sebet.az onlayn maqazin

Pəhrizdə bu xətaları etməyin

Pəhrizdə bu xətaları etməyinPəhriz edərkən bəzi xətalar var ki, bunlar verdiyimiz kiloları artığı ilə geri almağımızla yanaşı sağlamlığımıza da mənfi təsir edir.
Milli.Az medicina.az-a istinadən həmin yanlışları təqdim edir:
Hər gün çəkilmək
Pəhrizə başlayarkən hər gün çəkilmək ən çox yayılan xətalardan biridir. Kilo bədəndəki suyun və yeməyin həzmindən təsirlənir. Qadınlarda hormonal dəyişimlər isə suyun yığılmasına səbəb ola bilər. Eyni zamanda, pəhrizlə birlikdə ağır idmanla məşğul olmaq su yığılması və əzələ ilə nəticələnə bilər. Buna görə də tərəzidə eyni çəkini görmək motivasiya itirilməsinə və pəhrizi atmağınıza səbəb ola bilər. Həftədə 1 və ya 10 gündə 1 dəfə acqarnına yüngül geyimlərlə ölçülə bilərsiniz.
Tək tip bəslənməyə yönəlmək
Tez çəki vermək istəyi sizi tək tip bəslənməyə yönləndirə bilər. Bu zaman xüsusi ilə tərəvəz, meyvə və ya sadəcə proteinlə zəngin olan qidalar yeyilir. Həkimlər qeyd edirlər ki, bu tip qidalar sağlam çəkivermənin ən böyük əngəlidir. Məsələn, sadəcə protein tərkibli qidalanmaq böyrəklərin yükünü artıraraq, ona zərər verir. Meyvə, tərəvəzlə qidalanmaq isə bədənə lazımi proteinin almamaq və bədəni işlətməməmk deməkdir. Sağlam və düzgün çəki vermək qidaların müxtəlifliyindən asılıdır.
Bitki çaylarını nəzarətsiz içmək
Arıqlamaq istədiyimiz zaman bitki çaylarından da istifadə edirik. Arıqlama çayı adı ilə satılan qarışıq bitki çaylarının tərkibinin nə olduğuna mütləq baxmalı və əsla nəzarətsiz qəbul edilməməlidir. Çünki arıqlama və ödəmatıcı çaylar ürək ritminin pozulmasına, yüksək təzyiq və bağırsaqda bir çox mənfi hallara gətirib çıxara bilər. Ona görə də bitki çaylarından həkim nəzarəti altında içmək lazımdır.
Uzun müddət sulu bəslənmək
Son zamanlar detokslar geniş yayılıb. Xüsusi ilə də meyvəni maye halına gətirdiyimizdə fərqində olmadan daha çox meyvə yemiş oluruq. Bu isə artıq kalori deməkdir. Meyvənin özünü yemək bağırsağın daha yaxşı işləməsinə, ürək, diabet kimi xroniki xəstəliklərdən qorunmaqda önəmlidir.
Real olmayan hədəflər qoymaq
Bir həftədə 4-5 kilo çəki atmağı düşünmək, hər həftə eyni çəkiyi verməyi gözləmək kimi gerçək olmayan hədəflər xəyal qırıqlığına səbəb olur. Belə ki, orta yaşı 46 olan 1785 artıq çəkili insanların qatıldığı bir araşdırmada başlanğıcda yüksək hədəflər qoyan iştirakçıların diet proqramlarına davametmə səviyyəsinin aşağı olduğu qeyd edilib.
Çəkivermə sürəti başlanğıc çəkidən, cinsiyyətdən və ümumi sağlamlıqdan asılıdır. Həkimlər sağlam bir insan üçün çəkivermə sürətinin həftəlik 0.5-1 kq arasında olduğunu bildirirlər: "Qısa müddətdə yüksək çəki itirməsini hədəfləmək yerinə davam edə biləcəyiniz və sağlam bəslənmə planınızı həyat tərzi halına gətirin. Bununla da tez-tez çəki alıb və ya vermə halına girməzsiniz.
"Ağ ya da qara olmaq"
Pəhrizdə mükəmməlliyyətçi olmayın. Ya ağ ya da qara olmaq diet müddətində özünüzü sıxmanıza və daha da ziyanlı qidalanmağınıza səbəb ola bilər.
Pəhrizdən kənara çıxdıqda "Onsuzda dieti tam etmədim, artıq bu gün getdi" deyə düşünməyiniz və bunu tez-tez etməyiniz pəhrizə başlamağınızda və davam etməyinizdə çətinliklərə yola açar. Proqrama uyğun getmədiyinizdə niyə uymadığınızı anlamağa çalışın və bunu dietoloqunuzla bölüşün.
Suyun önəmini anlamamaq
Su bədənin böyük hissəsini yaradan, oksigendən sonrakı ən önəmli şeydir. Bədəndə hər bir orqanın və sistemin suya ehtiyacı var. Çay, qəhvə və bitki çayı kimi içkilər suyun yerini vermir. Su içmədiyiniz zaman həzm sistemi və bağırsaqlar yavaşlayır, qəbzlik yaranır. Bu da çəki verməkdə çətinlik, hətta artmasına da səbəb ola bilər. Kilonuzu 30 və ya 35-ə vurduğunuzda alınan rəqəm içməli olduğunuz günlük su miqdarıdır. Məsələn, 60 kilosunuzsa bu 60x30, yəni ən azı 1.8 litr su içməli olduğunuzu deyir.
"Xeyrlidir" deyərək çox yemək
Məhsulların paketində şəkərsiz, qlütensiz, laktosuz və aşağı kalorili kimi bir çox yazılar var. Bunların bizim üçün xeyrli olduğunu düşünürük. Amma buna aldanmaq olmaz. Məsələn, şəkərsiz olaraq satılan bir məhsulun meyvə tərkibi sizin ehtiyacınıza görə artıq ola bilər.
Porslarınızın hər zaman qızıl qayda olduğunu unutmayın. Heç bir qida kalorisiz deyildir. Və tərkibinin yaxşı olması həddindən artıq yeməli olduğunuz mənasına gəlmir.
Milli.Az /news.milli.az

Xəbərlər     Baxılıb: 578   Tarix: 14 sentyabr 2020
f Paylaş
Şərh yazmaq üçün sayta daxil olun.


DİGƏR XƏBƏRLƏR

Xroniki alkoqol hepatiti

Xroniki alkoqol hepatitinin əmələ gəlməsi əksər hallarda uzun müddət qəbul edilən alkoholun qara ciyərə təsirindən meydana çıxır.Xəstəliyin ağırlıq dərəcəsi aşağıdakılardan çox asılıdır:. - alkoqollu içkinin keyfiyyəti.

Siqareti tərgitməyin əsas yolu açıqlandı

Sosial-psixoloji amillər tütündən asılılığı müəyyənləşdirir, odur ki, insanın siqaretdən imtina etmək qabiliyyəti ilk növbədə düşüncə tərzi və davranış tərzi, həmçinin davranış stereotiplərindən asılıdır. xəbər verir ki

Üzüm yarpaqlarından çayın 5 FAYDASI

Üzüm yarpaqlarını dəmləyib içmək olar və lazımdır. Xüsusən Abşeronun ağ şanı növ üzümünün yarpaqları. -a istinadən bildirir ki, üzüm yarpaqları mədə qişasını sakitləşdirir, təmizləyir, bərpa edir, bağırsaqlardan toksinlər

Növbəli işləyənlərin beyni SÜRƏTLƏ QOCALIR - 5 il sonra...

Fransız alimlər növbəli iş rejiminin beynin vaxtından əvvəl yaşlanmasına səbəb ola biləcəyi və zehni kütləşdirə biləcəyi ilə bağlı xəbərdarlıq ediblər. xəbər verir ki, növbəli işin beyin üzərindəki təsiri ilə bağlı aparıla

Yağlı süd məhsulları diabet və təzyiqdən qoruyur - Nə yeməli?

Yağlılıq faizi orta olan süd məhsulları - pendir. yoqurt, kəsmik və s. əslində diabet və hipetroniyadan qoruyurmuş. -a istinadən bildirir ki, maddələr mübadiləsi pozulmasının qarşısını almaq üçn gündə ən azı 2 pay kəsmik

İnsanın ağlını artırır - Beyin və ürəyin şəfası bundadır

Siz bu ədviyyatı hər səhər çay və qəhvənizə əlavə etsəz, aşağıda sadalanan effektləri ala bilərsiz. Söhbət ətirli ədviyyatların şahı Hildən gedir. Tərkibində onlarla mineral, maddə, vitamin, efir yağı vardır. -a istinadə

30 yaşdan sonra yaranan xallara DİQQƏT - Ölümcül xəstəlik işarəsi ola bilər

Dəriyə rəng verən melanin adlı hüceyrələrin müəyyən sahələrdə kəskinləşməsi nəticəsində əmələ gələn xallar doğuşdan etibarən az sayda yaranmağa başlasa da, illər sonra arta bilər. xəbər verir ki, mütəxəssislər 30 yaşdan sonr

Harvard alimləri müəyyənləşdirdi - Hansı duyğu bizi pis vərdişlərə sövq edir?

Harvard tədqiqatçılarından ibarət qrup aşkar edib ki, kədər pis vərdişlərə səbəb olur. Nə qəzəb, nə də stress, hirs, kədərdən fərqli olaraq nikotinə və ya alkoqoldan asılılığın aydın şəkildə meydana gəlməsinə səbəb olmur

Baş ağrısını dərhal yox edən möcüzəvi üsul

Baş ağrısını aradan qaldırmaq üçün bu gün apteklərdə çox sayda dərmanlar satılır. Lakin bu problemi dərmansız da həll etmək mümkündür. Bunun üçün sizə sadəcə limon lazım olacaq. xəbər verir ki, limon baş ağrısı müalicəsind


sebet.az onlayn maqazin mp3 yukle
Mp3 yukle sayti


vizalar.az
viza desteyi


biletler.az
avia biletler


turlar.az

sonxeber.az sonxeberler.az geyim şəkilləri yay kolleksiyasi reseptler pilinqin hazirlanmasi uşaqlar üçün seks hekayələri sevgi ve seks kosmetika qu quşu yuxuda cincər gormək