Autizmli uşaqlar həmyaşıdları ilə birlikdə daha sürətli öyrənirlər

Autizmli uşaqlar həmyaşıdları ilə birlikdə daha sürətli öyrənirlərAutizmli uşaqlar üçün ən vacib şeyin yaşadıqları cəmiyyətə daxil olmasını təmin etmək olduğunu qeyd edən mütəxəssislər, təhsilin əhəmiyyətini vurğulayırlar. prof. Dr. Nilgün Sarp'a görə, həmyaşıdları ilə birlikdə qalan autizmli bir uşaq ətrafdakı insanları müşahidə edir, davranışlarını model olaraq götürür, öyrənir və ətraf mühitə uyğunlaşma qabiliyyətini artırır. Üsküdar Universiteti Uşaq İnkişafı Bölümü Başçısı Prof. Dr. Nilgün Sarp, erkən uşaqlıqda autizmli uşaqlarda ana məktəbə keçməyin əhəmiyyətinə diqqət çəkdi.

Bütün autizmli uşaqların bir -birindən fərqli olmasına baxmayaraq oxşar fərqli xüsusiyyətlərə sahib olduqlarını vurğulayan Prof. Dr. Nilgün Sarp bu xüsusiyyətləri aşağıdakı kimi sıraladı:

"Ünsiyyət problemləri, dili başa düşmək və istifadə etməkdə çətinlik çəkmək, təkrarlanan bədən hərəkətləri və əşyaların və oyuncaqların qeyri -adi istifadəsi."

Uyğunlaşma bacarıqlarının inkişafı
Autizmli uşaqların yaşadıqları cəmiyyətə daxil edilməsi üçün həmyaşıdları ilə birlikdə fəaliyyətlərə qatılmalarını təmin etmələrinin vacib olduğunu ifadə edən Prof. Dr. Nilgün Sarp, "Bu mövzuda ən təsirli üsul təhsildir. Otistik uşaqlara tətbiq edilən inklüziv proqramın məqsədi, otistik uşağın ümumiləşdirmə və uyğunlaşma bacarıqlarını artırmaqdır. 3-6 yaşlı otistik uşaqlar normal inkişaf edən həmyaşıdları ilə uyğun bir məktəbəqədər təhsil mühitində olduqda, sosial və təhsil aspektləri baxımından çox irəliləyiş əldə edirlər.

İnteqrasiya proqramı modelləşdirməni öyrədir
Otistik uşaqların otistik olmayan həmyaşıdları ilə eyni oyun və təhsil mühitində olmalarının bir çox faydaları olduğunu ifadə edən Prof. Dr. Nilgün Sarp, "Uşaq ətrafdakı insanları müşahidə edərək davranışlarını model olaraq qəbul edir və öyrənir. Hazırlanmış təhsil mühitində, otistik uşağın mövcud qabiliyyətləri inkişaf edir. Otistik uşaq sosial ünsiyyət qurur və dostluq əlaqələri inkişaf edir. Otistik uşağın həmyaşıdlarının müsbət münasibətlərinə əlavə olaraq ünsiyyət və oyun bacarıqları inkişaf edir. Normal inkişaf edən uşaqlar da otistik uşaqlara qarşı müsbət və real münasibətlər inkişaf etdirir.

Ailələrin ən vacib vəzifəsinin uşaqlarının bağçada qazandıqları bacarıqları tətbiq etmək üçün səy göstərmək olduğunu ifadə edən Prof. Dr. Nilgün Sarp ailələrə məsləhət verdi:

"Daha az qurulmuş sosial vəziyyətlərdə onu müşayiət edəcək böyük bir qardaş və ya bacının mövqeyində olacaq biri olmalıdır. Bu insanlar, həftənin iki günü könüllü olaraq və ya müəyyən bir ödənişlə işləyə bilən gənclər, xüsusilə uşaq inkişafı təhsili alanlara üstünlük verilə bilər. Görüləcək işlər və istifadə ediləcək materiallar dəftərə yazılmalı və istifadə edilməlidir. Hər bir fəaliyyət növü üçün ayrı bir fayl olmalıdır. Onlardan biri verilən tapşırıqlar üçün, digəri isə tamamlanmış işlər üçün iki hissədən ibarətdir. "

Ev mühiti özünü ən rahat hiss etdiyi yerdir.
Otistik insanların gündəlik cədvəlinə güvənməyin və təqib etməyin çox vacib olduğunu ifadə edən Prof. Dr. Nilgün Sarp, "Otistik uşağın ən rahat hiss etdiyi yer evdir və onu ən yaxşı tanıyan insanlar ailənin üzvləridir. Otistik uşağın davranışı düzəldiləcək, dəyişdiriləcək və inkişaf etdiriləcəkdirsə; bu iş davranışın meydana gəldiyi ev mühitində və onu ən yaxşı tanıyan insanların dəstəyi ilə edilməlidir. İnkişafın bütün sahələrində irəliləməsinə kömək edəcək şəkildə qurulmalıdır. "

Asılılıq azaldıqca özünə inam artır
prof. Dr. Nilgün Sarp digər təkliflərini belə sıraladı: "Dil bacarıqları sosial mühitdə istifadə olunmaq üçün funksional hala gətirilməlidir. Yaşadığı mühiti mənimsəmək qabiliyyətini inkişaf etdirmək üçün motor bacarıqları inkişaf etdirilməlidir. Bilişsel bacarıqlar problemi həll etməyi və aktiv öyrənməni inkişaf etdirməyə yönəldilməlidir. Ev şəraitində fəaliyyətlər həm uşaq, həm də ailə üzvləri üçün zövqverici olmalıdır. Masanı hazırlayarkən, yatağı yığarkən və ya yatağı düzəldərkən, uşağınızın səviyyəsinə uyğun və başa düşüləcək şəkildə izah edərək gördüyünüz işi tətbiq etməlisiniz. Eyni üsullar əl yuma, diş fırçalamaq və yemək kimi davranışlarda təqib edilməlidir. Uşağın asılılığı azaldıqca özünə inamı artır və ətrafını daha çox dərk etməyə və hiss etməyə başlayır.

Ailə və Uşaq     Baxılıb: 1556   Tarix: 01 avqust 2021
f Paylaş

Oxşar xəbərlər

.

Uşaqlarda sidikqaçırmanın qarşısını almaq üçün AKKUPUNKTUR üsulu

Uşaqlarda enurez ( gecə sidik qaçırması) problemi . Bioloji aktiv nöqtələrin insan bədənində sayı 100-dən çoxdur. Lakin müalicə məqsədilə əsasən 600-700 nöqtə istifadə edilir. Bu nöqtələr qeyd edildiyi kimi müxtəlif üzvlərd

.

3 aylıq körpənin inkişafı

3 aylıq körpə, yeni doğulan körpə ilə müqayisədə, daha fəal və çevik olur. bildirir ki, körpənin nəzərə çarpacaq dərəcədə, ətrafda baş verənlərə reaksiyası dəyişir. Şəxsi davranış xüsusiyyətləri yaranır. İnkişafı düzgün qiymətləndirmə

.

Ana südünü artıran 7 qida

Ana südünün körpə üçün nə qədər əhəmiyyətli olması hər kəsə bəllidir. Bəs, ana südünü və onun keyfiyyətini artırmaq üçün hansı qidalardan istifadə etmək lazımdır?. Axşam.az ana südünü artıran 7 qidanı təqdim edir:. 1. Yumurt

.

6 aylıq uşağın inkişafı

İlin ilk yarısının sonunadək uşaq ona yeni olan yeni bacarıqları öyrənir. O, oturmağa, qalxmağa və sürünərək hərəkət etməyə başlayır. O, böyüklərlə ünsiyyət prosesində fəal iştirak edir, emosiyaları aydın olur, xarakter xüsusiyyətlər

.

Həyatının 1-ci ayında körpənin inkişafı

Həyatının ilk ayı ərzində körpə mövcudluğunu yeni şəraitə öyrəşdirməli, həyatın yeni qaydalarına uyğunlaşmalıdır. Bu ay ərzində o hiss etmədən çox şey öyrənmiş və artıq çox şey bacarmış olur. Yeni doğulmuş körpələrin özəllikləri

.

Körpəni ilk saatından başlayaraq 6 ay yalnız ana südü ilə qidalandırın!- ÇAĞIRIŞ

"Bizim gələcəyimiz olan körpələrin sağlamlığı ana südündən başlayır. Xəstəliklərə qarşı əsas anticisimləri körpə ana südündən alır və ana südü ilə qidalandırma immunitetin güclənməsinə kömək edir. Odur ki, yeni doğulmu

.

Uşaqlarıda baş ağrısının səbəbləri - GÖZARDI ETMƏYİN

 . "Baş ağrısı həm uşaqlarda, həm də böyüklərdə ağrıya səbəb olan ən çox yayılmış xəstəliklərdən biridir. Kiçik yaşlardan başlayan bu problem valideynləri də narahat edir". Bunu Uşaq Sağlamlığı və Xəstəlikləri Mütəxəssis

.

Körpəmin suya ehtiyacı varmı?

Suyun körpələrə vaxtından əvvəl verilməsi adət-ənənədir, yoxsa elmi əsaslı bir təcrübədir? . Azərbaycanda və digər ölkələrdə 6 aya çatmamış körpələrə su və digər mayelərin verilməsi adəti körpələrin sağlamlığına ciddi xətə

.

Uşağa ət neçə aydan verilməlidir?

Bir qayda olaraq ana südü və ya süni südlə ("smes") qidalandırılan uşaqlara istənilən əlavə qidalar (sıyıq, kəsmik, meyvə, tərəvəz, yumurta və s.) yalnız 6 ayından sonra verilə bilər. xəbər verir ki, bütün dünyad

turlar.az

sonxeber.az=https://sonxeber.az=sonxeber.az reseptler geyim və ayaqqabılar toy makiyaji sekilleri dərslər vegetativ sinir sistemi sarimsaqin xeyri sac düzümləri baldiz xlor lekesi oğlaq lakonizim qiz burcu