sebet.az onlayn maqazin

İdman edənlərin qida rasionu necə olmalıdır? - Mütəxəssislərin tövsiyələri

İdman edənlərin qida rasionu necə olmalıdır? - Mütəxəssislərin tövsiyələriİdman etmək həm həyat səviyyəsini yaxşılaşdırır, həm də orqanizmin immun sistemini qüvvətləndirir.
Publika.az xəbər verir ki, bəzən çəki atmaq, bəzənsə sağlam bədənə sahib olmaq üçün idman etməklə yanaşı, nizamlı və düzgün qidalanmaq da böyük əhəmiyyət kəsb edir.
İdman edənlərin qida rasionu necə olmalıdır? - Mütəxəssislərin tövsiyələriMütəxəssislər idman edənlərin qida rasionunda yer verəcəyi və verməyəcəyi məhsulların siyahısını hazırlayıb.
İdman edən şəxslərin performansı qlikogen depolarının dolu olması ilə yaxından əlaqədardır. İdman və aktivlik üçün kifayət qədər karbohidrat almaq son dərəcə önəmlidir.
Bu enerji qaynaqları həzm sistemində parçalandıqdan sonra qan dövranında sovrulur və hədəf orqanlara (əzələ, beyin və s.) çatır. İdmana bağlı olaraq planlaşdırılacaq qidalanmada karbohidrat tərkibinin 55-60% olmalıdır. Yəni 75 kq çəkisi olan bir idmançı gündə 450-750 qr karbohidrat qəbul etməlidir.
İdman edənlərin qida rasionu necə olmalıdır? - Mütəxəssislərin tövsiyələriYüksək enerji dəyəri olan doyumlu qidalara üstünlük verilməli
İdman edərkən qəbul edilən qidalar aşağı qlisemik indeksə sahib kompleks karbohidratlar olmalıdır. Xüusilə, idmandan sonra karbohidrat qəbul etməyə fikir verilməlidir.
Tam taxıllı qidalar, süd və süd məshulları, paxlalılar kimi doyma hissi verənlər və yüksək enerji dəyərinə malik qidalar idman edənlərə uyğundur. Aşağı qlisemik indeksə sahib vitamin və mineralların metabolizmə faydası da unudulmamalıdır.
İdman edənlərin qida rasionu necə olmalıdır? - Mütəxəssislərin tövsiyələriKarbohidratla zəngin və nişastalı qidalar idmançıların qidalanma proqramında yer almalıdır. Məsələn:
1.Tam taxıl məhsulları: yulaf, buğda, paxlalılar, kartof, düyü və makaron
2.Təzə və dondurulmuş meyvələr: armud, alma, banan, sitrus meyvələri, çiyələk, böyürtkən, ananas və kivi
3.Təzə və dondurulmuş tərəvəzlər: qırmızı kələm, gül kələm, kök və mövsümündə yetişəm pomidor, bibər, xiyar.
4.Süd və süd məhsulları
5.Ət, balıq, yumurta kimi proteinlə zəngin qidalar
İdman edənlərin qida rasionu necə olmalıdır? - Mütəxəssislərin tövsiyələriFabrikat qidalarından uzaq durulmalı
Şəkər və tərkibində şəkər olan qazlı içkilərdən uzaq dayanmaq vacibdir.
1. Turşulu içkilər, hazır limonadlar, piştaxta ömrü uzun olan hazır dondurma, mürəbbə və kekslər
2. Hazır üyüdülmüş undan hazırlanan çörək, ağ undan hazırlanan çörək, biskvit və peçenyelər
3. Əzələ kütləsini və idman performansını birbaşa aşağı salan spirtli içkilər
İdman edənlərin qida rasionu necə olmalıdır? - Mütəxəssislərin tövsiyələriBədənin ağırlığına görə hər kiloqrama uyğun gündəlik protein kifayətdir. Yəni 85 kq çəkiyə sahib insan gündəlik 85 qr protein qəbul edə bilər. Yaşlı və xroniki xəstəliyi olan insanlar əzələnin hərəkətliliyini və performansını qorumaq üçün hər kq üçün 1,2 və 1,5 qr proteinə ehtiyac duyar.
Zümrüd

Sağlamlıq     Baxılıb: 644   Tarix: 22 yanvar 2020
f Paylaş
Şərh yazmaq üçün sayta daxil olun.


DİGƏR XƏBƏRLƏR

Həzm sistemini gücləndirən 7 QAYDA

Mədə ağrısı, qıcqırması və digər mədə problemləri ümumi sağlamlıq vəziyyətimizə mənfi təsir göstərir. xəbər verir ki, türkiyəli dietoloq Yeşim Temel Özcan mədənin vəziyyətini yaxşılaşdıran 7 məsləhət verib. 1. Hər yeməkdə

Kivinin İNANILMAZ FAYDASI: Müntəzəm olaraq istifadə edildiyində...

İnsanın immun sitemini möhkəmləndirən meyvələrdən biri də kividir. xəbər verir ki, kivi orqanizmin müdafiə və bərpa funksiyalarını gücləndirir, orqanizmin streslərə qarşı davamiyyətini yüksəldir. Həkimlərin fikirlərinə görə

Fitnesin insan sağlamlığına İNANILMAZ FAYDASI

Müntəzəm olaraq fitneslə məşğul olan insanlar özlərini daha yaxşı hiss edir və çox yaşayırlar. fitnesin insan sağlamlığına faydalarını təqdim edir:. 1. Oturaq həyat tərzi sürən və az hərəkətdə olan insanlar daim yuxu problemlər

Qripə yoluxmaq istəmirsinizsə... - Professor açıqladı

Turş qatıq yeyənlər qışda qripə daha az yoluxur. Türkiyə mətbuatına istinadən xəbər verir ki, turş qatıq qrip və digər tənəffüs yolu infeksiyalarından qoruyur. Bu barədə Mustafa Kamal Universitetinin (MKU) Tibbi Mikrobiologiy

Məşhur həkimdən bu dərmanla bağlı VACİB AÇIQLAMA

Həkim Komarovskinin dediyinə görə "Validol" həblərinin effekti nanəli konfetin təsiri ilə müqayisə olunur. Rusiya mətbuatına istinadən xəbər verir ki, tanınmış həkim, ukraynalı pediatr, Rusiya və Ukraynada 15-də

Stressli olarkən bu qidalardan İSTİFADƏ EDİN

Stress - orqanizmdə əsəb sistemlərinin normal vəziyyətdən kənara çıxmasıdır. Orqanizm streslә mübarizә aparmaq üçün kortizol hormonu ifraz edir, ancaq daima bu hormonun yüksәk olması insanda yemәk istәyini artırır, bu, çәkini

Hər gün bir stəkan limonlu su için - İNANILMAZDIR

Limon suyunun gözəllik və sağlamlıq üçün faydaları saymaqla bitmir. xəbər verir ki, hər səhər bir stəkan ilıq limon suyu içdiyiniz zaman sadəcə bir ay ərzində faydalarını görməyə başlayacaqsınız. Limon suyu həzm sistemin

Bədəndəki artıq piyləri əridən ucuz qarışım

Dünyanın dörd bir yanından insanların ortaq şikayətilərinin başında piylənmə gəlir. xəbər verir ki, xüsusilə, ölkəmizdə bel, omba və ayaq bölgəsi yağlanması çox sıx görülən problemlərdəndir. Ev üsulu bu reseptlə kabusda

Balla bananı qarışdırın və... - İNANILMAZ NƏTİCƏ

Balı bananla qarışdırıb yedikdə inanılmaz faydalarının olduğu üzə çıxıb. xəbər verir ki, həkimlər immuniteti təbii yolla qaldrımaq üçün aşağıdakı reseptdən istifadə etməyi məsləhət görürlər:. 2 ədəd bananı əzin. 2 xörək qaşığ




sebet.az onlayn maqazin mp3 yukle
Mp3 yukle sayti


vizalar.az
viza desteyi


biletler.az
avia biletler


turlar.az

sonxeber.az sonxeberler.az qadin sayti adlarin menasi gozel gorunmek qadınlarda erroziya utunun altini nece temizlemek süfrə mədəniyyəti 1 hefteye 5 kq ariqlamaq kosmetika yuxuda cirkli xesdaxana gordum haxiştalar