Körpələrə doğum zamanı bunu etmək ƏLİLLİK VƏ ÖLÜM RİSKİNİ ARTIRIR

Körpələrə doğum zamanı bunu etmək ƏLİLLİK VƏ ÖLÜM RİSKİNİ ARTIRIRVaxtından əvvəl doğulmuş körpələrdə göbək kəsilmədən əvvəl 60 saniyə gözləmək lazımdır. Bu üsulla vaxtından əvvəl doğulan hər 20 körpədən biri böyük xəsarət almadan sağ qalacaq.
Yeni bir araşdırmaya görə, yeni doğulmuş körpənin göbək kordonunu sıxmaq üçün cəmi 60 saniyə gözləmək vaxtından əvvəl doğulmuş körpələrin sağ qalma şansını artırır.
Yeddi ölkədə 25 xəstəxanada aparılan təcrübələr göstərib ki, bu üsul sayəsində körpənin ilk iki il ərzində ölüm və əlillik riskini azaldır.
Avstraliyanın Sidney Universitetinin rəhbərlik etdiyi tədqiqat qrupu doğulduqdan iki il sonra qeydə alınan 1600 vaxtından əvvəl doğulmuş körpənin sağlamlıq məlumatlarını təhlil edib.
Tədqiqatçıların fikrincə, kordonu bağlamadan bir dəqiqə gözləmək körpələrin oksigen səviyyəsini yaxşılaşdırıb və infeksiyaları nəzarət altında saxlayıb.
Çünki bu yolla tərkibində qırmızı qan hüceyrələri, immun hüceyrələr və kök hüceyrələr olan plasentadan körpənin bədəninə qan axını daha uzun müddət qorunub.
Bir çox doğuşlarda göbək kordonunun kəsilməsi və körpənin plasentadan ayrılması adi haldır. Bu prosedurda şnur adətən əvvəlcə steril sıxacla sıxılır. Körpənin göbəyinə bağlı kiçik bir hissə bir neçə gün qala bilər.
Əvvəlki araşdırmalar da bu prosesin gecikdirilməsinin körpələrin ilk günlərində sağ qalmasına kömək edə biləcəyinə diqqət çəkmişdi.
"The Lancet Child and Adolescent Health" jurnalında dərc edilən araşdırma bir addım irəli gedərək, iki il ərzində təxminən 10 həftə vaxtından əvvəl doğulan körpələri izləyib.
Tədqiqatda iştirak edən xəstəxana işçilərinin təxminən yarısı körpələrin göbək bağlarını kəsməzdən əvvəl 60 saniyə gözləyib. Digərləri bunu doğumdan sonra 10 saniyə ərzində ediblər. Təqdiqatdan sonra məluma olub ki, sıxacın gecikdirilməsi yeni doğulmuş körpənin erkən uşaqlıq dövründə ölmə və ya ciddi əlilliyə məruz qalma riskini 17 faiz azaldır.
medicalmedia.az 
Saglamolun.Az

Ailə və Uşaq     Baxılıb: 2067   Tarix: 06 iyun 2023
f Paylaş

Oxşar xəbərlər

.

Uşaqlarla istirahətə gedərkən bunları nəzərə almaq lazımdır

Yay aylarında bir çox valideynlər övladlarını istirahət düşərgələrinə göndərirlər. Belə səfər həm uşağın inkişafında mühüm mərhələ ola bilər, həm də ciddi psixoloji sarsıntılara səbəb ola bilər. Bu fikri müsahibəsində uşa

.

Həyatının 1-ci ayında körpənin inkişafı

Həyatının ilk ayı ərzində körpə mövcudluğunu yeni şəraitə öyrəşdirməli, həyatın yeni qaydalarına uyğunlaşmalıdır. Bu ay ərzində o hiss etmədən çox şey öyrənmiş və artıq çox şey bacarmış olur. Yeni doğulmuş körpələrin özəllikləri

.

Uşağa ət neçə aydan verilməlidir?

Bir qayda olaraq ana südü və ya süni südlə ("smes") qidalandırılan uşaqlara istənilən əlavə qidalar (sıyıq, kəsmik, meyvə, tərəvəz, yumurta və s.) yalnız 6 ayından sonra verilə bilər. xəbər verir ki, bütün dünyad

.

Uşaqlar kababdan niyə imtina edir? - GİZLİN SƏBƏBLƏRİ VARMIŞ

Azərbaycanda uşaqların müxtəlif kabab yeməmələrinin səbəbi, görəsən nədir?. Sağlamolun.az bunu araşdırıb. Məlum olub ki, uşaqlar bu səbəblərə görə kabab yeməkdən imtina edə bilər:. Dad üstünlükləri: Uşaqlar müxtəlif dad üstünlüklərin

.

5 aylıq körpənin inkişafı

Körpənin həyatının beşinci ayı, üçüncü və dördüncü ayında mənimsənilən bacarıqları, təkmilləşdirməklə davam edir. bildirir ki, bu dövrdə uşaqların əksəriyyətinin inkişafında hansısa diqqətçəkən, yeni irəliləyiş müşahidə olunmur

.

Körpəni ilk saatından başlayaraq 6 ay yalnız ana südü ilə qidalandırın!- ÇAĞIRIŞ

"Bizim gələcəyimiz olan körpələrin sağlamlığı ana südündən başlayır. Xəstəliklərə qarşı əsas anticisimləri körpə ana südündən alır və ana südü ilə qidalandırma immunitetin güclənməsinə kömək edir. Odur ki, yeni doğulmu

.

Övladlarınızı ANA SÜDÜndən məhrum etməyin

Körpələrin təbiətin onlara bəxş etdiyi ən qiymətli qida olan ana südü ilə qidalandırılmasının çox önəmli olduğu sübut edilmişdir. Ana südünün əsas xüsusiyyətlərindən biri uşağın yaşından və vəziyyətindən asılı olaraq dəyişilməsidir:

.

Ana südünü artıran 7 qida

Ana südünün körpə üçün nə qədər əhəmiyyətli olması hər kəsə bəllidir. Bəs, ana südünü və onun keyfiyyətini artırmaq üçün hansı qidalardan istifadə etmək lazımdır?. Axşam.az ana südünü artıran 7 qidanı təqdim edir:. 1. Yumurt

.

Uşaqlarda angina xəstəliyi - Əməliyyatın hansı fəsadları var?

Tonzillit (angina) - udlaq badamcıqlarının iltihablaşmasıdır. Adenoid toxumalar kimi, bu badamcıqlar da xarici mühitdən mikrob və infeksiyaların insan orqanizminə daxil olmasının qarşısını alır. Uşaq anadan olarkən bu badamcıqla

turlar.az

toy makiyajlari geyim dəbləri qadin sayti makiyaj sirləri uzdeki qara noqteler böyrək problemi dirnaq maskasi kosmetika layla hakışta qizliq perdesi hədəfi olmayan gəmiyə heç bir külək kömək edə bilməz itburnu