Çəkiniz və kalorilər haqqında nəyi mütləq bilməlisiniz?

Çəkiniz və kalorilər haqqında nəyi mütləq bilməlisiniz?Dietoloq Nərgiz Nəzirova bildirib ki, insanların qəbul etdiyi kalori miqdarı onun iş və aktivliyindən asılı olaraq dəyişə bilər. Məsələn, eyni çəkidə olan bir insan ağır işlərlə məşğul olursa, passiv həyat tərzi keçirən şəxslə müqayisədə daha çox kalorili qida qəbul edə bilər.
Milli.Az xəbər verir ki, dietoloqun sözlərinə görə, vücudun ehtiyacı olan kalori miqdarı insanın işi, gündəlik həyat tərzi ilə birbaşa bağlıdır.
"Təxminən 50 kq çəkisi olan insan hər gün 1680 kaloriyə ehtiyac duyur. Lakin bu miqdar tam istirahətlə keçən bir gün üçündür. Əgər insan masa başında çalışırsa, bu ehtiyacı 3360, ağır işdə çalışırsa 6720 kaloridir. Səhər yeməyi isə mütləqdir. Bu yeməyin kalorisinin 750 olması tövsiyə olunur", - həkim bildirib. (publika.az)
Milli.Az

Xəbərlər     Baxılıb: 1504   Tarix: 14 noyabr 2023
f Paylaş

xidmetler

Oxşar xəbərlər

.

Evdə dəfnə yarpaqları yandırın: Nəticə sizi təəccübləndirəcək

Dəfnə yarpağı təkcə yemək bişirən zaman istifadə ediləcək ədviyyat deyil. Belə ki, dəfnə yarpağı sayəsində mənzildə xoşagəlməz qoxulardan xilas ola bilərsiniz.   -a istinadən xəbər verir ki, bunun üçün yalnız yarpaqları qazı

.

Vərəmin qarşısının alınmasında yeni era: İnnovativ peyvəndin sınaq tarixi AÇIQLANDI

"Vərəmə qarşı yeni peyvənd 2025-ci ildə könüllülər üzərində sınaqdan keçiriləcək". -a istinadən bildirir ki, bu barədə Qamaleya adına Milli Epidemiologiya və Mikrobiologiya Tədqiqat Mərkəzinin direktoru Aleksand

.

Xərçəngi aşkarlamaq üçün yeni üsul - Süni intellektdən istifadə edəcəklər

Şotlandiyada xərçəngin aşkarlanması üçün süni intellektlə çalışan kompüter proqramı hazrılanıb.   -a istinadən xəbər verir ki, tədqiqatçılar xərçəngi yüksək dəqiqliklə müəyyən etmək üçün süni intellektdən istifadə edən kompüte

.

Duzlu yemək şəkər yaradırmış - XƏBƏRDARLIQ

"Duzlu yemək şəkərli diabetin 2-ci növ riskini artırır". -a istinadən bildirir ki, bu barədə Tuleyn Universiteti (ABŞ) İctimai Səhiyyə Məktəbinin qidalanma mütəxəssisi Lu Tsi xəbərdarlıq edib. Tsi gözlənilməz ris

.

Tut qurusu bu xəstəliklərin çarəsi imiş

Tut faydalı olduğu kimi, tutun qurusu da bir çox xəstəliklərə qarşı effektiv təsirə malikdir. -a istinadən xəbər verir ki, tut qurusunun faydaları bunlardır:. - Ağ tutun qurusu ürək xəstəlikləri riskini azaldır. Tərkibindək

.

Xərçəngə səbəb olan 10 qida

Qidalanma vərdişləri nəzərə alınmazsa, xərçəng riskinin artması qaçılmaz ola bilər. -a istinadən xəbər verir ki, bədənimizdə hər gün əmələ gələn sərbəst radikallar DNT-mizi zədələyə və xərçəng riskini artıra bilər. Antioksidantlarl

.

Gündəlik qidalanmada pendirin rolu

"Pendir qəbulu nəinki fiziki sağlamlığı yaxşılaşdırır, həm də psixi sağlamlığa və stress səviyyəsinin azalmasına müsbət təsir göstərir". -a istinadən bildirir ki, bu barədə Şanxay Jiao Tong Universitetinin Tib

.

Bu şəxslərə lobya yemək QADAĞANDIR

Lobya çox sağlam bir qida olsa da, bəzi insanlar ondan uzaq durmalıdır. . -a istinadən bildirir ki, endokrinoloq, dietoloq Elena Syurakshina kimlərin lobya yeməməli olduğunu açıqlayıb. Kim lobya yeməməlidir?. Tərkibindək

.

Psixi sağlamlığa zərər vermədən məzuniyyətdən qayıtmağın yolu

"Ağır stress yaşamamaq üçün məzuniyyətdən işə qayıtma prosesi tədricən olmalıdır". -a istinadən bildirir ki, bunu rusiyalı psixoloq Pavel Javnerov deyib. Onun sözlərinə görə, bu taktika fiziki və psixoloji vəziyyət

turlar.az

sonxeber.az hamilelikde qidalanma qadin sayti yay geyimləri 2024 mexmerek xinayaxdi bayati tərbiyə göyəm turşusu kosmetika arxadan olmag haxisdalar haxista atalar sozu atalar sozleri