sebet.az onlayn maqazin

Oturaq həyat tərzi keçirənlərin qida rasionunda meyvə və tərəvəzin olması vacibdir

Oturaq həyat tərzi keçirənlərin qida rasionunda meyvə və tərəvəzin olması vacibdirFiziki aktivlik və düzgün qidalanma sağlam həyat tərzinin vacib şərtlərindəndir. Hərəkətsiz həyat tərzi və fiziki aktivliyin az olması ilə yanaşı, qeyri-sağlam qidalanma bir çox xəstəliklərin yaranması üçün risk faktorudur. Fiziki cəhətdən fəal həyat tərzi sürməyənlər qida rasionuna xüsusilə diqqət yetirməlidirlər.
Bu barədə Qida Təhlükəsizliyi Agentliyinin maarifləndirici materialında bəhs olunur.
Qidalanmanın balanslı təşkili çox vacibdir. Belə ki, az yağlı, zülal və tam taxıllı məhsullarla zəngin qida rasionu gündəlik zəruri enerji miqdarının alınması üçün kifayətdir.
Oturaq həyat tərzi keçirən, xüsusilə ofis şəraitində işləyənlərin qida rasionunda meyvə və tərəvəzlər olduqca vacibdir. Həmin qidalar həm yüksək miqdarda vitamin və mineral ehtiva edir, həm də az kalorilidir. Həmçinin əksər meyvə və tərəvəzlər toxluq hissi verən liflərlə zəngindir. Qeyd edək ki, meyvə-tərəvəzin 150-300 qramı bir porsiya hesab olunur. Yetkin bir şəxsin gün ərzində 2-4 porsiya meyvə, 3-5 porsiya tərəvəz istehlakı tövsiyə edilir. Orqanizmin ehtiyac duyduğu proteini isə toyuq, hinduşka əti, dəniz məhsulları və yağsız mal ətindən əldə etmək mümkündür. Qril və buğlama ət məhsullarını bişirməyin ən sağlam üsuludur. Dəniz məhsulları proteinlə yanaşı, əsas yağ turşularını da ehtiva edir və bu, qandakı yüksək sıxlıqlı lipoproteinləri artıraraq xolesterol səviyyəsini azaltmağa kömək edir. Həmçinin karbohidratlara nisbətən zülallar sayəsində orqanizmdə uzun müddət toxluq hissi yaranır.
Qida rasionuna həzmi yaxşılaşdıran yağsız və ya az yağlı qatıq, eləcə də digər süd məhsulları əlavə etmək də lazımi vitamin və mineralları almaq üçün düzgün seçimdir. Gündəlik 2-3 porsiya süd və süd məhsullarının istehlakı olduqca faydalıdır. Qida rasionunda süd və ya qatığın payı 230-250 qram, pendir 50-60 qram və s. təşkil etməlidir. Qidalanmada karbohidrat və şəkər qəbulunu isə azaltmaq məsləhətdir. Xüsusilə də ağ undan hazırlanmış çörək, makaron, düyü, tort, peçenye və s. kimi məhsulların istehlakından çəkinmək lazımdır. Qeyd edək ki, gündəlik qida rasionunda taxıl məhsullarının payı fərdin yaşı, iş şəraiti və enerji ehtiyacına müvafiq olaraq dəyişir.
Su insan orqanizmində əhəmiyyətli rol oynayır. Belə ki, su metabolizm prosesində, bədən istiliyinin tənzimlənməsində, normal osmotik təzyiqin və elektrolit balansın qorunmasında iştirak edir. Həmçinin su qanda, sümükdə və beyində optimal nəm səviyyəsini saxlamağa kömək edir. Ümumdünya Səhiyyə Təşkilatı normal halda 60 kiloqram çəkiyə malik olanlar üçün gündə 2 litr, 10 kiloqram çəkiyə malik uşaqlar üçün isə 1 litr su istehlakını tövsiyə edir. ABŞ Tibb İnstitutunun əməkdaşları isə məsləhət görürlər ki, hamilə və laktasiya dövründə olan qadınlar əlavə gündə 0.3 litr və 1.1 litr su istehlak etməlidirlər.
Gündəlik ümumi enerji tələbatı oturaq həyat tərzi sürən qadınlar üçün 2100 kkal, kişilər üçün isə 2500 kkal-dır.
Milli.Az /news.milli.az

Xəbərlər     Baxılıb: 620   Tarix: 20 noyabr 2021
f Paylaş

Tezbazar.az elanlar sayti


DİGƏR XƏBƏRLƏR

Siqaretdən imtina etməyə kömək edən vaksin hazırlanıb

Skripps Tədqiqat İnstitutu (ABŞ) alimləri insana siqaretdən həmişəlik imtina etməyə kömək edən vaksin hazırlayıblar. Vaksinin təsiri altında siqaret çəkən insanın orqanizmində nikotinə qarşı xüsusi anticismlər yaranır ki

Qazlı içkilərin insan orqanizminə təsiri

Dünyada ən çox satılan içkilərdən biri də qazlı içkilərdir. Müasir dövrdə sərinləşdirici effekt vermək üçün içkilərdə karbon dioksiddən istifadə edilir. Belə içkilərin tərkibinə su, şəkər (saxaroza, qlükoza və fruktoza)

Britaniya alimləri həkimlərdə koronavirusa qarşı xüsusi immunitet aşkarlayıblar

Britaniyalı alimlər xəstəxanalarda çalışan tibb işçilərinin koronavirusa qarşı xüsusi immunitetə ​​malik olduğunu müəyyən ediblər. "Report"a istinadən bildirir ki, bu barədə "Mitteldeutscher Rundfunk"

Yeni qrip pandemiyası 1918-ci ildəkinin analoqu olacaq, koviddən də dəhşətlidir - ALİMLƏR

Yeni qrip pandemiyası 1918-ci ildəki epidemiyanın eynisidir, Covid pandemiyasından daha ölümcü ola bilər. Dünya isə buna hazır deyil, müasir qrip vaksinləri yoxdur, kasıb ölkələrə isə heç vaksin çatmır. xəbər verir ki, alimlə

Koronavirusa qarşı təbii qida tapıldı - Alman alimləri

Alman alimləri yeni elmi tədqiqatları ilə covidlə effektiv mübarizə aparan təbii giləmeyvə elan ediblər. xəbər verir ki, qara quşarmudu və şirəsinin kovid virusunu orqanizmdə 97% öldürdüyü məlum olub. Tədqiqatlar Ulma Molekulya

Boyunda osteoxondroz ürəyi sıradan çıxarır

Beyin oksigen və qlükoza ilə çalışan orqandır. Onu qidalandıran damarlardır, damarları isə ürəyin işi tənzimləyir. Beyin boyunda olan onurğa arteriyaları ilə qanla təchiz edilir. xəbər verir ki, rusiyalı həkim Şişonun boyund

Xərçəng şişlərinin səbəbkarı orqanlardakı qurd və parazitlərdir

Tibb elmi xərçəngi sağalmaz xəstəlik hesab edir. Xəstəliyin əsas müalicə üsulu cərrahi əməliyyat, əlavə üsullar - kimiyaterapiya və şua müalicəsidir. bildirir ki, əgər xəstə belə əziyyətlərlə 2-5 il yaşayırsa, müalicə uğurl

Diqqət! Uşaqlarda yeməkdən imtina xəstəliyin əlaməti ola bilər

Analar uşaq dünyaya gəldiyi andan onların yemə və gigenik normlarına xüsusi diqqət yetirirlər. Xüsusən yemək yedizdirərkən normasını aşaraq "zəifləyəcək" düşüncəsi ilə zorla yedirirlər. Sevgisini körpəsini çox yedizdirərə

"XXI əsr insanlığın sonu ola bilər" - Pandemiyanı dəqiqliklə görən astrofizikdən PROQNOZ

Britaniyalı astrofizik, lord Martin Ris hesab edir ki, insanlıq çətin ki, XXI əsri normal yaşayıb başa vursun. "Bəşəriyyət hər il daha yeni özünüməhvetmə üsulları tapır və hər dəfə onları həyata keçirmək yolları axtarır"


sebet.az onlayn maqazin mp3 yukle
Mp3 yukle sayti


vizalar.az
viza desteyi


biletler.az
avia biletler


turlar.az

sonxeber.az toy makiyajlari sac duzumleri gozel gorunmek pəhriz diet seksin növləri hakışdalar 2021 donları kosmetika bakıda qızların lüt videosu yayıldı 18 yemek resseptleri