Ürək-damar sağlamlığını necə qorumalıyıq? - Hər birimizin edə biləcəyi 5 TÖVSİYƏ

Ürək-damar sağlamlığını necə qorumalıyıq? - Hər birimizin edə biləcəyi 5 TÖVSİYƏCəmiyyətimizdə ölümün ən başlıca səbəbi ürək-damar xəstəlikləri və onların nəticələridir.
Yüksək qan təzyiqi, diabet, yüksək xolesterin, artıq çəki və siqaret ən təhlükəli risk faktorlarıdır. Sağlam qidalanma ilə həm bu risk faktorlarının, həm də aterosklerozun qarşısını almaq olar.
Sfera.az ürək-damar sağlamlığını qorumaq üçün 5 tövsiyəni təqdim edir:
Ürək sağlamlığı nədir?
Bədənimizin qan nasosu olan ürəyimiz sıx bir damar şəbəkəsinə malikdir. Əgər bu damarlarda qanın axmasına mane olan problem varsa, bu, ürəyin sağlamlığının pozulduğunu bildirir. Yalnız ürək damarlarına deyil, beyin, böyrək və digər ətraf orqanların damarlarına da təsir göstərir.
Yağlar bədənimizin əsas təməli hesab olunur. Lakin qanda dolaşan xolesterol və yağın miqdarı artarsa, damarlarda toplana bilər. Həddindən artıq xolesterol damar divarında toplanır və nəticədə damarı bağlayır. Tıxanmış damar hansı orqanı qidalandırırsa, həmin orqanda funksiya itkisi olur.
Yaxşı və pis xolesterol nədir?
Qanda bir neçə növ xolesterol ölçülür.
Pis xolesterin (LDL) qan damarlarının divarlarında toplanan xolesterindir. Ürək xəstəliyi riskini artırır.
Xoşxassəli xolesterin (HDL) xolesterolu toxumalardan, qandan və damar divarlarından xaric olunmaq üçün qaraciyərə aparır. Bu da ürək xəstəliyi riskini azaldır.
Aterosklerozun qarşısını almaq üçün LDL-ni necə azaltmaq olar? HDL-ni necə yüksəltmək olar?
Qanda HDL səviyyəsini artırmağın ən asan yolu fiziki məşqlər etməkdir. Bundan əlavə, siqareti atmaq, diabetik şəkərə nəzarət etmək, arıqlamaq, yüksək lifli qidalar qəbul etmək və az yağlı qidalar qəbul etmək əsas şərtlərdəndir. Belə bir pəhriz vərdişi iyaratsanız LDL xolesterol səviyyəsi də azalacaq.
Damar sağlamlığınızı qorumaq üçün bunları edin:
1. Yağ qəbulunu azaldın, doymamış monoyağlara üstünlük verin, tərkibində yüksək xolesterol olan qidalardan qaçın
Balans sözündən də başa düşüldüyü kimi pəhriz aclıq demək deyil, sağlam olmaq üçün yağlı qidaları pəhrizdən tamamilə çıxarmaq sağlam deyil. Bədənin əsas təməli olan yağlar qida rasionunda mütləq olmalıdır. Məsələn, zeytun yağı və günəbaxan yağı kimi bitki yağlarının istifadəsi zərərsizdir. Marqarin kimi qatı doymuş yağları pəhrizinizdən çıxarmaq son dərəcə vacibdir.
Xolesterol heyvan mənşəli qidalarda (süd, ət, toyuq, balıq, pendir və s.) olur. Qan xolesterinini azaltmaq üçün onları az miqdarda istehlak etmək lazımdır.
2. Lifli qidalar və meyvə qəbulunu artırın
Liflə zəngin qidalar tərkibində yulaf, buğda kəpəyi, tərəvəz və meyvələr olan məhsullardır. Zəngin antioksidan xüsusiyyətlərə malik meyvələrin istehlakı ürək sağlamlığı üçün son dərəcə faydalıdır.
3. İdeal çəkinizə çatın, mütəmadi olaraq idman edin
Hər gün və ya həftədə ən azı 5 gün 30-45 dəqiqə fiziki fəaliyyətlə məşğul olun. Bu şəkildə qanda xolesterin azaldıqca özünüzü daha fit hiss edəcəksiniz. Bundan əlavə, qan təzyiqinə nəzarət daha asan olacaq və arıqlayacaqsınız.
4. Siqaret çəkirsinizsə, atın
Siqaret qan təzyiqini yüksəldir, qanın laxtalanmasını asanlaşdırır, xolesterolu artırır və xərçəng riskini artırır.
5. Qan təzyiqinizi nəzarət altında saxlayın
İdeal qan təzyiqini qorumaq üçün duzsuz qidalar qəbul edin edin və dərmanlarınızı müntəzəm olaraq istifadə edin.
Milli.Az

Xəbərlər     Baxılıb: 656   Tarix: 10 avqust 2022
f Paylaş

Digər yazılar

Ayağı işləməyən qaziyə sinir nəql edildi

44 günlük müharibə dönəmində Səfərbərlik və Hərbi Xidmətə Çağırış üzrə Dövlət Xidmətinin çağırışı əsasında, həm də könüllü olaraq döyüşlərə qatılan bir qazimizdən danışacağıq. Ağdərədə ağır yaralanan İbrahim Hüseynovdan

Yaş çimərlik geyimində uzun müddət gəzmək, oturmaq OLMAZ - Həkimdən XƏBƏRDARLIQ

Dəniz kənarında və hovuzdan sonra yaş çimərlik geyimində uzun müddət gəzmək, oturmaq bir çox xəstəliklərə səbəb ola bilər. -a istinadla xəbər verir ki, bu barədə rusiyalı həkim-ginekoloq Qayana Kaloeva bildirib. O, xüsusil

Tez yuxuya getməyin 3 SADƏ QAYDASI

Həkim və teleaparıcı Maykl Mosli tez yuxuya getməyə kömək edəcək dörd sadə qaydanın adını çəkib. -a istinadən bildirir ki, o qeyd edib ki, insanların çoxu gündə ən azı yeddi-səkkiz saat yatmaq məsləhətinə məhəl qoymurlar

Kimlərin belində daha çox "qrıja" əmələ gəlir?

Bel yırtığı - fəqərələr arasındakı diskin çölə doğru yırtılmasıyla (sürüşməsiylə) ayağa doğru gedən sinirlərin sıxışmasına səbəb olan ağrılı vəziyyətin adıdır. Bel ağrısı, beldən tək və ya iki ayağa doğru yayılan ağrıya səbə

Kimlərə yağlı ət və quyruq yemək zərərlidir?

Yağlı yeməklər və quyruq kababı sevənlər ürək sağlamlıqları barədə xüsusilə diqqətli olmalıdırlar. -a istinadla xəbər verir ki, həkim-nefroloq Müşfiq Bəbirov bu barədə bildirib. Həkim sağ koronar arteriyadan (ürəyin sağ tərəfin

Canavan xəstəliyi - nadir genetik nevroloji xəstəlik

Canavan xəstəliyi beyindəki ağ maddənin süngər degenerasiyası ilə xarakterizə olunan nadir genetik nevroloji xəstəlikdir. Təsirə məruz qalan körpələr doğuş zamanı normal görünə bilər, lakin adətən 3-6 aylıq dövrdə simptomla

Pendirin ən zərərli növləri - Endokrinoloqdan

Pendir çox təzadlı qidadır, o bir tərəfdən faydalı olsa da, digər tərəfdən orqanizm üçün zərərli ola bilər. bakupost-a istinadən xəbər verir ki, həkim endokrinoloq Zuhra Pavlova pendirin ağlagəlməyən zərərini açıqlayıb. Pendiri

Gün yandıranda dəriyə qatıq çəkmək OLMAZ - Həkimdən XƏBƏRDARLIQ

Adətən, yayda günəş dərimizi yandıranda ilk yardım məqsədi ilə üzərinə qatıq və ya xama çəkirik. Lakin həkimlər xəbərdarlıq edir ki, bu ağartı məhsullar yanmış dərini daha da zədələyə bilər. bildirir ki, Moskva Dermatonevrologiy

Süd içən qadınlarda süd vəzi xərçəngi riski artır

Çin alimləri ölkənin 510 minə yaxın vətəndaşının epidemioloji məlumatlarını təhlil edir. Nəticə etibarı daim süd məhsulları içən insanlarda süd vəzisi menyusunda süd olmayanlara nisbətdə bir neçə faiz yüksək olub. -a istinadə

turlar.az

sonxeber.az geymler 2022 kosmetik vasiteler yay kolleksiyasi moda ordan burdan fitnes klubu üz maskaları kosmetika hamilelikde boyreklerde zulal masin yagini nece temizleyim kortkadan