxtda ev tapşırığını ardıcıl olaraq etməsinə dəstək verməlidir. Uşaq kiçikdirsə və məsuliyyət götürməkdə çətinlik çəkirsə, ailələrin motivasiya yanaşması faydalı olacaq. Bəzi hallarda ailələr səbirsiz, ittihamçı və tənqidi olurlar. Bu davranışlar uşağın ev tapşırığı vərdişlərinin inkişafına mane olur və ailə daxilində ünsiyyət problemlərinə səbəb olur.
Hər uşağın öyrənmə tərzi fərqlidir.
Hər bir uşağın öyrənmə tərzinin fərqli ola biləcəyini xatırladan Ayşe Şahin, bəzi uşaqların sağlam bir mühitdə çalışmadığını, digərlərinin isə sakit bir mühitdə çətinlik çəkdiyini vurğuladı. İş üçün səsi ehtiyacı olan uşaqlar üçün musiqi ilə çalışmağın uyğun ola biləcəyini ifadə edən Ayşe Şahin, "Bunun yanında iş mühitinin işığı, ətrafdakı görseller, otağın temperatur səviyyəsi kimi bəzi faktorlar da təsirlidir. tədqiqatın səmərəliliyi. Ailələr, uşaqlarını tanıyaraq uşaqlarına uyğun mühitin yaradılmasına yönəltməlidirlər.
Qoy əməllərinin nəticələrini yaşasın
Ailələrin bu mövzuda səbirli olmaları və bunun bir proses olduğunu unutmamaları lazım olduğunu ifadə edən Ayşe Şahin, ibtidai sinifdə bir uşağın ev tapşırığına görə məsuliyyət daşımasının gözləniləcəyini, ancaq bu dövrdə olmalarına baxmayaraq hələ də ola biləcəyini söylədi. ev tapşırığı üçün məsuliyyət daşımaqda çətinlik çəkən uşaqlar.
Ev tapşırığını yerinə yetirmək üçün motivasiya verin
Ailələrin, ev tapşırığını etməyən uşağı davamlı olaraq məcbur etməklə və ya uşağa təzyiq göstərməklə uşağın davranışını anında dəyişə biləcəyini ifadə edən Mütəxəssis Klinik Psixoloq Ayşe Şahin, bunun uzun müddətdə işləyən bir üsul olmadığını söylədi.
Ev tapşırığı ilə uşaqda daxili motivasiya yaratmağı və məsuliyyət hissini inkişaf etdirməyi hədəfləməyin düzgün olacağını izah edən Ayşe Şahin sözlərini belə tamamladı: "Ancaq təzyiq altında bu davranışı göstərən bir uşaq məsuliyyətini laqeyd edə bilər. xarici nəzarət olmadıqda. Uşaqları ev tapşırıqlarına həvəsləndirmək faydalı bir üsuldur. Ev tapşırığından sonra istirahət edə biləcəyinizi və ya uşaqla ev tapşırıqlarından sonra oynaya biləcəyinizi söyləmək daha təsirlidir. Uşağı günahlandırmaq əvəzinə, uşağın edə biləcəyinə diqqət yetirmək və bunları gücləndirmək uşağın müsbət davranışlarını artıracaq.
f Paylaş