Dünya şöhrətli professor qadınları gözləyən TƏHLÜKƏNİ AÇIQLADI
ABŞ-ın Kolumbiya Universitetində aparılan araşdırmalar sayəsində məlum olub ki, axşam saat 18.00-dan sonra qəbul edilən qida bədən kütləsi indeksini və yüksək təzyiq riskini artırır.
Publika.az xarici mətbuata istinadən xəbər verir ki, saat 6-dan sonra yemək yeyən qadınlarda ürək-damar xəstəliyi artır. Araşdırmada 33 yaşı olan 112 qadının ürək sağlamlığı analiz edilib. Bir illik tədqiqat nəticəsində, saat 18.00-dan sonra gündəlik kalori ehtiyacından çox yeyən qadınların digərlərindən daha çox ürək problemi yaşadığı məlum olub.
Kolumbiya Universitetinin professoru Nour Makaremin sözlərinə görə, ürək və damar xəstəliklərinin profilaktikasında yeyilən məhsulların siyahısı və miqdarı əsas götürülüb. Bu araşdırma göstərib ki, yemək saatları sağlamlığımızda mühüm rol oynayır. /publika.az









İdeal Dieta: 1 həftəyə 5 kq arıqla!
Qara zirə (Çörək otunun) faydaları
Ən güclü təbii antibiotik: Udi hindi bitkisinin faydaları
Alimlər demensiyanı əvvəlcədən göstərən yeni əlamət tapdı
Rasim Əsgərov ilə Çinarə arasında nə baş verir?
Ronaldo evləndi - Nikahdan ilk fotonu özü paylaşdı
Cövdət aktrisa xanımı ilə - Foto
İdman qidalarının yalançı reklamları: Təsir və fəsadları
Siqareti buraxanları ilk aylarda hansı dəyişikliklər gözləyir?
Daha bir əfsanə Azərbaycana gəlir
Məşhur müğənni barədə istintaq başladıldı
100 yaşa qədər yaşamaq istəyənlər qəhvəni nə vaxt içməlidir? – Mütəxəssisdən tövsiyə