"Uğurlu" və ya "uğursuz" demək uşağınıza təsir edə bilər!

"Uğurlu" və ya "uğursuz" demək uşağınıza təsir edə bilər!Bir illik təhsil müddətindən sonra yay tətili gəldi. Uşaqları əhatə edən hesabat kartları və tətil gözləntiləri həyəcanı qaçılmazdır. Uşağınızın hesabat kartı gözlədiyiniz kimi deyilsə nə etməli? Uşaq və Ergen Psixologiyası Mütəxəssisi Kln. Ps. Emel Güler valideynlərə vacib tövsiyələr verdi.
UŞAQIN HƏQİQƏTLİ QƏBİLİYYƏTİ VƏ MƏKTƏBİN UĞURU Fərqli ola bilər

Ölkəmizdə akademik uğurun ən əhəmiyyətli göstəricisi hesabat kartıdır. Hesabat kartına görə, bəzi tələbələr müvəffəqiyyətli, bəziləri isə müvəffəqiyyətsiz sayılır. Ancaq şagirdlər üçün "müvəffəqiyyətli" və ya "uğursuz" səciyyələndirilməsi çox vaxt uşağın etiketlənməsinə səbəb olur. Uğur; İstədiyiniz nəticəyə çatmaq, istədiyiniz məqsədə çatmaq, istədiyinizə çatmaq kimi geniş bir məna olsa da, məktəb müvəffəqiyyəti, tələbənin bir akademik proqramdakı kurslardan aldığı qiymətlərin və ya balların ortalamasıdır. Şagirdin əsl istedadı ilə məktəbdəki müvəffəqiyyəti arasında fərqlər görmək olar.

Hesabat qiymətlərinin aşağı olması tələbənin bütün sahələrdə uğur qazanmadığı anlamına gəlmir. Hesabat kartı qiymətləri vasitəsilə ailələrin uşağa olan mənfi münasibətləri, uşaqların özlərini algılamalarına mənfi təsir edərək psixoloji problemlərə səbəb ola bilər. Məktəbdəki uğursuzluğun səbəbi təkcə şagird deyil. Məlumdur ki, məktəb uğursuzluğunun müxtəlif səbəbləri var.

Elə isə məktəb uğursuzluğunun səbəbləri nələrdir?

Fərdi amillərdən; uşağın fitri qabiliyyətləri, zəkası, fiziki və fiziki xüsusiyyətləri, diqqət çatışmazlığı, hiperaktivlik pozğunluğu, öyrənmə əlilliyi, emosional və psixoloji problemlərin olması, uşağın şəxsiyyət xüsusiyyətləri və s. vəziyyətlər; Hesabat kartının aşağı olmasına səbəb olan amillərdən biridir. Təhsil və təlim mühitindən irəli gələn amillər; uşağın olduğu məktəbin və müəllimin xüsusiyyətləri, məktəbdəki təhsilin keyfiyyəti və keyfiyyəti, uşağın müəllimə və dərsə münasibəti. Uşağın içində olduğu bir qrup dostluq və dostluq münasibətləri də məktəb uğuruna təsir edir. Ailə mənşəli faktorlar; uşağın ailə xüsusiyyətləri, ailə həyatı və ailə münasibətləri. Bütün bu səbəblər məktəbdə uğursuzluğa səbəb ola bilər.

Məktəb uğursuzluğuna səbəb olan bütün bu amillər nəzərə alınmaqla, lazımi tədbirlərin görülməsi təmin edilməlidir.

* Şagirdlərin müsbət cəhətlərini və qabiliyyətlərini ortaya qoyaraq inkişaf etmələrinə kömək edilməlidir.

* Ailələr lazım olduqda şagirdlərə dərslərində rəhbərlik edərək dəstək verə bilməlidirlər.

* Uşağın düşüncələrinə hörmət edilməli, fikirlərini ifadə etmək imkanı verilməli və bu istiqamətdə dəstəklənməlidir.

* Ailənin müsbət şifahi ifadələrdən istifadə etməsi şagirdin məktəbə və dərsə motivasiyasını artırmağa kömək edir.

* Şagirdləri emosional olaraq dəstəkləmək və ehtiyaclarını qarşılamaq, müsbət bir özünü dərk etmələrinə kömək edir və bununla da məktəb uğurlarını artırır.

* Uşaq, oynama və əylənmək kimi xoşladığı fəaliyyətlərə vaxt ayırmalı və eyni zamanda ev tapşırıqlarını yerinə yetirmək üçün uyğun bir mühit hazırlamalıdır.

* Uşağa özü üçün bir proqram yaratmaq üçün dəstək verilməli və proqrama uyğunluğu təqib edilməlidir.

Ailə və Uşaq     Baxılıb: 1380   Tarix: 14 sentyabr 2021
f Paylaş

Oxşar xəbərlər

.

Körpələri yelləyərək yatırmayın – RİSKLƏRİ NƏLƏRDİR?

Valideynlərin əksəriyyəti körpəni yelləyərək yatırırlar. Bu üsul kifayət qədər faydalı görünsə də, əslində körpələr titrəmənin təsiri ilə bayılma deyilən bir vəziyyətə düşürlər. Bu, qədim zamanlardan bəri tətbiq olunan v

.

Uşaqlarda inkişaf ləngiməsi artıb - SƏBƏBLƏRİ

Son dövrlərdə poliklinikalara uşaqlarda fiziki inkişafın ləngiməsi ilə bağlı müraciətlər artıb. Bunu Bakı Baş Səhiyyə Mərkəzinin tabeliyində fəaliyyət göstərən 17 nömrəli Uşaq Poliklinikasının həkim-endokrinoloqu Flora Alcanov

.

İkili skrininq testi ilə DAUN SİNDROMU riskini öyrənmək mümkündür?

İkili skrininq testi ilə hamiləlikdə risk faktorunun qarşısını alın. İkili skrininq testi hamiləliyin 11-14-cü həftələri arasında tətbiq edilən bir testdir. Bu test daun sindromu üçün riskli bir vəziyyətin olub-olmadığın

.

Yayda uşaqlar ən çox bu xəstəliyə tutulur

Yay aylarının gəlişi ilə xüsusilə uşaqlarda ishalda böyük artım yaşanır. Bununla bağlı mütəxəssislər ailələrə xəbərdarlıq edib. Prof. Dr. Şanlıay Şahin bildirib ki, hər il dünyada 1,5 milyon uşaq ishaldan ölür və hər uşa

.

Hamiləlik zamanı krampların qarşısını necə almalı?

Hamiləlik dövründə bəzi fizioloji və psixoloji təsirlər baş verir. Bu təsirlərdən biri Hamiləlik Kramplarıdır. Xüsusilə hamiləliyin ikinci trimestrində (təxminən 20 həftədən sonra) başlayan və bəzi hallarda çox ağrılı ol

.

Hər yaşın öz musiqisi - Uşaqlarınızın seçimini bu SİYAHI-dan edin

Hər yaşda musiqi insana bircür təsir edir və zövqləri də müxtəlif istiqamətlərə yönləndirir. Musiqi bir incəsənət növüdür, amma sağlanlığımızı da formalaşdırmağa qadirdir. Sağlamolun.az müxtəlif yaş qrupları üzrə sağlam v

.

Uşaqlarla istirahətə gedərkən bunları nəzərə almaq lazımdır

Yay aylarında bir çox valideynlər övladlarını istirahət düşərgələrinə göndərirlər. Belə səfər həm uşağın inkişafında mühüm mərhələ ola bilər, həm də ciddi psixoloji sarsıntılara səbəb ola bilər. Bu fikri müsahibəsində uşa

.

Hamiləlikdə HEPATİT B təhlükəsi

Hepatit B virusu nədir?. Hepatit B qaraciyəri zədələyən virus infeksiyasıdır. Hepatit B virusu hepadnavirus ailəsinə aiddir. İnfeksiyalı insanlarda virus aşkar olunur:. Qanda. Tüpürcəkdə. Tərdə. Göz yaşı mayesində. Ana südündə

.

Qorxu və narahatlıq uşağın beyninə NECƏ TƏSİR EDİR?

Bəzi uşaqlar hisslərini açıq şəkildə ifadə etsələr də, bəziləri hisslərini içində saxlaya bilər. Uşaqların beyni hələ tam inkişaf etmədiyi üçün stresli və narahat vəziyyətlər onların beyinlərinə mənfi təsir göstərə bilər

turlar.az

sonxeber.az reseptler qis geyimləri 2024 qadın geyimi cins salvarlar facebook ibrətamiz sözlər xina ucun hakistalar geyimler kosmetika mikayıl abdullayev vətən həsrəti intim munasibetler vusale elizade novruza aid hakistalar