sebet.az onlayn maqazin

Çox yaşamaq üçün nə yemək lazımdır?

Çox yaşamaq üçün nə yemək lazımdır?Əksər mütəxəssislər sağlamlığın 50 faizinin düzgün qidalanmadan asılı olduğunu deyir. Üstəlik, hər yaşın öz pəhriz xüsusiyyətləri var.
Publika.az "kp.ru"ya istinadən xəbər verir ki, Rusiya İstehlakçı hüquqlarının müdafiəsi və insan rifahına nəzarət üzrə Federal Xidmətinin ("Rospotrebnadzor") mütəxəssisləri yaşlı insanların düzgün qidalanmasının qızıl prinsiplərindən bəhs edib. Onlar rasionda ilk növbədə kalorili qidaları azaltmağı tövsiyə edib.
1. Kalorinin azaldılması
Yaşla əlaqədar olaraq bədənin enerji istehlakı azalır, odur ki, 60 yaşdan yuxarı insanlarda gündəlik kalori miqdarı qadınlar üçün 1800 kkal, kişilər üçün 2200 kkal olmalıdır.
2. Vitaminlərə nəzarət edirik
• Antioksidant maddələr xüsusilə vacibdir: E, C vitaminləri və karotenoidlər. Onları narıncı tərəvəzlərdə tapa bilərsiniz.
• C vitamininin təbii mənbələrinə etibar edin: itburnu çayı, portağal, bolqar bibəri, qarağat, cəfəri, yaşıl soğan.
• B qrupu vitaminləri orqanizm üçün vacibdir. Onlar çörəkdən, dənli bitkilərdən əldə edilir: qarabaşaq yarması, yulaf unu, darı; süd məhsulları və balıq.
3. Zülala diqqət yetirin
Yaşa dolduqca bədənin tərkibi dəyişir - yağ nisbəti çoxalır, əzələ kütləsi isə azalır. Əzələ kütləsini çox tez itirməmək üçün kifayət qədər protein istifadə etməlisiniz. Yağsız balıq, süd və yumurta ağını seçin.
• Gümüş yaşda olan insanlar üçün (evliliyin 25-ci ili) tövsiyə olunur:
Həftədə 2-3 yumurta, yumşaq qaynadılmış və ya omlet.
• Az yağlı ət, quş əti və balıq. Gündə 1 porsiya ilə məhdudlaşdırılmalıdır, çünki bu qidalar podaqraya səbəb ola biləcək purin əsasları ilə zəngindir.
Həftədə 1-2 dəfə ətsiz günlər təşkil etmək məsləhətdir.
4. Osteoporozun qarşısını almaq üçün kalsium qəbul edin
Gündəlik 100 q yağsız kəsmik yeyin.
10 - 30 q az yağlı duzsuz pendir. Fermentləşdirilmiş süd məhsulları xüsusilə faydalıdır - kefir, qatıq, asidofil. Bunlarda bağırsaq mikroflorasının normal tərkibini qoruyan laktik turşu basillusu var.
5. Şirniyyatı məhdudlaşdırın
Yaşlı insanların pəhrizində gündə 300 q-dan çox karbohidrat olmamalıdır. Meyvə, giləmeyvə və bala üstünlük verin.
6. Duzu azaldın
Günlük norma 5 q-a qədərdir. Zövqə görə yeməklərə ədviyyat, göyərti, limon və s. əlavə edə bilərsiniz.
Aytən Məftun

Sağlamlıq     Baxılıb: 582   Tarix: 18 noyabr 2020
f Paylaş
Şərh yazmaq üçün sayta daxil olun.


DİGƏR XƏBƏRLƏR

Pandemiyadan altı ay əvvəl aşkarlanan koronavirus izləri

İtalyan alimlər patogenin genişmiqyaslı yayılmasından altı ay əvvəl, 2019-cu ilin sentyabrında asimptomatik xəstələrdən alınmış qan nümunələrində SARS-CoV-2-yə antikor tapdıqlarını bildirib. xarici mətbuata istinadən xəbə

Dünya hansı tarixdə normal həyata qayıdacaq? - Professordan PROQNOZ

Alman biotexnologiya şirkəti "BioNTech"in qurucularından olan türkiyəli professor Uğur Şahin dünyada həyatın gələn qışdan etibarən normallaşa biləcəyini söyləyib. Türkiyə mətbuatına istinadən xəbər verir ki, məşhu

Koronavirus tibb işçisini görün nə hala saldı - FOTO

San Fransiskodan olan 43 yaşlı tibb işçisi Mayk Şulç altı həftəlik koronavirus infeksiyasının bədənini necə dəyişdirdiyini əks etdirən foto paylaşıb. xəbər verir ki, tibb qardaşının İnstaqramda paylaşdığı foto qısa müddətd

Koronavirusun gənclər üçün təhlükəsi: Sağalandan 4 ay sonra...

Koronavirus infeksiyasının uzunmüddətli gedişatı müxtəlif orqanlara təsir göstərir. xəbər verir ki, bu, ingilis alimlərin fikridir və onların araşdırmalarının nəticələri "MedRxiv.org" portalında yayımlanıb. Mütəxəssislə

Kimlər COVID-19-un qurbanına çevrilir?

Doktor və teleaparıcı Aleksandr Myasnikov COVID-19-un hansı müalicə üsullarının ölümcül ola biləcəyini izah edib. " "ya istinadən xəbər verir ki, Myasnikov həkim nəzarəti olmadan xəstənin aptekdən hər hansı dərma

Qanazlığı olanlar necə qidalanmalıdır?

Azərbaycan Qida Təhlükəsizliyi Agentliyinin (AQTA) "AQTA maarifləndirir" rubrikası davam edir. xəbər verir ki, rubrika çərçivəsində AQTA və Qida Təhlükəsizliyi İnstitutunun (AQTİ) mütəxəssisləri tərəfindən hazırlana

Yerkökü hansı ağrını yüngülləşdirir?

Türkiyəli dietoloq Fevzi Özgönül yerkökünün erkən demensiya, Altsheymer, infarkt, xroniki baş ağrısı və dəri xəstəliklərinə qarşı effektiv təsirə malik olduğunu bildirib. xəbər verir ki, dietoloq qidaların təsiri barədə vaci

Dietoloq kəskin şirniyyat istəyinin səbəblərini açıqladı

Rusiyalı dietoloq Yelena Solomatina kəskin şirniyyat istəyinin yaranma səbəblərini izah edib. Rusiya mətbuatına istinadən xəbər verir ki, ekspert bu fenomenin bədəndə müəyyən mikroelementlər, xüsusən də xrom, maqnezium,

Koronavirusdan sonra ağciyərlərin bərpa dövrü nə qədərdir?

Koronavirusdan sonra ağciyərlərin bərpa dövrü altı aydan iki ilə qədər davam edə bilər, ancaq bədənin bu problemin öhdəsindən daha sürətli gəlməsinə kömək edə bilərsiniz. " "ya istinadən xəbər verir ki, allerqoloq-immunolo


sebet.az onlayn maqazin mp3 yukle
Mp3 yukle sayti


vizalar.az
viza desteyi


biletler.az
avia biletler


turlar.az

sonxeber.az sonxeberler.az reseptler geyim dəbləri yaz geyimleri 2020 qadın və kişi hamilə qadın nə yeməli pəhriz diet geyim şəkilləri kosmetika vetene aid atalar sozleri mən gəlmişəm aş süzəndən aş süzəm haxıştası