Autizmə neandertal genləri səbəb olur – Yeni araşdırma

Autizmə neandertal genləri səbəb olur – Yeni araşdırmaAutizmin səbəbi neandertal genləri ola bilər.
Milli.Az medicina.az-a istinadən xəbər verir ki, alimlər apardıqları yeni araşdırmanın nəticələrinə uyğun olaraq bu qərara gəliblər.
Məlumdur ki, müasir insanlar onların ən yaxın qohumlarından biri olan neandertallarla cütləşərək iki növ arasında gen transferinin baş verməsinə səbəb olublar. Bu gün Avrasiyada yaşayan insanların genomunun təxminən 2 faizində neandertal DNT-si var. Təxminən 40 min il əvvəl nəsli kəsilmiş neandertalların genləri müasir insanlarda ağrıya qarşı həssaslıqdan, nikotin asılılığına qədər müxtəlif təsirlərə malikdir.
"Molecular Psychiatry" adlı jurnalda dərc edilən araşdırmada bu genlərin autizmlə əlaqəsinə toxunulub. Autizm spektri pozğunluğu sosial ünsiyyətdə problemlərə səbəb olan neyroinkişaf vəziyyətini ifadə edir. Bu pozğunluğun nədən qaynaqlandığı tam olaraq bilinməsə də, genetik və ətraf mühit faktorlarının birgə təsiri olduğu düşünülür.
Tədqiqatçılar ABŞ-da autizm spektrində olan minlərlə insanın və onların spektrdən kənar bacı və qardaşlarının genetik məlumatlarını ehtiva edən "Simons Foundation Powering Autism Research" layihəsinin məlumatlar bazasından istifadə ediblər.
Aşkar edilib ki, əhalinin 1 faizində rast gəlinən neandertal gen variantı autizmli insanlarda əhəmiyyətli dərəcədə daha çoxdur.
"Bu nəticələr neandertal mənşəli DNT-nin ABŞ-da böyük populyasiyalarda autizmə həssaslıqda mühüm rol oynadığını qəti şəkildə göstərir", - deyə araşdırmaçılar qeyd ediblər.
Neandertal genləri ilə autizm arasında əlaqə aşkar edilsə də, bu genlərin belə bir təsirə necə malik olduğu bilinmir. Əlaqəni aydın şəkildə təsdiqləmək üçün autizmli insanların bütün genomunun daha çox araşdırılması və tədqiqi lazımdır.
Məqalə müəlliflərindən biri Emili Kasanova deyir ki, tapıntılar autizm spektrində olan insanların "daha çox neandertal" olduqları mənasına gəlmir:
"Tədqiqatımızda autizmli insanların ümumiyyətlə daha çox miqdarda neandertal DNT-si daşıdıqlarını deyil, daha nadir neandertal variantlarını daşıdıqlarını aşkar etdik".
Milli.Az

Xəbərlər     Baxılıb: 1052   Tarix: 23 iyun 2024
f Paylaş

Oxşar xəbərlər

.

Həmin qidaların müntəzəm istifadəsi xərçəng riskini artırır - XƏBƏRDARLIQ

Gündəlik 50 qram emal olunmuş ət məhsullarının - kolbasa, sosiska və bekonun qəbulu kolorektal xərçəng riskini təxminən 18 faiz artırır. xəbər verir ki, bu barədə terapevt və qastroenteroloq Olqa Suxareva sosial şəbəkələrd

.

Bu mürəbbələr şəfa qaynağıdır

Yay aylarında evdar xanımlar qışa hazırlıq üçün mürəbbə tədarük edirlər. Hazırlanan mürəbbələr içərisində moruq, heyva və zoğal mürəbbəsi şəfaverici xüsusiyyətlərinə görə seçilir. Onu da qeyd edək ki, xroniki qaraciyər v

.

Uşaqlarda diş çıxarma dövrü - Valideynlər nələri bilməlidir?

Körpələrin böyümə mərhələsində ən vacib və bəzən çətin dövrlərdən biri diş çıxarma prosesidir. Bu mərhələ həm uşaq, həm də valideyn üçün müəyyən narahatlıqlarla müşayiət oluna bilər. Bəzi körpələr diş çıxarma dövrünü ço

.

Dəriyə necə qulluq etməliyik?

Son dövrlərdə dəriyə qulluq məhsulları arasında "duş geli" və "bədən skrabı" ən çox istifadə olunan vasitələrdən hesab olunur. Görünüşcə oxşar təsir bağışlasa da, bu iki məhsulun funksiyası fərqlidir

.

Evdəki bu bitkilər baş ağrısına SƏBƏB OLURMUŞ

Bioloq Anna Kravtsova yataq otağında bəzi güllərin saxlanılmasının sağlamlığa mənfi təsir göstərə biləcəyi barədə xəbərdarlıq edib. xəbər verir ki, mütəxəssisin sözlərinə görə, xüsusilə güclü qoxuya malik zanbaq və bəzi orkid

.

DİQQƏT ! Yuxuda pişik görmüsüzsə ..Ağır xəstəlik gözləyir

Yuxusunda pişik görən adamın, qadın və kişi cinsiyyətinə malik olmasına görə yuxunun təbirləri dəyişir. Əgər bu yuxunu görən adam bir kişisə, bu kişinin normal həyatında diqqətsiz bir şəxsiyyətə sahib olduğu, ətrafındak

.

Yaşıl çay sevənlərə ŞAD XƏBƏR

Yaşıl çayın müntəzəm istehlakı sağlamlıq üçün faydalıdır. xəbər verir ki, dietoloqların fikrincə, yaşıl çay tərkibindəki kofein qəfil enerji artımı yaratmadan gümrahlığı və diqqəti artırır. Mütəxəssislər bildirirlər ki, antioksidantlarl

.

Bu xəstəliklərin müalicəsi məcburidir, CƏRİMƏLƏNƏ BİLƏRSİNİZ

Azərbaycanda bəzi xəstəliklər var ki, onların müalicəsi məcburidir. -ın "Qanun nə deyir?" rubrikasının bugünkü mövzusu müalicəsi məcburi olan xəstəliklərlə bağlıdır. Hansı xəstəliklərin müalicəsi zəruridir?. İnzibat

.

Ürək üçün ən faydalı 10 QİDA

Bəzi meyvə və içkilərin damar sağlamlığına daha əhəmiyyətli təsir göstərə bilir. xəbər verir ki, tədqiqatçılar tək bir qidaya diqqət yetirmək əvəzinə, balanslı və müxtəlif pəhrizin hələ də ən etibarlı yanaşma olduğunu vurğulayırlar

turlar.az

toy makiyaji sekilleri adlarin menasi yay kolleksiyasi allergiya kəklikotunun faydası kliniki ölüm hicab baglama usullari kosmetika janrlar gəncə novruza aid maskalar nagillar