Hansı daha faydalıdır: tərəvəzlər yoxsa meyvələr? Yeni araşdırma
İndiyə qədər diyetoloqlar hər gün 5 porsiya meyvə və tərəvəzləri yeməyi tövsiyə edirdilər. Lakin son araşdırmalar bu tövsiyəyə müəyyən dəyişikliklər əlavə edib.
İngiltərə alimləri araşdırmalar nəticəsində belə qərara gəliblər ki, tərəvəzlər meyvələrdən daha faydalıdır, meyvələrin isə müəyyən mənfi tərəfləri var. Bu səbəbdən diyetoloqlar gün ərzində 3 porsiya tərəvəz + 2 porsiya meyvə və hətta 4 porsiya tərəvəz + 1 porsiya meyvə yeməyi tövsiyə edirlər.
Həkimlərin fikrinə görə, meyvələrin çoxlu miqdarda qəbulu qanda lipidlərin artmasına səbəb olur ki, bu da aterosklerozun riskini artırır.
Tərəvəzlərdən fərqli olaraq meyvələr toxluq hissi yaratmır, əksinə iştahanı artırır. Bu isə artıq çəkinin yığılmasına səbəb ola bilər. Tərəvəzlər əksinə arıqlamağa kömək edir.
Bundan əlavə meyvələrin çoxlu miqdarda qəbulu arterial təzyiqin artmasına səbəb ola bilər.
Stomatoloqların fikrinə görə, şirin meyvələr kariesin riskini artırır.
Bütün bu sadaladığımız "əmmalar" tərəvəzlərə xas deyil. Bu səbəbdən alimlər tərəvəzləri meyvələrdən daha faydalı hesab edir və tərəzlərin qəbulunu artırmağı tövsiyə edirlər.
Alimlər meyvələri həddindən artıq yeməyi tövsiyə etmirlər, xüsusilə də insanda artıq çəki və ürək-damar sistemi xəstəlikləri olduqda.
Milli.Az / news.milli.az









Uşağın cinsiyyətini Çin təqvimi ilə hesablayın! - 95% DOĞRU
Azərbaycan toylarında yengə nə üçün lazımdır?
Yuxuda sevişmək nəyə yozulur?
Cinsi əlaqə zamanı nə etmək lazımdır?
Məşhur cütlük ayrıldı: üç illik münasibət bitdi
"2018-dən sonra ilk dəfə…" – Muraddan illər sonra gələn etiraf
Ani və anlıq başgicəllənmənin səbəbləri nələrdir?
Ürək üçün ən faydalı 10 QİDA
Mütəxəssislərdən çağırış: Uşaqları gec yatmağa qoymayın
Evdəki gizli təhlükə: Tozsoranla bağlı bilinməyənlər
Tacirin oğlu: 'Qayınatamdan hərtərəfli yarımışam
Diananın 'qisas paltarı' ilə bağlı avtomobil satıldı
Fransalı müğənni zorakılıqda ittiham olunur
Eşşək dişləməsi insan ölümünə səbəb ola bilərmi? - ARAŞDIRMA
Eşref Rüya' final edir - FOTO