Artıq çəkili insanları sevindirəcək xəbər - 450 min insan üzərinə araşdırıldı: Nəticə təəccübləndirir

Artıq çəkili insanları sevindirəcək xəbər - 450 min insan üzərinə araşdırıldı: Nəticə təəccübləndirirNyu-Yorkdakı Tibb Məktəbi və Kopenhagen Universitetinin alimlərinin apardığı genişmiqyaslı araşdırma obez insanlarla bağlı gözlənilməz nəticələr ortaya qoyub.
Milli.Az xəbər verir ki, dünya miqyasında sürətlə yayılan obezitə adətən şəkərli diabet, ürək-damar xəstəlikləri və yüksək təzyiqin əsas səbəblərindən biri hesab olunur. Lakin, bu belə deyilmiş.
Avropa mənşəli 450 mindən çox insanın genetik məlumatlarının təhlili zamanı obeziteni ciddi xəstəlik risklərindən qismən qoruyan 266 genetik fərqlilik aşkar edilib. Məlum olub ki, bu genetik xüsusiyyətlərə sahib şəxslərin kökəlmə ehtimalı daha yüksək olsa da, onların şəkər, ürək xəstəliyi və təzyiq problemi ilə qarşılaşma riski digərlərinə nisbətən daha aşağıdır.
Mütəxəssislər bildiriblər ki, obezite vahid bir vəziyyət deyil, müxtəlif sağlamlıq təhlükələri ilə bağlı səkkiz fərqli alt tipdən ibarətdir. Ən maraqlı məqamlardan biri isə odur ki, bu qoruyucu genetik faktorların təsiri uşaqlarda da müşahidə olunub. Yəni belə uşaqlar kökəlsələr belə, metabolik xəstəliklərin əlamətlərini göstərmirlər.
Araşdırma müəllifləri hesab edirlər ki, əldə edilən nəticələr gələcəkdə həkimlərin hansı insanların daha böyük risk altında olduğunu müəyyənləşdirməsinə və yeni müalicə üsullarının hazırlanmasına imkan verəcək.
Bununla belə, alimlər xəbərdarlıq edirlər ki, bu nəticələr obezitenin təhlükəsiz olduğunu göstərmir. Qidalanma və fiziki aktivlik hər halda sağlamlığın qorunmasında əsas rol oynayır.
Qeyd edək ki, Ümumdünya Səhiyyə Təşkilatının məlumatına görə 2022-ci ildə dünya əhalisinin hər səkkiz nəfərindən biri artıq çəkidən əziyyət çəkib və son otuz ildə obezitenin yayılması iki dəfədən çox artıb.
İsmayıl
Milli.Az

Xəbərlər     Baxılıb: 1020   Tarix: 18 sentyabr 2025
f Paylaş

Oxşar xəbərlər

.

Dəriyə necə qulluq etməliyik?

Son dövrlərdə dəriyə qulluq məhsulları arasında "duş geli" və "bədən skrabı" ən çox istifadə olunan vasitələrdən hesab olunur. Görünüşcə oxşar təsir bağışlasa da, bu iki məhsulun funksiyası fərqlidir

.

Yundan istifadə edərək sümüklərimizi bərpa etmək mümkündür: Tibdə inqilabi kəşf

Elm adamları yundan əldə edilən keratin zülalı vasitəsilə sümük sağalmasını sürətləndirən və bərpa edən yeni bioloji material hazırlayıblar. Heyvanlar üzərində aparılan sınaqlarda bu keratin membranların zədələnmiş nahiyələrd

.

Hər gün etdiyiniz səhv ürək xəstəliklərinə səbəb ola bilər

Xörək duzu maddələr mübadiləsinin normal gedişində, sinir və əzələ fəaliyyətində, həmçinin orqanizmdə maye balansının qorunmasında mühüm rol oynayır. xəbər verir ki, həkimlərin sözlərinə görə, yetkin insanların gündəlik minimu

.

Hansı şəxslərə kolbasa-sosis OLMAZ?

Kolbasa, sosis, vetçina damarlarda qan laxtalanması və tromblara səbəb olur.  xəbər verir ki, kardioloq Oleq Varfolomeyev bəzi xəstələri xəbərdar edib. Qan laxtaları bir növ jeləyə çevrilmiş kiçik laxtalardır. Ağciyərlə

.

Faydası qabığındadır

Qreypfrut 1650-ci ildə Karib dənizindəki Barbados adasında aşkar edilib. Qanda xolesterinin miqdarını aşağı salan qreypfrutun tərkibində damarların tutulmasının qarşısını alan pektin kimi faydalı maddə var. Yüksək qan təzyiqində

.

Ev heyvanı ilə yatanların nəzərinə

Pişik və ya itlə eyni yataqda yatmaq sağlamlıq və yuxu keyfiyyəti baxımından müəyyən risklər yarada bilər. xəbər verir ki, araşdırmalara görə, Niderlandın Utrext Universitetində aparılan tədqiqat ən böyük təhlükənin mikrobla

.

100 yaşa qədər yaşamağın sirri bu İMİŞ

Uzunömürlülüyü ilə tanınan İtaliyanın Sardiniya adasında sağlam həyatın sirri kimi qidalanma vərdişləri və güclü sosial əlaqələr göstərilir. xəbər verir ki, "Mavi Zona" kimi tanınan Sardiniyada yaşayan insanları

.

Eyni vaxtda iki telefon işlətmək zərərlidir – yeni araşdırma

İki smartfondan eyni vaxtda istifadə sağlamlığa mənfi təsir göstərə və əl ilə bilək xəstəliklərinin yaranması riskini artıra bilər. Trend-ə istinadən xəbər verir ki, bu barədə Amerikanın Uayt-Pleynsdəki İxtisaslaşmış Cərrahiyy

.

Hər gün 2 qaşıq yeyin, görün nə olur

Araşdırmalar göstərib ki, xüsusilə bir qida hər il milyonlarla insanın ölümünə səbəb olan ürək xəstəliyi riskini azalda bilər. Hətta xolesterol kimi bir bəlanı qida vasitəsiylə aradan qaldırmaq mümkündür. xəbər verir ki

turlar.az

qadin sayti sade makiyaj sekilleri reseptler bürclər 2026 sizanaqlara qarsi resept xolesterini azaldan qidalar illik bürclər kosmetika cinsi əlaqə zəhmət gunay vətən həsrətinə aid bayatılar bayraq