UŞAĞINIZ TELEVİZİYADAN ASILIDIRMI?
Əlbəttə ki, təhsili dəstəkləyən və yaşadığımız dünya haqqında bizə məlumat verən televiziyanın funksiyalarını inkar edə bilmərik. Buradakı ziddiyyət, nəzarətsiz istifadə edildikdə baş verir.
Uşağın televizorun körpəlikdə olduğu bir mühitdə olmasının heç bir ziyanı yoxdur. Hətta danışma prosesində olsaydı, çox səslə qarşı -qarşıya qalması faydalı olardı. Ancaq bu, uşağın televizorun qarşısında oturaraq buraxılması lazım olduğu kimi qəbul edilməməlidir.
Rahat bir yemək yemək, sakit oturmaq və əyləndirmək üçün televizora baxmağa yönəldilən uşaqlar sonrakı yaşlarda televizora baxmaq vərdişini inkişaf etdirirlər. Ailəsi televizor qarşısında çox vaxt keçirsə belə, uşaq ailəsini model kimi götürür və yenidən bir vərdiş formalaşır. Bu da uşaqların zaman keçdikcə şərh vermək qabiliyyətini itirməsinə səbəb olur. Çünki televiziya birtərəfli, passiv fəaliyyətdir.
Televiziyanın uşaq inkişafına təsiri:
• Uşaqlar nə qədər çox şiddətə şahidlik etsə və şiddətə baxsalar, zaman keçdikcə onlar üçün normal hal alar. Zorakılığa həssas olmayan insanlar olurlar.
• Gənc uşaqlar öyrənmə mərhələsində olduqları üçün təqlidçi olurlar. Televiziyada gördükləri şiddətli səhnələri özlərinə uyğun şəkildə tətbiq etməyə çalışırlar. Və bu zaman keçdikcə davranışlarına və xarakterlərinə də təsir edir. Təqlidin öyrənmə mərhələsindəki təsirlərini göz ardı edə bilmərik. Çocuğunuzun hansı proqramları izləyəcəyinə qərar verdiyiniz müddətcə televiziya zərərsizdir.
• Araşdırmalar göstərir ki, uzun müddət televizora baxdıqdan sonra, uşaqlar çox diqqət tələb edən tapmacalar və oxumağa diqqət yetirə bilmirlər.
• Danışmaq, yazmaq və düşünməklə uşaqların öyrənməsini maneə törədir. Başqa sözlə, uşaqların zehni 'aktiv öyrənə bilməz'.
• Uşaqlar televiziyada gördüklərinin gerçək olduğunu düşünür və onların yerini almaq istəyirlər. Reklamlara aldanırlar.
• Reklamlarda istifadə olunan bəzi subliminal stimullar uşaqların davranış və davranışlarına təsir göstərir.
• Televiziya izləmək passiv bir iş olduğundan, uşağın piylənməsinə səbəb olur.
• Bu gün uşaqlar bir çox cinsi mesajlarla üzləşirlər. Bu mesajların çoxu televiziyadan gəlir.
DİQQƏT: Televiziyada səs və görüntü bir yerdə olduğu üçün uşaqlara daha asan və tez təsir edir.
Televiziya faydasızdırmı? Əlbəttə var. Müəyyən bir senzuradan keçən təhsil proqramları, uşağınızın gündəlik həyatda qarşılaşa bilməyəcəyi təbiət və ətraf haqqında bəzi görüntülər, bütün ailə üzvlərinin birlikdə vaxt keçirməsinə imkan verir, Keyfiyyətli müzakirə proqramları bir mövzu, xəbər və tarixi proqramlar, uşaqların digər xalqları. və mədəniyyətlərini daha yaxşı tanımalarını təmin edin.
Televiziya reallığın yenidən qurulmasıdır
Psixoloji Məsləhətçi və Pedaqoq Aykut Akova, "Övladlarınıza TV -nin" reallığın yenidən qurulması "dan başqa bir şey olmadığını söyləyin: TV -də izlədikləri (hətta sənədli filmlər və xəbərlər) rejissorlar, aktyorlar və aktrisalar, operatorlar, prodüserlər, və s. Tərəfindən qurulmuş bir fakt olduğunu izah edin Bu insanlar öz perspektivlərini, önyargılarını və ticarət narahatlıqlarını əks etdirə bilərlər. Televiziyada göstərilməyən hər şeyin (insanlar, mədəniyyətlər, həyat tərzi) eyni dərəcədə vacib olduğunu izah edin. " deyir.
Nə etmək olar?
• Uşağınızın diqqətini yayındırmaq üçün televizordan istifadə etməyin.
• Uşağınızı televizor qarşısında yeməyin.
• Çocuğunuzun izləyəcəyi proqramları siz təyin edirsiniz.
• Televizora baxmaq üçün vaxt ayırın.
• Uşağınızla danışaraq müzakirə edərək televizora baxın.
• Baxdığınız proqram bitdikdə televizoru söndürün.
• Televiziya xaricində söhbət etmək, oxumaq, oyunlar oynamaq üçün vaxt ayırın.
• Televizoru bütün günü saxlamayın.
• Uşağınızın yataq otağında televizor saxlamayın.
• Uşağınızın hobbilərini dəstəkləyin, dostlarınızla bir araya gəlin.
• Televiziyanı mükafat və ya cəza olaraq istifadə etməyin.