Bu vitaminlərin qəbulu xərçəng yaradır
Üç vitaminin uzun müddət qəbulu xərçəngin inkişaf riskinin artmasına kömək edə bilər.
Publika.az xəbər verir ki, bu barədə araşdırmanın nəticələri "American Journal of Epidemiology" jurnalında dərc olunub.
Bildirilib ki, beta-karoten, retinol və lüteinin əlavə qəbulu ağciyər xərçənginin inkişafına səbəb ola bilər. Mütəxəssislər izah ediblər ki, bu maddələr qidadan alına bilər, lakin bəzi insanlar vitaminləri əlavə olaraq qəbul edirlər.
"Xərçəngin qarşısının alınması üçün, xüsusən də siqaret çəkənlər arasında beta-karoten, retinol və lütein ilə uzunmüddətli əlavələr tövsiyə etmirik. Xərçəngə tutulma riskini azaltmaq üçün meyvə və tərəvəzlərlə zəngin olan sağlam qidalanma menyusu tərtib edə bilərsiniz", - araşdırmada qeyd olunub.









Aybəniz Haşımovanın paylaşımı sevənlərini qorxutdu - FOTO
Türkiyədə azana hörmətsizlik edən müğənni səhnədən QOVULDU
40 yaşının yaxtada qeyd etdi - Fotolar
Məşhur cütlük ayrıldı: üç illik münasibət bitdi
"2018-dən sonra ilk dəfə…" – Muraddan illər sonra gələn etiraf
Ani və anlıq başgicəllənmənin səbəbləri nələrdir?
Ürək üçün ən faydalı 10 QİDA
Mütəxəssislərdən çağırış: Uşaqları gec yatmağa qoymayın
Evdəki gizli təhlükə: Tozsoranla bağlı bilinməyənlər
Tacirin oğlu: 'Qayınatamdan hərtərəfli yarımışam
Diananın 'qisas paltarı' ilə bağlı avtomobil satıldı
Fransalı müğənni zorakılıqda ittiham olunur
Eşşək dişləməsi insan ölümünə səbəb ola bilərmi? - ARAŞDIRMA
Eşref Rüya' final edir - FOTO
Eldar 'Avroviziya'dakı uğursuzluqların səbəbini açıqladı