Salatlar haqqında bilmədiklərimiz

Salatlar haqqında bilmədiklərimiz1. Salat, bir hamburger görə hər zaman daha az kalorilidir
Bu, tamamilə səhv bir məlumat . Salatın üzərinə əlavə olunan souslar olduqca yüksək kalorili ola bilər. Üstəlik zeytunyağı da sağlam olduğu səbəbiylə salatlarda bolca istehlak edilər. Lakin zeytun yağının yüksək kalori dəyərlərinə sahib olması çox vaxt atlanan bir gerçəkdir. Buna görə sıravi bir hamburger görə sıx souslu və zeytunyağlı bir salatın kalorisi daha çox ola bilər. Ancaq diyetdə idarəli olaraq salat yemək çox faydalı ola bilər. Çünki salat üçün istifadə tərəvəz və göyərtilər lif cəhətdən zəngindir. Bu qidalar mədə və bağırsaqları artıqdan işlədərək kalori yakımını sürətləndirər.

2. Aşağı kalorili tərəvəzlər daha yaxşıdır
Salatınızın analiz edəcəyiniz zaman içindəki bəsləyici elementlərə və enerji təmin edən kalori dəyərlərinə diqqət yetirin. Məsələn kerevizi az kalorili olduğu üçün seçim edir ola bilərsiniz amma bu tərəvəzin sizə qazandırdığı enerji də aşağıdır. Kərəviz kimi açıq rəngli tərəvəzlər digər tərəvəzlərə görə daha az lif, vitamin və mineral ehtiva edərlər. Bu səbəblə bol tərəvəzli salat seçim edəcəyiniz zaman kırmızıbiber , brokoli , kök, noxud və badımcana ağırlıq verin.

3. Yarpaqlı tərəvəzlərin hamısının bəsləyici dəyərləri eynidir
Yarpaqlı tərəvəzlərin rəngləri açıldıqca bəsləyici elementləri də bir o qədər azalar. Açıq rəngli bir atom salat aşağı dərəcədə A, C vitaminləri, dəmir və lif dəyərlərinə malikdir. Tünd yaşıl rəngdəki ispanaq yarpaqlarında isə yüksək dərəcədə maqnezium, dəmir və kalsium vardır. Ispanağı antioksidan dəyərləri də yüksəkdir.

4. Salatınızın üstünə əlavə qızarmış toyuq ya da ət kalori dəyərini artırmaz
Əgər salat bir ana yeməyə yoldaşlıq etmirsə, doyurucu olması üçün üzərinə toyuq , balıq ya da ət əlavə edə bilərsiniz. Amma diqqət! İşdə bu nöqtədə salat masumiyetini itirir və bir kalori anbarı halına gələ bilir. Bu səbəblə əgər salatınıza zülal dəyəri qazandırmaq istəyirsinizsə , qaynadılmış ya da yağsız tavada bişirilmiş ət ya da toyuğu seçməlisiniz.

5. Üzvi yaşıllıqlar hər zaman üçün çox daha sağlamdır
Araşdırmalar ; orqanik qidaların bəsləyici elementlərinin kimyəvilərdən uzaq olaraq yetişdirilən tərəvəz və meyvələrə görə çox da üstün olmadığını göstərir. Bu səbəblə yalnız orqanik tərəvəz yemək lazım olduğunu da düşünməməlidir .

Mətbəx     Baxılıb: 15642   Tarix: 26 noyabr 2013
f Paylaş

Digər yazılar

Yumurta ilə qozlu toyuq salatı

Ərzaqlar: . 200 q toyuğun döş əti . 3 ədəd yumurta . 1 ədəd qırmızı soğan . 1/2 st qoz ləpəsi . Mayonez . Duz . İstiot . Hazırlanması. Toyuğun döş ətini duz töküb suda bişiririk. Soyuduqdan sonra doğrayırıq. Qozu ya blenderdə

Təbii mayonezin hazırlanma qaydası

Təbii məhsullardan istifadə etməyi sevən xanımlar artıq bilir ki, satışdakı ketçup, qatıq, süd və başqa məhsullar süni şəkildə hazırlanır. Həmçinin mayonez də süni şəkildə hazırlanır. Süni məhsullar insan orqanizmi üçün ço

İslama görə yemək yeməyin vacib xüsusiyyətləri

İslam dini, Müsəlmanın gündəlik həyatının nizamlı bir şəkildə olmasını buyurur və bu xüsusiyyəti Qur`anİ Kərim və Hədisi Şəriflərlə açıqlamışdır. Gündəlik yaşayış haqqında Peyğəmbər Əfəndimiz (s.a.s)dən rəvayət edilən Hədislərdə

Milli süfrə mədəniyyətimiz

Ulu babalarımızın və nənələrimizin əsrlər, qərinələr boyu öz gündəlik həyat və yaşam tərzində zaman-zaman, qətrə-qətrə yığıb topladıqları təcrübə və vərdişlər maddi- mədəniyyətimizin yaranması və formalaşmasında mühüm ro

Masa bəzəmək estetikası

Yemək bişirmək necə sənət hesab edilirsə, onu bəzəyib süfrəyə gətirmək də başqa bir sənət sayılır. Yeməkləriniz nə qədər gözəl, dadlı olursa-olsun, əgər siz süfrə qaydalarından bixəbərsinizsə, o zaman bu hal həm sizi, eyn

turlar.az

sonxeber.az kosmetik vasiteler toy makiyaji sekilleri geymler 2022 dişlər kişi sağlamlığı qadın hüquqları analiq məktəbi kosmetika turşu atarli hakiwda