UŞAQLAR NİYƏ BARMAQLARINI ƏMİRLƏR? Körpələr üçün, həyatın erkən mərhələlərində başlayan əmzikli davranış dünyanı tanımağın və anlamlandırmanın bir yol
UŞAQLAR NİYƏ PARMAKLARINI SORUR?
Körpələr üçün, həyatın erkən mərhələlərində başlayan əmzikli davranış dünyanı tanımaq və anlamaq üçün bir yol olaraq görülür. Doğuşdan 0-6 aya qədər ehtiyaclarını əmziklə qarşılayır. Uşaqlıqda görülən problemlərdən biri də baş barmaq əmmə davranışlarıdır.olaraq təyin olunur. Baş barmağın əmilməsinin səbəblərini soruşanda bir az geri çəkilmək lazımdır. Körpələrdə doğuşdan əmmək istəyi yaranır. Ana südü ilə qidalanan körpələr ac olduqda barmaqlarına ehtiyac duyurlar. Sonra diş çıxararkən dişlərini barmaqları ilə cızırlar. İnkişaf dövründə barmaq və ağız daim təmasda olur. Baş barmaq əmmə körpələrin özünü təhlükəsiz hiss etməsinə səbəb olduğundan, bəziləri rahatlıq və ya yuxuya ehtiyac duyanda baş barmaqlarını əmmə vərdişinə sahib ola bilərlər. Ancaq bu vəziyyətin 3-4 yaşına qədər davam etməsi və daha sonra normal getməyən bir şeyin xəbərçisidir.
Barmaq əmməyin zərərləri
Barmaq əmmə vərdişi sonrakı yaşlarda diş quruluşunu poza bilər. Baş barmaq əmmə damağa təsir etdiyi üçün dişlərin hizalanmasında düzensizliklər görülə bilər. Xarici dünya ilə daim təmasda olan əlləri ağzına aparmaq da uşağın mikroblara məruz qalmasına səbəb olur.
Psixoloji müalicə:
Psixoloji müalicələr əsasən iki ölçülüdür. Bunlardan birincisi ailə üçün məlumatlara əsaslanan dəstək fəaliyyətləridir; İkincisi, ailə ilə birlikdə həyata keçirilən davranış müalicələridir.
Ailə Müalicəsi:
Hər şeydən əvvəl, baş barmaq əmmə davranışı haqqında əsas məlumatlar ailəyə verilir. Bundan əlavə, ailə dinamikasını və ailə sistemini anlamaq üçün ailə müsahibələri aparılır. Ailənin pozulması və ya ailənin yeni bir qardaşı olması səbəbiylə baş barmağının əmilməsi halında, ailəyə uşağa necə yaxınlaşması ilə bağlı dəstək verilir.
Davranış Terapiyası:
Əsas məqsəd uşağa baş barmağını əmməyi dayandırmağı öyrətməkdir. Kiçik addımlarla və ailə ilə birlikdə həyata keçirilir.
ANA -ANALARIN Barmaqlarını əmmə davranışına qarşı apara biləcək ən sağlam yanaşma nədir?
Ailədə eyni vərdişə daim diqqət yetirməklə çaxnaşmaya diqqət çəkmək, çaxnaşma və gərginliyə səbəb olmaq və uşağı bir həll üçün daim tənqid etmək yanlış valideynlərin davranışları arasında sayılır. Müəllimin xəbərdarlığına, valideynlərinin tənqidinə və hətta dostlarının lağ etməsinə baxmayaraq, məktəb yaşında bu barmaq əmmə vərdişini qoruyur. Bu vəziyyətdə uşağa müsbət məsləhət və izahlar psixoloji adaptasiya baxımından problemin aradan qalxmasına səbəb ola bilər. Burda vacib olan, geriləmə əlaməti olaraq qəbul edilən bu vərdişi yaradan amillərin, əgər müşayiət olunan bacı uşağın doğulmasından əvvəl hazırlandığı təqdirdə, uşağın varlığına baxmayaraq buna inandıraraq valideynlər tərəfindən aşkarlanmalı və aradan qaldırılmalıdır. qardaş, uşağın vəziyyəti davam edəcək və yeri ayrıdır,
Barmağın əmizilməsini rahatlaşdırmaq üçün alınmalı olan tədbirlər
Valideynlərə baş barmaq əmməyin ilkin mərhələlərdə zərərsiz bir fəaliyyət olduğunu açıq şəkildə izah etmək lazımdır. Baş barmaq əmmə bir xəstəlik deyil, inkişaf əsnasında görülən normal bir vəziyyətdir. Uşağı cəsarətləndirmək üçün barmaqlarını əmməyə və ya vərdiş halına gətirməyə başlayan uşaqlar üçün uyğun olmayan tədbirlərin və cəzaların tətbiqi nəticəsində bir çox uyğunlaşma, davranış və emosional problemlər yarana bilər. Baş barmağın əmilməsinin kök səbəbləri aradan qaldırılmadığı təqdirdə, uşaq baş barmaq əmmə davranışını davam etdirəcək. Uşağa uyğun istirahət, geniş və müxtəlif fəaliyyət imkanları, oyun mühiti və məşğul olmaq imkanları verilməlidir. Valideynlərin bu mövzuda yaraşmayan davranışları düzəldilməlidir. Bu vərdişə görə uşaqlar zorakılığa məruz qalmamalı və uşaq heç vaxt qorxmamalıdır.