sebet.az onlayn maqazin

Ramazanda düzgün qidalanma necə olmalıdır?

Ramazanda düzgün qidalanma necə olmalıdır?Azərbaycan Respublikasının Qida Təhlükəsizliyi Agentliyinin (AQTA) "AQTA maarifləndirir" layihəsi davam edir.
Publika.az xəbər verir ki, layihə çərçivəsində AQTA və Qida Təhlükəsizliyi İnstitutunun mütəxəssisləri tərəfindən hazırlanan maarifləndirici materaillar, sağlam qidalanma ilə bağlı tövsiyələr, yaxud gündəlik istifadə etdiyimiz qidalarla bağlı məsləhətlər oxucuların diqqətinə çatdırılır. Müqəddəs Ramazan ayının başladığı nəzərə alaraq bu dəfəki maarifləndirici mövzu "Ramazan ayında düzgün və balanslı qidalanma" haqqındadır.
Qeyd olunub ki, Ramazan ayında oruc tutan şəxsin qidalanma rejimi adi günlərdəki qidalanmadan tam fərqlənir: "Bu ayda balanslı və keyfiyyətli qidalanmaya daha çox diqqət etmək lazımdır. Yaz fəslinə təsadüf etdiyindən oruc tutarkən aclıq və susuzluğu daha çox hiss etmiş oluruq. Bu səbəbdən imsak və iftarda tərkibində maye olan qidalar qəbul edilməlidir. Orqanizmin ehtiyacı olan vitaminlərin, mineralların yetərli miqdarda, balanslı olaraq qəbulu mühümdür. Bu maddələrlə zəngin qidaların kifayət qədər qəbul edilməməsi orqanizmə mənfi təsir göstərir və insan özünü pis hiss edir, fiziki və əqli iş qabiliyyəti zəifləyir. Bu baxımdan imsak və iftar zamanı faydalı qidaların qəbul olunmasından əmin olmaq lazımdır.
Nəinki ramazan ayının imsakında, adi günlərdə belə səhər yeməyi mütləq yeyilməlidir. Xüsusilə pandemiya zamanı immun sisteminin zəifləməməsi üçün imsakda qidalanmaya mütləq diqqət etmək lazımdır. Əgər imsakda düzgün qidalansaq, gün ərzində həm su, həm də enerji balansımızı qorumuş olarıq. Özümüzü yorğun və halsız hiss etmərik. Əksər insanlar imsak zamanı yeməkdən imtina edirlər. Lakin gün ərzində suya və qidaya olan tələbatı ödəmək üçün imsakda mütləq yemək lazımdır. Bu, oruc vaxtı sizi yorğunluq və halsızlıqdan qoruyar. Mütəxəssislər imsakda toxluq müddətini uzadan, bədəndə su saxlayan qidalara üstünlük verməyi tövsiyə edirlər. Həzm problemi yaşamamaq, qanda şəkərin miqdarını normada saxlamaq üçün lifli qidalardan istifadə artırılmalıdır. Tərkibində mürəkkəb karbohidratlar, zülallar, vitamin və minerallar, orqanizm üçün xeyirli yağlar olan məhsullar orqanizmin dözümlülüyünü və toxluq hissini daha uzunmüddətli edir.
Orucu ilıq su ilə açmaq lazımdır. 1-2 stəkan su içdikdən sonra zeytun, xurma, tərəvəz salatı və göy-göyərti yemək daha uyğundur. 15-20 dəqiqə fasilədən sonra isə əsas yeməklərə başlamaq olar. Mütəxəssislər hesab edirlər ki, fasilələrlə qidalanmaq daha çox faydalıdır. Normadan artıq və fasiləsiz qida qəbul etmək ziyandır. Yeməyə ilk olaraq sulu yeməklərdən başlamaq məsləhətdir. Birbaşa quru qidanın qəbulu həzm problemləri yarada bilər. Həzm sisteminin fəaliyyəti pozulduqda qəbizlik, şişkinlik, qarında qaz problemləri müşahidə oluna bilər. Bu halda bağırsaqların fəaliyyətini yaxşılaşdırmaq məqsədilə qatıq istehlakı artırılmalı və daha çox meyvə-tərəvəzə üstünlük verilməlidir. Həmçinin qəbul olunan qidalar yaxşı çeynənməlidir ki, həzmdə problem yaranmasın. Əsas yeməklərdən bir neçə çeşid varsa, birinə üstünlük verilməlidir. Mümkün qədər az yağlı yeməklər qəbul edilməlidir. Xəmir xörəklərinin, qızartmaların, tərkibində sous olan kalorili yeməklərin Ramazan ayı boyunca iftar süfrələrində yer almaması tövsiyə olunur. Acılı, müxtəlif ədviyyatlı qidaların, həmçinin turşuların qida rasionuna daxil edilməsi məqsədəuyğun deyil. 1-2 dilimdən artıq çörək yemək məsləhət görülmür.
İftar zamanı normadan artıq və fasiləsiz qida qəbul etmək ziyandır. Hətta gecədən səhər saatlarına kimi yeyən insanlar da var. Bu, tibbi baxımdan düzgün sayılmır. İftarda sürətli yemək mədə problemləri başda olmaqla qan şəkəri və təzyiqin yüksəlməsinə səbəb olur. Uzun müddət ac qalan mədəni qəfildən yükləməyin, kiçik hissələri yaxşıca çeynəmək şərti ilə yavaş-yavaş və uzun müddətə yeyin.
Yeməklərdən dərhal sonra şirniyyat qəbulu artıq çəkiyə səbəb olur. Şirniyyat, adətən, yeməkdən 1-2 saat sonra qəbul edilməlidir. Şərbətli şirniyyatların əvəzinə yarım porsiya südlü şirniyyat daha məqbuldur. İftarla imsak arası bol miqdarda su içilməsi tövsiyə edilir. Tünd qara çay və qəhvə kimi kofeinli içkilər içmək məsləhət görülmür. Maye olaraq bitki çayı, az şəkərli kompot, ayran və süd kimi məhsullar da bağırsaqların fəaliyyətinə müsbət təsir edir.
İftardan 1,5-2 saat sonra gəzməyiniz həzmə köməklik göstərəcək, zəifləyən metabolizmanızı sürətləndirəcək. Bu da çəkinizin artmasının qarşısını alacaq. Yatmazdan öncə qatıq yemək məsləhətdir. Bu, bədəndə suyun saxlanmasını tənzimləyir. Oruc tutanlar yuxu rejiminə də düzgün əməl etməlidirlər".

Sağlamlıq     Baxılıb: 770   Tarix: 14 aprel 2021
f Paylaş


DİGƏR XƏBƏRLƏR

Koronavirus keçirən xəstələrin 80 faizi... - Həkimdən ŞOK

Koronavirus keçirən xəstələrin 80 faizinin xəstəlikdən əvvəlki sağlamlıq səviyyəsinə qayıtmadığı ortaya çıxıb. Onların tədricən və uzunmüddətli bərpa olunmaları lazımdır. Rusiya mətbuatına istinadən xəbər verir ki, bu barəd

Sağalmaz xəstəliklə bağlı "ÜMİD İŞIĞI" YANDI

Elm xadimlәri parkinson xəstələrinə ümid bәxş edәn yeni araşdırmalara imza atırlar. xarici KİV-ə istinadla xəbər verir ki, Lüksemburq Universitetinin tәrkibindәki Tibbi-Biologiya sistemləri Mərkəzinin alimlәri, Almaniyadak

Ömrü 28 il qısaldan VƏRDİŞ TAPILDI

Alkoqoldan imtina etmək ömrü təxminən 30 il uzada bilər. xarici mətbuata istinadla xəbər verir ki, İsveçdəki Karolinska İnstitutunun alimləri bu nəticəyə gəliblər. Eksperimentin nəticələri "Express" qəzetində dər

Azərbaycanda karantin sərtləşdiriləcək, əgər... - Həkim ELAN ETDİ

"Oruc tutan insanlar koronavirus peyvəndləri vurdura bilər, əks göstərişləri yoxdur". Bu sözləri -a açıqlamasında infeksionist Mərdan Əliyev deyib. Həkim bildirib ki, vaksinin funksiyası immunitet əmələ gətirməkdə

Yayda bizi nə gözləyir? - TƏBİB-dən AÇIQLAMA

Ölüm sayının son günlərdə artması bizi narahat edən məsələlərdir. Eyni zamanda vaxtında müraciət edənlərin sayı da az deyil. Yoluxanların vaxtında müraciət etməsi müalicənin düzgün başlanmasına və daha effektiv nəticə almağ

Dietoloq dəri qoxusu ilə müəyyən edilə bilən xəstəlikləri açıqladı

Dəri insan bədəninin ehtiyac duymayan maddələri xaric etdiyi qlobal bir filtrdir, buna görə də onun vəziyyəti sahibinin sağlamlığı haqqında çox şey deyə bilər. Xüsusilə dəridən çıxan spesifik bir qoxu fiziki patologiyaları

Professordan SOS - Koronavirusdan sağalanlarda inkişaf edən 4 XƏSTƏLIİK

Türkiyəli infeksionist, Prof. Dr. Alper Şener koronavirus xəstələrində ağciyər, böyrək, qaraciyər zədələnməsi və diabetin başladığını bildirib. Türkiyə mətbuatına istinadən xəbər verir ki, həkim koronavirusun bu cür xronik

Vasif İsmayıldan VACİB ÇAĞIRIŞ: "Epidemiyanın tez bitməsi üçün tədbirləri dəstəkləmək lazımdır

Həkim uroloq-androloq, tibb üzrə fəlsəfə doktoru Vasif İsmayıl açıq havada maska taxılmasına qarşı sosial şəbəkələrdə etiraz statusları paylaşanlara kəskin irad bildirib. xəbər verir ki, həkim bu addımı dəstəkləmədiyini bildirib

Artıq çəki insanı BU TƏHLÜKƏDƏN qoruyur

Alimlərin apardığı araşdırmalara görə, artıq çəki demensiya (ağılın zəifləməsi) riskini azaldır. xarici KİV-ə istinadla xəbər verir ki, demensiya əvvəllər qazanılmış bilik və vərdişlərin, həyat keyfiyyətlərinin bu və ya digə


sebet.az onlayn maqazin mp3 yukle
Mp3 yukle sayti


vizalar.az
viza desteyi


biletler.az
avia biletler


turlar.az

sonxeber.az qadın geyimi hamiləlik gozel gorunmek findiq qabiginin faydalari sharlotka resepti ehtiraslandiran sozler gavali haqqinda kosmetika 8hefte 3gunluy uwaq cinsi orqanin guclendirilmesi ucun olan qidalar